• ۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4867 -
  • ۱۳۹۹ سه شنبه ۲۸ بهمن

ويژه

راننده‌محوري؛ نسخه شفابخش رشته بيمه‌اي شخص ثالث

انتقال تخفيف بيمه‌نامه شخص ثالث از بيمه‌گذار به خودروي مشابه مالك، والدين، همسر يا فرزندان بلاواسطه، از مصوبات بسيار ارزشمند مجلس محترم شوراي اسلامي به شمار مي‌رود و گام بلندي است كه در قانون جديد بيمه شخص ثالث براي حفظ منافع بيمه‌گذاران برداشته شده‌ است. به گزارش اداره كل روابط عمومي و امور بين‌الملل بيمه مركزي، كنار زدن غبار سوءتفاهم‌ها، تعبيرهاي نادرست و شفاف‌سازي دستورالعمل‌هاي تازه از ماموريت‌هاي نهادناظر است كه انتقال تخفيف‌هاي درنظر گرفته شده در بيمه‌نامه شخص ثالث يكي از جلوه‌هاي صيانت از حقوق بيمه‌گذاران به شمار مي‌رود. بازنشر و تشريح شرايط انتقال اين مزيت‌هاي بيمه‌اي، رسالت رسانه‌هايي است كه براي حفظ منافع عمومي تلاش مي‌كنند و روشنگري در خصوص آخرين اصلاحات قانون بيمه شخص ثالث بيش از پيش در گرو پرداختن جدي و پيگير رسانه‌ها به موضوعي است كه گروه مخاطبان آن از مرز سي ميليون هموطن نيز فراتر مي‌رود. تخفيف‌هاي درنظر گرفته شده براي تهيه بيمه‌نامه شخص ثالث، حق مسلم كساني است كه با رعايت مقررات، قانونمداري، احتياط و مسووليت اجتماعي از مزاياي قانوني بهره‌مند شده‌اند و طبيعتا حق تقدم آنان براي استفاده از اين مزيت خاص، محفوظ است. طراحان آيين‌نامه جديد اعمال تخفيفات بيش از هر مولفه ديگري براي حفظ حقوق ذينفعان اصلي، برنامه‌ريزي كرده‌اند و حتي براي حفظ حقوق مترتب براي دارندگان تخفيف در خصوص شيوه‌هاي ديگر انتقال آن هم تدابيري انديشيده‌اند. در اين ميان «سامانه سنهاب» به عنوان چشم تيزبين صنعت بيمه و مركز داده‌هاي بيمه‌اي اين صنعت، نقش مهمي در پايش تخفيفات دارد و نكته مهم اين است كه اطلاعات ثبت‌نشده در اين سامانه‌ها با اتخاذ راهكارهايي به قوت خود باقي خواهد بود. بي‌ترديد تبصره ماده شش قانون بيمه اجباري شخص ثالث مي‌تواند از نشانه‌هاي آشكار اعتمادسازي و حفظ حقوق بيمه‌گذاراني باشد كه پيش از اين نگراني‌هايي براي هدررفت سال‌هاي قانونمداري خود بودند.


بانك پاسارگاد، در شاخص بهره‌وري كل رتبه نخست را كسب كرد

بانك‌ پاسارگاد در بيست و سومين دوره انتخابات شركت‌هاي برتر ايران از سوي سازمان مديريت صنعتي موفق به كسب رتبه نخست، در شاخص بهره‌وري كل، در بين شركت‌هاي گروه بانك‌ها و موسسات اعتباري شد. به گزارش روابط‌عمومي بانك پاسارگاد، مراسم معرفي شركت‌هاي برتر ايران در روز يكشنبه مورخ 26بهمن1399 در محل مركز همايش‌هاي بين‌المللي صدا و سيما برگزار شد. در اين مراسم بر اساس ۳۲ شاخص كمي، از شركت‌هاي برتر در 10 گروه صنعتي تجليل به عمل آمد. بر اساس اين خبر، بانك پاسارگاد ضمن كسب رتبه نخست در شاخص بهره‌وري كل، موفق به كسب رتبه 11 در بين100 شركت برتر ايران شد. گفتني است در رتبه‌بندي شركت‌هاي برتر ايران شاخص‌هايي همچون «اندازه و رشد شركت»، «سودآوري و عملكرد»، «بهره‌وري كل»، «صادرات»، «نقدينگي»، «شاخص‌هاي بدهي» و «شاخص‌هاي بازار» در نظر گرفته مي‌شوند.

هيچ گونه آلودگي ميكروبي و ويروسي  در شبكه توزيع آب اصفهان مشاهده نشد
آب شبكه توزيع اصفهان كاملا سالم و بهداشتي است

در پاسخ به شايعات و شبهات منتشرشده در بعضي از شبكه‌هاي مجازي در خصوص آلودگي آب شرب شهر اصفهان به اطلاع مشتركين عزيز مي‌رساند با توجه به نمونه‌برداري‌هاي ميكروبي و كلرسنجي روزانه از شبكه توزيع شهر اصفهان و انجام حدود ۲۰۰ مورد آزمون ميكروبي و ۶۰۰ مورد كلرسنجي توسط آزمايشگاه مركزي ستاد شركت آب و فاضلاب استان در ماه، هيچ گونه آلودگي ميكروبي و ويروسي در شبكه توزيع آب اصفهان مشاهده نشده و آب شبكه كاملا سالم و بهداشتي در اختيار مشتركين قرار مي‌گيرد. شايان ذكر است كارشناسان مركز بهداشت اصفهان به عنوان ناظر بر امر سلامت آب شرب، روزانه كيفيت شبكه آب اصفهان را پايش و كنترل كيفي مي‌كنند و هيچ گزارشي در خصوص آلودگي آب شرب اعلام نشده است. به گزارش روابط عمومي شركت آبفا استان اصفهان، آب شرب شهر اصفهان توسط تصفيه‌خانه آب بابا شيخعلي تامين مي‌شود كه آب توليدي پس از مراحل كامل تصفيه و انجام گندزدايي توسط سامانه‌هاي كلرزني و ازن‌زني و حذف كليه عوامل بيماري‌زا وارد شبكه توزيع مي‌شود. با توجه به گذراندن فرآيندهاي تصفيه و ميزان كلر باقيمانده در رنج استاندارد، امكان وجود هيچ گونه عامل ميكروبي و ويروسي در آب وجود ندارد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون