• ۱۴۰۳ چهارشنبه ۵ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4868 -
  • ۱۳۹۹ چهارشنبه ۲۹ بهمن

خائن‌كشي مسعود كيميايي در نيمه راه

«جنايت بي‌دقت»  در بخش رقابتي   لوكزامبورگ
فيلم سينمايي «جنايت بي‌دقت» به كارگرداني شهرام مكري در بخش مسابقه جشنواره «لوكزامبورگ» با هفت فيلم ديگر رقابت خواهد كرد. يازدهمين دوره جشنواره لوكزامبورگ از ۱۴ تا ۲۴ اسفند به مدت ۱۰ روز در لوكزامبورگ برگزار مي‌شود كه امسال به دليل شرايط ويژه كرونا، فيلم‌هاي كمتري نسبت به هر سال براي بخش مسابقه انتخاب شده است. «جنايت بي‌دقت» در اين جشنواره چهار نمايش دارد. جايزه بزرگ اين فستيوال كه به پرتقال لوكزامبورگ مشهور است به ارزش ۱۰ هزار يورو به برگزيده جشنواره اهدا خواهد شد. ژاپن و هند مقاصد بعدي «جنايت بي‌دقت»  هستند. اين فيلم پس از حضور در فستيوال «توكيوفيلمكس»  ژاپن، در برنامه‌اي با عنوان «كيوتو توكيوفيلمكس»، چهار نمايش در كيوتو خواهد داشت و هم اكنون براي حضور در جشنواره چناي هند هم آماده مي‌شود. هجدهمين دوره جشنواره فيلم چناي هندوستان از سي بهمن به مدت ۱۰ روز برگزار مي‌شود و تازه‌ترين ساخته شهرام مكري ۲ نمايش در اين جشنواره خواهد داشت. «جنايت بي‌دقت» به تهيه‌كنندگي نگار اسكندرفر، محصول موسسه فرهنگي و هنري كارنامه است. اسكندرفر اميدوار است شرايط نمايش و اكران  عمومي فيلم هر چه زودتر در ايران  فراهم  شود.

جمشيد مشايخي بر پرده سينماها
«اينجا هم باران مي‌بارد» كه فيلمي اكران نشده با بازي زنده‌ياد جمشيد مشايخي است، با پايان نمايش فيلم‌هاي جشنواره در شهرستان‌ها، از اين پس سينماهاي بيشتري را در اختيار خواهد داشت. به گزارش ايسنا، «اينجا هم باران مي‌بارد» به كارگرداني نادر طريقت در سال 1397 ساخته شده و اين روزها در سينماها در حال اكران است. اين فيلم با موضوع اجتماعي با حضور بازيگراني همچون مريم بخشي، احمد نجفي، اتابك نادري، زهرا داوودنژاد، احمدرضا اسعدي، بيوك ميرزايي، محمد برسوزيان، رسول نجفيان و محمد ضيايي است كه جمشيد مشايخي هم در آن بازي داشته و حالا پس از حدود دو سال از درگذشت اين هنرمند به اكران رسيده است. پخش اين فيلم برعهده دفتر فيلمسازان مولود است و حبيب اسماعيلي (مدير دفتر پخش) بر لزوم حمايت صدا و سيما و شهرداري در تبليغ فيلم‌هاي روي پرده تاكيد مي‌كند. البته به گفته او تيزر «اينجا هم باران مي‌بارد» تاكنون چند باري از تلويزيون پخش شده ولي با اين حال با توجه به آمار مخاطب فيلم در 6 روزي كه از اكرانش آغاز شده، باز هم لازم است اطلاع‌رساني بيشتري براي فيلم‌ها انجام شود. وي همچنين اضافه مي‌كند كه در تهران سينماهاي نمايش‌دهنده اين فيلم بيشتر مي‌شوند و از آنجا كه تا 25 بهمن نمايش فيلم‌هاي جشنواره در شهرهاي ديگر ادامه داشته، تعداد سالن‌هاي شهرستان‌ها نيز به مرور افزوده خواهد شد. «اينجا هم باران مي‌بارد» قصه خانواده چهار نفري است كه با دنيايي از مشكلات دست و پنجه نرم مي‌كنند. مادر خانواده در پي اين است تا تنها آرزوي پسر نيمه بيناي خود را برآورده كند كه خود اين ماجراهايي را در پي‌دارد.

فيلم جديد مسعود كيميايي به نيمه رسيد
فيلمبرداري فيلم سينمايي «خائن‌كشي» به كارگرداني مسعود كيميايي و تهيه‌كنندگي علي اوجي به نيمه رسيد. امير آقايي، سارا بهرامي، پانته‌‌آ بهرام، پولاد كيميايي، انديشه فولادوند، سام درخشاني، حميدرضا آذرنگ و مهران مديري از بازيگران فيلم «خائن‌كشي» هستند. «خائن‌كشي» سي‌امين فيلم مسعود كيميايي است كه فيلمبرداري‌اش به نيمه رسيده و همچنان در تهران ادامه دارد. عكس صحنه فيلم از احمدرضا شجاعي است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون