• ۱۴۰۳ سه شنبه ۲۸ فروردين
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4765 -
  • ۱۳۹۹ دوشنبه ۲۱ مهر

پيام

مديرعامل‌ فولاد خوزستان در پيامي فرارسيدن اربعين حسيني را تسليت گفت

بسم‌الله الرحمن الرحيم
اربعين حسيني، نمود روشني از جاودانگي مسير حق و حقيقت است كه با گذشت چهل روز از واقعه جانگداز كربلا، جان‌هاي مومنان را بار ديگر به شور و شعور حسيني پيوند مي‌زند. يكي از عوامل موثر در حفظ و تداوم نهضت عاشوراي حسيني، بزرگداشت اربعين آن حادثه غم بار است. حماسه بزرگي كه ساليان اخير در پياده روي خودجوش محبان اهل بيت (ع) جلوه با شكوهي از عشق و دلدادگي و وحدت بين مسلمانان را در مقابل جهانيان به تصوير كشيده و امسال نيز به دليل جلوگيري از شيوع ويروس كرونا و حفظ سلامت عاشقان اباعبدالله الحسين (ع)، اين رخداد بزرگ ميسر نگرديد. يقينا ياد و بزرگداشت حماسه عاشورا هيچگاه در دل‌هاي هموطنان عزيز فراموش نخواهد شد. اينجانب فرارسيدن چهلمين روز شهادت بزرگ مرد صحنه كربلا حضرت اباعبدالله الحسين (ع) و ياران باوفايش را به محضر آقا امام زمان (عج)، رهبر معظم انقلاب و عموم عزاداران به ويژه كاركنان تلاشگر فولاد خوزستان كه هميشه الگو و منش آنها اهل بيت (ع) است، تسليت و تعزيت عرض نموده و قبولي طاعات و عبادات همه عزيزان را از درگاه حضرت حق مسئلت مي‌نمايم.و من‌الله التوفيق
علي محمدي 


مدير عامل فولاد خوزستان استاندار خوزستان از مديرعامل شركت فولاد خوزستان تقديركرد

به گزارش خبرنگار روابط‌ عمومي، غلامرضا شريعتي استاندار خوزستان با توجه به نقش موثر شركت فولاد خوزستان در طرح كمك‌هاي مومنانه و همچنين تامين مسكن محرومان، يكم مهرماه ۱۳۹۹ در سالن اجتماعات استانداري از علي محمدي مديرعامل تقدير كرد. در بخشي از متن تقدير‌نامه چنين آمده است: نظر به ضرورت و اصل ياري‌رساني و كمك به اقشار نيازمند جامعه، از كمك‌هاي مومنانه‌ شركت فولاد خوزستان در كمك به خانواده‌هاي‌ مستضعف تقدير به عمل آورده و اميد است با اتكال به خداوند متعال، خشنودي امام عصر (عج) و رهنمودهاي مقام معظم رهبري در اين راه با موفقيت و بهروزي گام‌برداريد. گفتني‌ است، سياست مجموعه فولاد خوزستان از ديرباز، توجه به اقشار كم‌‌درآمد و رسيدگي به مناطق كم‌ برخوردار بوده است. به همين منظور با تشكيل قرارگاه سازندگي و محروميت‌‌زدايي شهداي فولاد خوزستان، نسبت به شناسايي مناطق محروم و كمك‌رساني اقدام كرده است. ساخت درمانگاه و مركز فني‌ حرفه‌اي منطقه قلعه چنعان، ساخت مسكن محرومين، احداث مسير آسفالت براي روستاهاي مختلف شهرستان كارون، اجراي پروژه آب‌رساني به روستاي غيزانيه، اهداي صد سرويس جهيزيه به زوجين جوان تحت پوشش كميته امداد امام خميني (ره)، ساخت ۵۰ واحد مسكوني و ترميم و بازسازي ۲۰۰ واحد مسكوني در مناطق محروم بخشي از فعاليت‌هاي انجام شده قرارگاه سازندگي و محروميت‌زدايي شهداي فولاد خوزستان است.


تقدير بانك مركزي ايران ازنقش شركت فولاد خوزستان در صادرات غير نفتي و بازگشت منابع ارزي به كشور

 شركت فولاد خوزستان از سوي بانك مركزي با توجه به عملكرد مثبت در حفظ توليد، اشتغال، صادرات غيرنفتي و بازگشت منابع ارزي حاصل از صادرات به چرخه رسمي اقتصادي كشور مورد تقدير قرار گرفت. به گزارش خبرنگار روابط‌ عمومي، آيين تقدير از «صادركنندگان عرصه بازگشت ارز به كشور» با حضور عبدالناصر همتي رييس بانك مركزي در تهران برگزار شد. رييس بانك مركزي در اين مراسم، ضمن تشكر از صادركنندگاني كه با فعاليت خود اجازه نداده‌اند وقفه‌اي در چرخه اقتصادي كشور ايجاد شود، گفت: از مجموع ۱۰۸ صادركننده، نزديك به ۲۳ ميليارد يورو به چرخه اقتصاد كشور بازگشته است. وي افزود: شرايط حاكم بر كشور گذراست. معتقديم اين شرايط باقي نمي‌ماند و اين تحريم‌هاي ظالمانه شكست خواهد خورد، روز گذشته نيز تاكيد شد خبر‌هاي مطلوبي از آزاد سازي منابع مسدودي داريم؛ چرا كه در حال حاضر ده‌ها ميليارد دلار از ذخاير بانك‌ مركزي به دليل ترس از جرايم امريكا در ديگر كشور‌ها مسدود است. گزارش خبرنگار ما حاكي است، در اين مراسم از شركت فولاد خوزستان كه علاوه بر استمرار صادرات محصولات غيرنفتي، منابع ارزي حاصل از صادرات را به‌طور كامل به چرخه اقتصادي كشور بازگرداند و در حفظ توليد و اشتغال عملكرد مثبتي بر جاي گذاشت، تقدير شد. گفتني است، در بخشي از متن اين تقديرنامه چنين آمده است: «توليد و صادرات غيرنفتي نقش معناداري در رشد و توسعه اقتصادي كشور، حفظ ارزش پول ملي، ثبات بازار ارز و بخش‌هاي واقعي و مالي اقتصاد دارد. با توجه به وضعيت كلان اقتصادي و غير اقتصادي كشور از يك سو و وضع شديدترين و بي‌ سابقه‌‌ترين تحريم‌هاي بين‌المللي عليه كشور ايران به ويژه در بخش‌هاي بانكي و نفت از سوي ديگر، نقش صادركنندگان غير نفتي در خط مقدم جنگ اقتصادي بسيار حائز اهميت است».

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون