• ۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4790 -
  • ۱۳۹۹ يکشنبه ۲۵ آبان

ويژه

خريد اعتباري از فروشگاه‌هاي ايران‌مال با طرح «آينده‌داران1»

بانك آينده، با هدف ارزش‌آفريني هر چه بيشتر و امكان خريدي آسان و متنوع براي مشتريان، طرح جديد خريد اعتباري خود با عنوان طرح «آينده‌داران1» را معرفي‌ مي‌كند. تمام‌ مشتريان بانك آينده كه داراي انواع سپرده‎هاي سرمايه‎گذاري از جمله: سپرده‌هاي قرض‌الحسنه (جاري و پس‌انداز)، سپرده‌هاي بلندمدت شتاب، آينده‌ساز و واحدهاي سرمايه‌گذاري صندوق گسترش فرداي ايرانيان باشند، مي‌توانند تا 22 آذر امسال، با ثبت‌نام در سامانه پيشخوان مجازي، 
abpuls.ir يا با مراجعه به شعب بانك آينده، بر اساس موجودي حساب انتخابي، اعتباري بين ده ميليون ريال تا سقف يكصد ميليون ريال، دريافت كرده و با مراجعه حضوري به فروشگاه‌هاي طرف قرارداد مركز خريد بازار بزرگ ايران (ايران‌مال) و هايپراستار آن از مزاياي اين طرح، بهره‌مند شوند؛ فهرست كامل فروشگاه‌ها را مي‌توانيد روي ba24.ir ببينيد. اعتبار و مهلت استفاده از اعتبار‌ «آينده‌داران1» تا پايان آذر امسال (30/09/1399) است؛ مشتريان محترم فرصت دارند تا 22 آذر براي دريافت اين كارت و بهره‌مندي از مزاياي آن اقدام كنند. بازپرداخت اعتبار در نظر ‌گرفته ‌شده در طرح «آينده‌داران1» نيز تا زمان سررسيد آن يعني 30 آذر به‌ صورت رايگان و بدون دريافت سود خواهد بود؛ در صورت عدم‌تسويه اعتبار كارت در بازه‌زماني اجراي طرح، ميزان مصرف‌شده اعتبار كارت‌ها در روز 01/10/1399، محاسبه خواهد شد؛ به اين ‌ترتيب 20 درصد از كل اعتبار مصرف ‌شده، به‌صورت رايگان و بدون سود از اصل اعتبار، بازگردانده خواهد شد و مبلغ باقي‌مانده در 4 قسط تا تسويه كامل كارت از سوي مشتري پرداخت خواهد شد.


بانك ‌پاسارگاد به فعالان بخش كشاورزي تسهيلات اعطا مي‌كند

بانك ‌پاسارگاد در راستاي برنامه پنج‌ساله ششم توسعه اقتصادي، اجتماعي و فرهنگي جمهوري اسلامي ايران و با هدف حمايت از بخش كشاورزي، اقدام به اعطاي تسهيلات به فعالان بخش كشاورزي مي‌كند.  به گزارش روابط‌عمومي بانك‌پاسارگاد، اين بانك‌ با توجه به اهميت بخش كشاورزي به ‌عنوان يكي از تاثيرگذارترين بخش‌هاي اقتصادي كشور در افزايش توليد ‌ملي و اشتغال‌زايي، به فعالان اين حوزه، تسهيلات اعطا مي‌كند. فعالان داراي مجوز فعاليت در بخش‌هاي مختلف كشاورزي از قبيل كشت ‌و زرع، جنگل‌داري، پرورش ماهي و ماهيگيري، باغداري، دامپروري و دامداري، پرورش طيور، پرورش زنبورعسل و كرم ابريشم، راه‌اندازي سيستم آبياري، خرمن‌كوبي، سم‌پاشي و... مي‌توانند از اين تسهيلات بهره‌مند شوند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون