• ۱۴۰۳ چهارشنبه ۵ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4729 -
  • ۱۳۹۹ پنج شنبه ۶ شهريور

مديرعامل فولاد خوزستان با صدور پيامي آغاز هفته دولت را تبريك گفت

بنام خداوند بخشنده و مهربان
هفته دولت احياكننده روزهاي پرشور خدمتگزاري شهيدان بزرگ اين مرز و بوم است. كساني كه فارغ از پست و مقام به خدمت براي مردم مي‌انديشيدند.  مقام معظم رهبري (مدظله العالي) در تبيين شخصيت دو بزرگوار شهيد دولت فرمودند: «شهيد رجايي و شهيد باهنر حقا و انصافا دو چهره انقلابي و مومن و خالص بودند و زندگي و شهادت شان درس‌آموز بود.»
اين هفته فرصت و بهانه‌اي است تا همه ما خدمتگزاران، كارنامه حوزه كاري خويش را به مردم قدرشناس ايران اسلامي عرضه داريم و در رفع مشكلات و تقويت توانمندي‌ها، از آنان بيشتر ياري بجوييم. در هفته دولت با همه شهيدان، ايثارگران و جانبازان دولت ميثاقي دوباره مي‌بنديم كه به آرمان‌هاي روشن و پاك آنان وفادار بمانيم و در به ثمر نشاندن درخت بارور انقلاب اسلامي از هيچ كوششي دريغ نكنيم.
اينجانب ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهداي والامقام دولت، به ويژه شهيدان رجايي و باهنر، هفته دولت و روز كارمند را به همه دولتمردان و كارمندان متعهد و همكاران تلاشگر گروه فولاد خوزستان تبريك عرض نموده و موفقيت همگان را در راستاي تحقق آرمان‌هاي بلند حضرت امام خميني(ره) و مقام معظم رهبري، از درگاه خداوند متعال مسالت مي‌نمايم.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون