• ۱۴۰۳ چهارشنبه ۵ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4845 -
  • ۱۳۹۹ چهارشنبه ۱ بهمن

ويژه

«آب اميد» براي63 هزار مشترك خانگي اصفهان

بر‌اساس طرح ملي ابتكاري «آب اميد» به مشتركان خانگي كم‌مصرف، تخفيف صد‌درصدي آب‌بها تعلق مي‌گيرد.

تخفيف طرح ملي «آب اميد» به مشتركاني اختصاص مي‌يابد كه مصرف ماهانه آنها حداكثر تا يك‌سوم الگوي مصرف است. بر‌اساس قانون توسعه و بهينه‌سازي آب شرب شهري و روستايي كشور كه در سال ۹۴ تصويب شد، الگوي مصرفي آب براي نقاط مختلف كشور با توجه به آب و هواي هر نقطه تعريف شده است و طبق آن در هر منطقه سردسيري الگوي مصرف آب بين ۱۳ متر مكعب به ازاي هر نفر است كه اين رقم براي مناطق گرمسيري ۱۸ متر مكعب مشخص شده است و به‌ طور كلي متوسط الگوي مصرف در كل كشور ۱۵ متر مكعب در ماه محاسبه گرديده است. اين در حالي است كه الگوي مصرف آب در اصفهان 14 متر مكعب تعريف شده بدين‌ترتيب مشترك كم‌مصرف به آن دسته از مشتركين خانگي اطلاق مي‌شود كه مصرف آنان، با لحاظ زمان و مكان مصرف (مصوبه هيات وزيران) معادل يك‌سوم الگوي مصرف استاني باشد‌ كه در استان اصفهان تا 5 متر مكعب است.

آسمان شهر زيرزميني هم مه‌آلود شد

نايب رييس هيات مديره و مديرعامل شركت بهره‌برداري متروي تهران و حومه كمبود نقدينگي را مهم‌ترين مشكل متروي تهران عنوان كرد و افزود: با تمام توان براي سرويس‌دهي مطلوب به مسافران شهر زيرزميني تلاش مي‌كنيم.

به گزارش مديريت ارتباطات و امور بين‌الملل شركت بهره‌برداري متروي تهران و حومه، فرنوش نوبخت ضمن گراميداشت ۲۹ دي و هفته هواي پاك گفت: تمامي تلاش خود را كرده‌ايم تا بر اساس چشم‌انداز پيش‌بيني شده به عنوان شركتي سرآمد در حمل و نقل شهري با رويكرد دقت، سلامت و سرعت بهترين خدمات‌رساني را داشته باشيم.

او تصريح كرد: در اين سنوات گذشته تاكنون كه به عنوان مديرعامل شركت بهره‌برداري متروي تهران در حال خدمت‌رساني به شهروندان هستم هميشه سعي كرده‌ام به جاي بيان مشكلات راهكاري براي سرويس‌دهي مناسب‌تر ارايه دهيم و اين موضوع را با كاهش سرفاصله حركت قطارها به اثبات رسانده‌ايم. 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون