• ۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4765 -
  • ۱۳۹۹ دوشنبه ۲۱ مهر

پيدا و پنهان

ورود سكه به كانال 16 ميليوني و توقف معاملات

با تشديد نوسانات قيمتي در بازار طلا و سكه اكثر معاملات در اين بازار متوقف است ضمن اينكه حباب سكه نيز حدود يك ميليون و ۸۰۰ هزار تومان شده است. محمد كشتي‌آراي، نايب‌رييس اتحاديه طلا و جواهر با تاكيد بر اينكه مدار قيمتي در بازار صعودي است، تصريح كرد: قيمت هر مثقال طلاي آبشده 17 عيار براساس اونس 1931 دلار و دلار آزاد به 6 ميليون و 336 هزار تومان، هر گرم طلاي 18 يك ميليون و 463 هزار تومان و هر گرم طلاي 24 عيار يك ميليون و 950 هزار تومان تعيين شده است. اين فعال بازار طلا گفت: هم اكنون بسياري از معاملات در بازار طلا و سكه كاملا متوقف است و فروشنده‌ها از فروش خودداري مي‌كنند ولي خريدار در بازار داريم و تقاضا افزايش يافته است.

گران‌تر كنيم كسي آب معدني نمي‌خورد

محمد فروهر، دبير انجمن توليدكنندگان و صادركنندگان آب‌هاي معدني و آشاميدني ايران با اعلام «ما اگر افزايش قيمت بيشتري را اعمال كنيم مشتري خود را از دست خواهيم داد»، گفت: در زمان حاضر هزينه‌ها براي ما افزايش قابل‌توجهي پيدا كرده است. او با اعلام اينكه دو ماه گذشته افزايش 20درصدي قيمت آب معدني و آب آشاميدني به‌تصويب رسيد، افزود: البته اين حوزه مشمول قيمت‌گذاري نيست ولي توليدكنندگان بايد هزينه‌هاي توليد و گزارش آماري خود را به ‌همراه درخواست افزايش قيمت‌ها به سازمان حمايت ارسال كنند تا در نهايت مشكلي براي افزايش قيمت‌ها وجود نداشته باشد.

افزايش قيمت بليت هواپيما منتفي شد

به فاصله چند ساعت پس از واكنش مجلس به افزايش ناگهاني و چشمگير قيمت بليت هواپيما، وزير راه و شهرسازي از منتفي شدن اقدام انجمن شركت‌هاي هواپيمايي خبر داد.طي دو روز اخير اعلام خبر افزايش قيمت بليت هواپيما (از اول آبان ماه 99) به بهانه مصوبه ستاد ملي كرونا در خصوص الزام ايرلاين‌ها به استفاده حداكثري از 60 درصد ظرفيت صندلي‌هاي پروازي و البته نوسانات نرخ دلار واكنش‌هاي متعددي را به همراه داشته است.چند روز پيش عضو كميسيون عمران مجلس در اين باره از ورود به پرونده افزايش قيمت بليت هواپيما خبر داده و نرخنامه جديد را غيرواقعي اعلام كرد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون