• ۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4850 -
  • ۱۳۹۹ سه شنبه ۷ بهمن

شما فقط يك كت خوب نياز داريد

سحر موسوي

استايل برني سندرز سياستمدار دموكرات امريكايي در مراسم تحليف رياست‌جمهوري، توجه بسياري از كاربران و رسانه‌ها را به خود جلب كرده است‌. تصاوير گرافيكي‌اي كه از او در موقعيت‌هاي مختلف از تابلوي نقاشي ژرژ سورا تا سفر به كره ماه منتشر شده است در كنار روحيه شوخ‌طبعي كاربران، حاكي از الگوي رفتاري‌اي است كه به‌ شدت مورد توجه قرار گرفته است.

خبرسازترين استايل مراسم تحليف

سناتور سندرز در حالي وارد مراسم تحليف شد كه حضار لباس‌هايي شخصي‌دوزي شده از برترين برندهاي پوشاك به تن داشتند و جالب است بدانيد كه استايل آشنا و قديمي او بيش از همه لباس‌ها رسانه‌اي شد و به نقل از سي‌ان‌ان: «از لحظه ورود به مراسم، اينترنت عاشق او شد.» اسكواير در اين مورد نوشت: «شما فقط يك كت خوب نياز داريد» و ووگ اظهار داشت كه: «با وجود لباس‌هايي از برندهاي مطرح، پوشش سندرز و به‌خصوص دستكش‌هاي او بيش از همه قابل تقدير است.» لازم است قبول كنيم كه توجه كاربران و رسانه‌ها نشان‌دهنده تغييرات گسترده اجتماعي و سياسي است و از پوشش سندرز به عنوان يك الگوي رفتاري قابل توجه به‌جامانده براي نسل آينده مي‌توان ياد‌ كرد.

بازتاب طرز فكر در پوشش

آقاي سندرز به عنوان يك سياستمدار دموكرات در پرونده خود فعاليت‌هايي چون حمايت از حقوق كارگران، تاكيد بر مقابله با نابرابري اقتصادي، دفاع از مراقبت سلامت همگاني و... را داراست و اين زاويه ديد است كه باعث مي‌شود فردي با كت هميشگي خود و دستكشي بازيافتي از لباس‌هاي پشمي قديمي شكافته شده و بطري‌هاي پلاستيكي هنر دست معلم ناشناس ورمونتي در مراسم مهم سياسي حضور يابد و با ظاهر و پوشش خود طرز فكر و نگرش خود را به نمايش بگذارد و با يك استايل ضد مد، درس مدپايدار و حمايت را با صدايي رسا يادآوري كند. 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون