• ۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4873 -
  • ۱۳۹۹ سه شنبه ۵ اسفند

پاسخ آموزش و پرورش درباره يك خبر و دو مرگ در كرمانشاه

برادر ارجمند جناب آقاي الياس حضرتي 
مدير مسوول محترم روزنامه اعتماد 
با سلام و احترام 
پيرو انتشار گزارشي با عنوان «خودكشي دو كودك در كرمانشاه» در روزنامه اعتماد، صفحه دوازده مورخ 11 بهمن ۱۳۹۹، مزيد امتنان است جوابيه اداره اطلاع‌رساني و روابط عمومي آموزش و پرورش را وفق ماده ۲۳ قانون مطبوعات در همان صفحه منتشر فرماييد.
 در خصوص اين حادثه‌هاي ناگوار به اطلاع مي‌رساند: با توجه به تحقيق و بررسي‌هاي ميداني و جمع‌آوري مستندات مربوط، در مورخ 7/11/1399دختر نوجوان 17 ساله اهل شهرستان سرپل‌ذهاب بر اثر اختلافات خانوادگي دست به خودكشي زده است و نامبرده دانش‌آموز پايه سوم دور اول متوسطه بوده كه در شبكه شاد حضور مستمر داشته است و اين اتفاق هيچ‌گونه ارتباطي به امورات آموزشي وي ندارد.
در رابطه با مورد دوم نيز كه دختر نوجواني 11 ساله اهل شهرستان صحنه در تاريخ 6/11/1399 به علت بروز اختلاف با خانواده خود دست به اقدامي مشابه زده است كه متاسفانه منجر به مرگ وي مي‌شود. با توجه به بررسي‌ها و شواهد و قراين موجود اين اتفاق نيز هيچ‌گونه ارتباطي با فرآيند آموزش ندارد و دانش‌آموز متوفي در كلاس‌هاي‌هاي مجازي حضور داشته است، لذا نشر اخباري مبني بر انگيزه اين دو حادثه ناگوار در اثر نداشتن تلفن همراه و عدم امكان شركت در كلاس‌هاي مجازي (شبكه شاد) خلاف واقع و كذب مي‌باشد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون