• ۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4816 -
  • ۱۳۹۹ سه شنبه ۲۵ آذر

در راستاي پويش « اين خانه روشن است »

عمليات جايگزيني سيم به كابل در جهت اقدام و عمل شركت توزيع نيروي برق مازندران در فريدونكنار

در راستاي پويش «  اين خانه روشن است »  عمليات جايگزيني سيم به كابل در جهت اقدام و عمل شركت توزيع نيروي برق مازندران با حضور فرامرز سپري مديرعامل شركت توزيع نيروي برق مازندران، نصيري فرماندار، حجت‌الاسلام جلالي امام جمعه وشهردار فريدونكنار و جمعي از مسوولان شهري شهرستان و اكيپ‌هاي عملياتي امور توزيع نيروي برق فريدونكنار برگزار شد.
 فرامرز سپري در اين مراسم با اشاره به اينكه اجراي پروژه سيم به كابل در بهبود مبلمان شهري، كاهش پيك مصرف، حذف شاخه زني درختان، جلوگيري از آسيب‌هاي زيست محيطي با كاهش ورود آلاينده‌ها و صرفه جويي در مصرف سوخت، بهبود ولتاژ و افزايش كيفيت برق تحويلي را در شهرستان فريدونكنار در بر دارد، افزود: شركت توزيع برق مازندران تمام تلاش خود را براي ارايه برق مطمئن به مردم شريف مازندران خواهد كرد . مديرعامل شركت توزيع نيروي برق مازندران با بيان اينكه در كابل‌هاي خودنگهدار امكان اخذ انشعاب غيرمجاز به حداقل مي‌رسد اظهار كرد؛ صرفه‌جويي انرژي و كاهش تلفات فني و غيرفني كاهش خاموشي‌ها و افزايش ايمني از ديگر مزاياي كابل‌هاي خودنگهدار است.
حجت‌الاسلام سجادي امام جمعه شهرستان فريدونكنار در ادامه اين مراسم با اشاره به اقدامات جهادي توزيع برق مازندران خواستار تقويت و توجه بيشتر به مناطق كم برخوردار شد و افزود: صنعت برق زيرساخت همه زيرساخت‌ها است و خوشبختانه توزيع برق مازندران در اجراي پروژه‌هاي خود براي رساندن برق مطمئن به مردم عزيز فريدونكنار خوب عمل كرده و قابل تقدير است و اميدواريم اين مانورهاي جهادي ادامه‌دار باشد.
گفتني است عمليات جايگزيني سيم به كابل در شهرهاي مازندران به عنوان يكي از ۶ سرفصل اصلي اقدام و عمل شركت توزيع در پويش « اين خانه روشن است » در ابتدا در ۱۰ كيلومتر از شبكه فشار ضعيف شهر فريدونكنار اجرايي خواهد شد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون