• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4842 -
  • ۱۳۹۹ پنج شنبه ۲۵ دي

ويژه

بازديد مدير امور توليد شركت نفت از ميدان نفتي آزادگان جنوبي

معاون مديرعامل شركت ملي نفت ايران در امور توليد با هدف بررسي و پيشرفت پروژه‌هاي نگهداشت و افزايش توليد در غرب كارون از ميدان نفتي آزادگان جنوبي بازديد كرد. به گزارش روابط عمومي شركت نفت و گاز اروندان در اين برنامه كاري كه مديرعامل و رييس هيات‌مديره شركت نفت و گاز اروندان و مديران عملياتي اين شركت حضور داشتند، تاسيسات فراورشي در منطقه مورد بازديد قرار گرفت. مهندس فرخ عليخاني، معاون مديرعامل شركت ملي نفت ايران در امور توليد سپس در نشست با مديرعامل و مديران ارشد شركت نفت و گاز اروندان مراحل پيشرفت فيزيكي و جمعي پروژه‌هاي مرتبط با نگهداشت و توليد صيانتي، تعمير و تكميل چاه‌ها درگستره عملياتي اين شركت را مورد ارزيابي و بررسي قرار داد. در اين نشست مهندس جهانگير پورهنگ، مديرعامل و رييس هيات‌مديره شركت نفت و گاز اروندان گزارشي از اقدامات صورت گرفته ارايه و تصريح كرد: مجموعه متخصصان و كاركنان اين شركت تلاش دارند تا بر اساس برنامه ابلاغي از سوي شركت ملي نفت ايران همانند نيمه نخست سال جاري برنامه توليد در نيمه دوم سال را به ‌طور كامل محقق كنند.

فاز 8 همراه اول در گلستان اجرايي مي‌شود

مدير ارتباطات سيار مخابرات منطقه گلستان از اجراي فاز ۸ توسعه همراه اول در اين استان خبر داد و گفت: همراه اول در سطح كشور و به تبع آن در استان گلستان پروژه بسيار بزرگي را تحت عنوان «فاز هشت» در دستوركار دارد. علي عرب در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار كرد: همراه اول در سطح كشور پروژه بسيار بزرگي را تحت عنوان «فاز هشت» در دستوركار دارد. مخابرات استان گلستان نيز خوشبختانه درگير اين پروژه است. او در خصوص وضعيت اينترنت تصريح كرد: با تلاش‌هاي شبانه‌روزي پرسنل مخابرات استان گلستان اجراي اين پروژه با سرعت خوبي در حال اجراست. مدير ارتباطات سيار مخابرات منطقه گلستان ابراز كرد: قريب به ۱۶۰سايت جديد در قالب يك پروژه در حال راه‌اندازي است كه خوشبختانه تاكنون پيشرفت خوبي در اين زمينه داشتيم، علاوه بر آن بالغ بر ۲۴۰ سايت ارتقاي تكنولوژي داريم و سايت‌هايي كه «2G» هستند را به «3G» تبديل كرديم و سايت‌هايي كه «3G» هستند به «4G» تبديل مي‌شوند تا مردم از اينترنت پرسرعت بهره‌مند شوند. عرب خاطرنشان كرد: اين پروژه در راستاي افزايش كيفيت شبكه و افزايش پوشش شبكه همراه اول و نهايتا ارايه خدمات بهتر به مشتركان اينترنت استان گلستان است. او اظهار كرد: تقريبا در تمامي شهرستان‌هاي گلستان تعدادي سايت جديد و ارتقاي تكنولوژي را داريم و خوشبختانه اين پروژه يك پروژه بسيار مهم و خوبي است و با اتمام اين پروژه اتفاقات بسيار خوبي در شبكه خواهد افتاد و پوشش همراه اول بسيار افزايش پيدا خواهد كرد و كيفيت اينترنت در تمام نقاط قوت پيدا مي‌كند. مدير ارتباطات سيار مخابرات منطقه گلستان، طرح تملك را گام اساسي در اجراي پروژه‌ها دانست و افزود: در حال حاضر در تمام شهرهاي استان گلستان مشتركان همراه اول مي‌توانند از اينترنت پرسرعت استفاده كنند. در برخي نقاط مشكلاتي داريم كه در شهرستان گرگان قريب به 12 الي 13 نقطه سايت جديد داريم و البته مقداري مشكلات در برخي پروژه‌ها داريم كه در بخش تمليك نيز متاسفانه مشكل داريم. عرب يادآور شد: اين پروژه را از ابتداي سال جاري آغاز كرديم و قرار است كه تا پايان سال اين پروژه به اتمام و تمام سايت‌ها به بهره‌برداري برسد. او اذعان كرد: با توجه به شرايط كرونا كه در استان حاكم است در اجراي اين پروژه بسيار وقفه ايجاد كرد كه مهم‌ترين مشكل ما موضوع ممانعت‌هاي مردمي است.

ويژه برنامه‌هاي همراه اول در ايام فاطميه

هيات‌هاي مذهبي مي‌توانند برنامه‌هاي خود به مناسبت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) را با اينترنت رايگان همراه اول پخش زنده كنند. به گزارش اداره‌ كل ارتباطات شركت ارتباطات سيار ايران، همزمان با نزديك شدن به سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) همراه اول و روبيكا خدمات ويژه‌اي را به منظور ترويج شعائر مذهبي و خدمت‌‌رساني به عزاداران فاطمي ارايه مي‌كنند. در قالب اين پويش كه با مشاركت پايگاه اطلاع‌رساني عقيق برگزار مي‌شود، تمام هيات‌ها مي‌توانند از امكان پخش زنده مراسم خود در پيام‌رسان روبيكا بهره‌مند شوند. پيش از اين پخش زنده برنامه هيات‌ها در ماه محرم با استقبال چشمگير عزاداران حسيني روبه‌رو شده بود. با توجه به محدوديت‌هاي كرونايي و ضرورت ارايه خدمات آنلاين به محافل مذهبي، همراه اول به تمامي هيات‌هايي كه در اين پويش مشاركت كنند ۲۰ گيگ اينترنت رايگان اهدا خواهد كرد. هيات‌ها براي ثبت‌نام و ارايه مدارك مي‌توانند به سامانه panel.aghigh.ir مراجعه كنند. راه‌اندازي هيات سيار «عقيق فاطمي» از ديگر برنامه‌هاي اين پويش است كه در آستانه شهادت حضرت زهرا(س) به حركت درمي‌آيد تا عموم مردم در نقاط مختلف شهر تهران بتوانند از اين فرصت معنوي بهره‌مند شوند. همچنين ويژه برنامه «باب ‌القبله» كه در مناسبت‌هاي مذهبي از پيام‌رسان روبيكا پخش مي‌شود در ايام فاطميه از كانال عقيق در روبيكا و با حضور مهمانان مذهبي، فرهنگي و هنري به صورت آنلاين پخش خواهد شد. در برنامه «باب القبله» هر شب به قيد قرعه به يك نفر از بينندگان سنگ متبرك حرم اميرالمومنين حضرت علي عليه‌السلام اهدا مي‌شود. 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون