• ۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4717 -
  • ۱۳۹۹ پنج شنبه ۲۳ مرداد

ويژه

مقيمي: خودروها پس از ابلاغ قيمت، تحويل مشتريان مي‌شود

مديرعامل گروه صنعتي ايران خودرو از آمادگي تحويل خودرو دناپلاس‌ توربواتوماتيك به مشتريان خبر داد و گفت: ارسال دعوتنامه به مشتريان منوط به تصويب قيمت نهايي اين محصول توسط نهادهاي ذي‌ربط است. فرشاد مقيمي با بيان اين مطلب گفت: فرآيند قيمت‌گذاري سبب تاخير شده كه به محض تصويب قيمت و تكميل وجه توسط مشتريان نسبت به تحويل خودرو اقدام خواهد شد. او افزود: با همكاري زنجيره تامين، قرار است روزانه ۲۰۰ دستگاه خودروي دناپلاس توربو شارژراتوماتيك در ايران خودرو توليدشود و تاكنون دوهزاردستگاه از اين محصول توليد و آماده تحويل به مشتريان شده است. مديرعامل گروه صنعتي ايران خودرو با اشاره به اينكه دناپلاس اتوماتيك از استانداردهاي آلايندگي و زيست محيطي مصوب و ملي عبور مي‌كند، خاطرنشان كرد: اين خودرو براساس سليقه مصرف‌كنندگان و بدون بهره‌گيري از مشاوران خارجي و توسط مهندسان ايران خودرو طراحي و توليد شده است. مقيمي تصريح كرد: حدود 7هزارو 300 دستگاه خودرو دناپلاس و دناپلاس توربواتوماتيك به مشتريان تعهد داريم كه با تامين و تدارك قطعات و همكاري زنجيره تامين، مشكلي در توليد اين محصول نداريم و ظرفيت توليد بيش از اين اعداد است.

 

حضور مديرعامل بانك آينده در نشست وزير ميراث فرهنگي با بانك‌ها

نشست دكتر مونسان، وزير ميراث‌ فرهنگي گردشگري و صنايع‌‌دستي با مديران عامل و معاونان اعتباري بانك‌ها به ‌منظور تقويت هم‌افزايي بين اين وزارتخانه و بانك‌هاي مختلف كشور با حضور دكتر فطانت مديرعامل، حسين مجاهدي معاون اعتبارات، نايب‌رييس هيات‌ مديره و دكتر فخريان رييس اداره اعتبارات خرد و متوسط بانك آينده برگزار شد. به گزارش روابط‌عمومي و بازارافزايي بانك آينده در اين نشست، مديرعامل بانك آينده ضمن ارايه گزارشي از مهم‌ترين اقدامات بانك‌ در خصوص حمايت از صنعت گردشگري و صنايع‌دستي بر لزوم تقويت حمايت‌ها از اين دو حوزه تاكيد كرد. فطانت با اشاره به ظرفيت بالاي حوزه گردشگري داخلي با تبيين لزوم حمايت بيشتر از حوزه‌هاي گردشگري و صنايع‌دستي گفت: شايسته است بانك‌ها با استفاده جدي‌تر از ابزارهاي مختلف بانكي و جلب مشاركت عمومي براي انجام كارهاي بزرگ‌تر در اين حوزه‌ها حمايت كنند.

 

پيام تسليت بانك ‌پاسارگاد به مناسبت درگذشت دكتر موسويان

هو‌الباقي

كلُّ منْ عليها فان و يبقي وجْهُ ربّك ذوالجلالِ و الاكرامِ

استاد حجت‌الاسلام والمسلمين دكتر سيدعباس موسويان، مصداق روايت «عاش سعيدا و مات سعيدا» بود. ايشان صادقانه و خالصانه، عمر ارزشمند خود را كه از علم و معرفت بركت يافته بود در مسير اعتلاي اين مرز و بوم صرف كرد. خلوص نيت، بلندنظري و نيك‌انديشي، استغناي معنوي و انديشه والا براي جهادي خستگي‌ناپذير در صحنه اقتصادي كشور، اين عالم فرزانه را بر آن داشت تا به‌‌رغم تحصيل در رشته برق، مدارج علمي را تا مرحله اخذ دكتراي تخصصي تفسير و علوم قرآني همچنين دكتراي فقه اقتصادي طي كند. تحصيلات، تاليفات و تصنيفات پر بار استاد در حوزه بانكداري و اقتصاد اسلامي سرچشمه بسياري از خدمات ارزنده و راهگشاي بسياري از چالش‌ها بود. خشوع بي‌حد، شوق خدمت و اخلاص بي‌مرز ايشان در جايگاه‌هاي مختلفي مانند شوراي فقهي بانك ‌مركزي جمهوري اسلامي ايران، كميته فقهي بورس، انجمن اقتصاد اسلامي، انجمن مالي اسلامي، هيات ‌امنا‌ي پژوهشگاه فرهنگ و انديشه ‌اسلامي و دانشگاه امام‌صادق(ع) خير و بركتي ماندگار براي كشور رقم زد كه در حافظه تاريخي خدمت و عشق به اين آب ‌و‌ خاك جاودان خواهد بود. ضمن ارج نهادن به ثمرات حضور پرفيض آن مرحوم، اين مصيبت را به خانواده محترم ايشان، انديشمندان و صاحب‌نظران و هم‌ميهنان گرامي تسليت عرض كرده از آستان بي‌كران الطاف الهي براي آن مرحوم رحمت و مغفرت و براي بازماندگان، صبر، شكيبايي و طول عمر با عزت و سلامتي مسألت داريم.

 

ويروس كرونا و پرسنل بي‌ادعاي شركت بهره‌برداري مترو

پيمان رسمي| از روز اول اعلام وجود ويروس كرونا در ايران به كرات درباره تلاش بي‌وقفه كادر درماني كشور گفته شده كه انصافا حق مطلب در مورد آنها ادا نشد. ولي در اين بين پرسنل بعضي از ارگان‌ها از قلم افتاده و كمتر كسي از زحمات آنها يادي كرده كه از آن دست كاركنان خدوم، صبور و زحمتكش شركت بهره‌برداري مترو است كه با حضور در محل كار و ايستگاه‌ها با جديت به جابه‌جايي مسافران پرداخته و خطر بالاي ابتلاي به ويروس كرونا را در ايستگاها به جان خريده ولي لحظه‌اي از خدمت‌رساني به مسافران شريف پا پس نكشيدند. مجموعه‌اي كه با داشتن مديران و روابط عمومي كارآمد در كمترين زمان ممكن پاسخگوي سوالات و انتقادات و خواسته‌هاي مردم و مسوولان بوده و جمله زيباي(حق با ارباب رجوع است) را به بهترين نحو ممكن در عمل نشان داده‌اند. اميد است با قدرداني از زحمات آنها و پرسنل بي‌ادعا و تلاشگر ديگر ارگان‌ها باعث بالا رفتن روحيه خدمت‌رساني همه عزيزان شويم.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون