• ۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4766 -
  • ۱۳۹۹ سه شنبه ۲۲ مهر

فيلم جديد مهدي صباغ‌زاده آماده مي‌شود

هديه تهراني در سينما آنلاين

گروه هنر و ادبيات

 

سارا بهرامي راوي رمانتيسم عماد و طوبا شد

سارا بهرامي در دومين تجربه همكاري با كاوه صباغ‌زاده پس از «ايتاليا ايتاليا» اين‌بار به عنوان راوي و قصه‌گو با فيلم رمانتيسم عماد و طوبا همراه شده است. اين فيلم كه براي نمايش در جشنواره فيلم فجر مراحل نهايي را سپري مي‌كند همانند فيلم قبلي كاوه صباغ‌زاده به تهيه‌كنندگي مهدي صباغ‌زاده و با مشاركت بنياد سينمايي فارابي توليد شده و فيلمنامه آن اقتباسي از داستاني اثر نويسنده شهير فرانسوي آلن دوباتن است. «رمانتيسم عماد و طوبا» كه در ژانر كمدي رمانتيك فانتزي توليد شده در حال حاضر مراحل نهايي جلوه‌هاي بصري را توسط سينا قويدل طي مي‌كند و ساخت موسيقي آن توسط پيام آزادي به زودي به پايان مي‌رسد. همچنين صداگذاري آن توسط آرش قاسمي در حال انجام است. حسام محمودي، الناز حبيبي، علي انصاريان مرتضي‌ علي عباس ميرزايي و... از بازيگران اين فيلم هستند. 

امتداد  فروش  نااميد‌كننده  فيلم  نولان 
سينماي چين در حالي به بهبود فروش خود در گيشه ادامه مي‌دهد كه گيشه امريكا همچنان با چالش تعطيلي برخي سينماها و فروش پايين، دست به گريبان است. به گزارش ايسنا، سينماي چين در آخر هفته ميلادي كه گذشت به فروش ۶۸ ميليون دلاري دست يافت، اما گيشه امريكاي شمالي به مجموع فروش ۱۰ ميليون دلاري بسنده كرد. فيلم چيني «مردم من، سرزمين من» با فروش ۳۸.۲ ميليون دلاري، پرفروش‌ترين فيلم در جدول هفتگي گيشه سينماي چين نام گرفت و مجموع فروش خود را به ۳۱۷.۶ ميليون دلار رساند. اين فيلم چيني كه دو هفته از اكران آن مي‌گذرد به زودي از فروش ۳۲۳.۳ ميليون دلاري فيلم «تنِت» عبور خواهد كرد تا سومين فيلم پرفروش سينماي جهان در سال ۲۰۲۰ پس از فيلم چيني «هشتصد» با ۴۵۸ ميليون دلار و «پسران بد براي زندگي» با ۴۲۶.۵ ميليون دلار نام بگيرد. البته فيلم هاليوودي «پسران بد براي زندگي» اكران خود را پيش از همه‌گيري ويروس كرونا آغاز كرده بود. در سينماي امريكا نيز در هفته‌اي كه گذشت، كمدي «جنگ با بابابزرگ» با فروش ۳.۶ بالاتر از فروش ۲.۱ ميليون دلار «تنِت» ساخته جديد «كريستوفر نولان» قرار گرفت. «تنِت» كه با هزينه ۲۰۰ ميليون دلاري ساخته شده همچنان فروش نااميدكننده‌اي در امريكا دارد و ۲۷۵ ميليون دلار از مجموع فروش جهاني ۳۲۳.۳ ميليون دلاري خود را از محل گيشه بين‌الملل كسب كرده است. 

اكران آنلاين فيلمي با  بازي هديه تهراني 
فيلم سينمايي «روزهاي نارنجي» به كارگرداني آرش لاهوتي از دوشنبه 21 مهرماه در دو سايت فيليمو و نماوا به صورت آنلاين اكران مي‌شود. اين فيلم تاكنون در بيش از 35 جشنواره و رويداد سينمايي در خارج از ايران به نمايش در آمده و ۹ جايزه نيز دريافت كرده است. «روزهاي نارنجي» درباره آبان، زني 45 ساله است كه واسطه استخدام كارگران فصلي است. هديه تهراني، علي مصفا، مهران احمدي، عليرضا استادي، ژيلا شاهي، رويا حسيني، صدف عسگري، ليلي فرهادپور، اكرم علمدار، امين گلستانه و سيامك اديب بازيگران اين فيلم هستند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون