• ۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4845 -
  • ۱۳۹۹ چهارشنبه ۱ بهمن

كيپاد و خاطري كه آرام‌تر مي‌شود

 به گزارش پايگاه خبري نقدينه، در راستاي ربودن گوي رقابت از رقبا، اكثر بانك‌ها، اين ضرورت يعني ارايه خدمات خلاقانه و جديد را درك كرده‌اند، اما الزاما درك موضوع به معناي موفقيت در انجام آن كار نيست و بانكي توانسته سهم خود را از بازار رقابت به دست آورد كه نيازسنجي درستي از خواسته‌هاي مشتريان انجام داده و در اجرا سريع‌تر و دقيق‌تر عمل كرده است. بانك پاسارگاد از جمله بانك‌هايي است كه از همان بدو تاسيس، چشم‌اندازهايي آينده‌نگرانه و مطابق با نيازهاي حال و آينده مشتريان طراحي كرده و با آينده‌نگري به حوزه‌هاي نوين ورود كرده است و البته در اين حوزه‌ها، موفقيت‌هاي خوبي نيز به دست آورده كه نمونه آنها، طراحي كيف پول الكترونيك با علامت اختصاري «كيپاد» است. كيپاد، خدمتي است كه با اتكا به توان و دانش بومي جوانان فعال در گروه ‌مالي ‌پاسارگاد، با هدف ايجاد تحول در عرصه پرداخت‌هاي خرد روزمره، عرضه شده كه البته فقط مختص مشتريان اين بانك خصوصي نيست و همه علاقه‌مندان داراي كارت بانكي هر يك از بانك‌ها مي‌توانند نسبت به نصب و بهره‌برداري از آن اقدام كنند. با اين كيف پول، مشتريان و مخاطبان مي‌توانند به راحتي و بدون اتلاف وقت، پرداختي سريع، امن و خوشايند را در حوزه‌هاي گوناگون تجربه كنند و با خاطري آرام به اداره امور خود بپردازند. در حقيقت اپليكيشن كيپاد امنيت پول و تسهيل خدمات را به صورت همزمان براي مشتريان به همراه مي‌آورد و با به‌كارگيري سطوح احراز هويت قوي براساس شناخت از مشتريان و عدم نياز به ‌ذخيره‌سازي اطلاعات بانكي در تلفن همراه و عدم نياز به ورود رمز در هر تراكنش، امنيت را براي حفظ پول و تراكنش‌هاي افراد افزايش مي‌دهد. 
از جمله اين قابليت‌ها مي‌توان به موارد زير
 اشاره  داشت: 
انتقال وجه كارت به كارت: امكان انتقال‌وجه كارت ‌به ‌كارت در اين نرم‌افزار به‌سادگي در اختيار افراد قرار گرفته است. براي اين كار، كافي ‌است شماره كارت مبدا، كارت مقصد و مبلغ دلخواه انتقال‌وجه را وارد كنيد و انتقال‌وجه خود را انجام  دهيد. 
  مديريت و فروش سهام عدالت: در اين نرم‌افزار با انتخاب گزينه سهام‌عدالت، امكان مشاهده و مديريت سبد دارايي سهام، ارزش و قيمت روز آن براي مشموليني كه روش سهامداري مستقيم را انتخاب نموده‌اند،  فراهم  شده است.
  پرداخت آنلاين عوارض آزادراه‌ها: مالكان خودروهايي كه قصد عبور از آزادراه‌هاي مجهز به سامانه پرداخت‌الكترونيكي عوارض آزادراهي را دارند، مي‌توانند با نصب اپليكيشن كيپاد، ضمن ثبت شماره پلاك خودرو يا خودروهاي خود و انتخاب آزادراه‌هاي عبوري، نسبت به پرداخت عوارض آزادراه‌ها اقدام ‌كرده و با خيالي آسوده از گذرگاه‌هاي الكترونيكي عبور كنند.
  استعلام رايگان و پرداخت خلافي خودرو: جريمه رانندگي، از جمله مواردي است كه هر روز تعداد زيادي از راننده‌ها با آن سر و كار دارند. با ثبت بار‌كد پشت كارت خودرو يا اسكن آن در قسمت خلافي، مي‌توان نسبت به  استعلام رايگان خلافي خودرو اقدام و در نهايت خلافي خودرو را پرداخت كرد.
   انتقال به حساب: يكي از قابليت‌هاي منحصر به فرد اپليكيشن كيپاد، انتقال موجودي كيف پول به حساب كاربر است. با اين قابليت مي‌توان در صورت لزوم با مراجعه به قسمت انتقال حساب، مبلغ اعتبار كيف پول را از طريق كد شبا (ثبت‌شده در قسمت پروفايل)، به حساب بانكي خود انتقال داد.
 پرداخت عوارض طرح ترافيك: از آنجايي كه در طول روز افراد زيادي جهت انجام امور روزمره خود نياز به رفت و آمد در محدوده طرح ترافيك يا آلودگي هوا را دارند؛ اپليكيشن كيپاد امكان پرداخت بدهي عوارض طرح ترافيك را فراهم كرده است. از اين طريق مي‌توان به راحتي با مراجعه به قسمت عوارض طرح ترافيك، پلاك خودروي خود را ثبت كرده و نسبت به استعلام و پرداخت بدهي اقدام شود.
 پرداخت مبتني بر كد تصويري: پرداخت از طريق كدQR، يكي ديگر از خدمات كيف پول همراه پاسارگاد است كه با هدف حذف پول نقد در پرداخت‌هاي خرد روزمره، امكان خريد از فروشگاه ‏هاي تحت پوشش يا پرداخت هزينه وسايل حمل‌ونقل عمومي را فراهم كرده است.
  انتقال پول به ديگر كاربران: انتقال اعتبار به كاربري ديگر بدون انتقال به درگاه پرداخت و تنها با انتخاب فرد موردنظر از فهرست تماس‌ها يا وارد كردن شماره تماس فرد مورد نظر، قابليتي است كه كيپاد براي كاربران خود فراهم ساخته است.
 شارژ كارت‌هاي شهروندي: در صورتي كه گوشي موبايل شما مجهز به فناوري NFC باشد، مي‌توانيد با استفاده از كيپاد كارت شهروندي خود را در شهرهاي مشهد و قزوين شارژ كنيد. براي اين كار كافي است با استفاده از گزينه خريد شارژ، مبلغ موردنياز خود را وارد كنيد و پس از كسر مبلغ شارژ از كيف پول، كارت شهروندي خود را به پشت تلفن همراه نزديك كنيد تا بدون نياز به مراجعه كيوسك‌هاي شارژ بتوانيد كارت‌هاي بليت خود را شارژ كنيد. لازم به ذكر است شارژ كيف پول يا انتقال اعتبار نياز به پرداخت كارمزد ندارد و امكان ارايه اين خدمت به شهروندان ديگر شهرهاي كشور نيز در آينده نزديك فراهم خواهد شد.
  اشتراك و پخش آنلاين فيلم و سريال آيو: در اپليكيشن كيپاد علاوه بر خريد اشتراك آيو اين امكان وجود دارد كه تنها با يك كليك، برنامه­‌هاي اولين تلويزيون اينترنتي ايران (آيو) را مشاهده كنيد. اپليكيشن كيپاد را مي‌توان از طريق برنامه‌هاي مجاز ارايه نرم افزار، سايت بانك پاسارگاد به نشانيbpi.ir و سايت كيپاد به نشاني kipod.ir دريافت كرد. همچنين براي كسب اطلاعات بيشتر درخصوص جزييات خدمات ارايه شده در اين برنامه، مركز تماس مشتريان شركت پرداخت الكترونيك پاسارگاد به شماره 23505 آماده پاسخگويي به سوالات شما هستند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون