• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4896 -
  • ۱۴۰۰ چهارشنبه ۱۸ فروردين

ويژه

طي ۱۲ ماه سال گذشته:

«همراه» ۲۳.۴ هزار ميليارد تومان درآمد شناسايي كرد/ ميزان بازدهي

شركت بورسي ارتباطات سيار ايران با انتشار گزارش عملكرد ۱۲ ماهه از شناسايي درآمد ۲۳.۴ هزار ميليارد توماني خبر داد كه ۳۵درصد بيشتر نسبت به دوره مشابه گذشته است. به گزارش پايگاه خبري بورس پرس، شركت ارتباطات سيار ايران كه با سرمايه 1.92 هزار ميليارد توماني يكي از شركت‌هاي بزرگ است، گزارش عملكرد اسفند و 12 ماه سال مالي گذشته را ارايه كرد. بر اين اساس، «همراه» در دوره يك ماهه از كاركرد مشتركين خطوط دايمي و اعتباري، استفاده از امكانات شبكه توسط ساير شركت‌هاي تلفن همراه (اتصال متقابل)، فروش خطوط جديد تلفن همراه، خالص خدمات ارزش افزوده و ساير، بالغ بر 2.1 هزار ميليارد تومان درآمد داشته است. اين شركت بورسي در عملكرد 12 ماهه بالغ بر 23.4 هزار ميليارد تومان درآمد شناسايي كرده كه نسبت به دوره مشابه گذشته با رشد 35درصدي روبه‌رو شده است. بيشترين درآمد كسب شده طي دوره اسفند از كاركرد مشتركين خطوط اعتباري به ميزان 1.1 هزار ميليارد تومان (معادل 56درصد درآمد) و كاركرد مشتركين خطوط دايمي بالغ بر 787.5 ميليارد تومان بوده  (معادل 37درصد درآمد) است. همچنين علت تغييرات نسبت به ماه قبل، اعمال تعديلات، CDR‌هاي معوقه و شناسايي برخي اقلام در عملكرد 12 ماهه (تسعير ارز و ساير) به دليل ضرورت تعجيل در ارايه گزارش است.بررسي بازدهي سهام اين شركت از ابتداي سال جاري تا 27 اسفند نشان مي‌دهد قيمت هر سهم «همراه» در پنجم فروردين 18718 ريال بوده و با احتساب سود 1565 ريالي هر سهم طي 236 روز كاري به قيمت 27010 ريالي رسيده كه حكايت از بازدهي 55.3 درصدي دارد.


با ثبت ۱۴ ركورد تاريخي در ۷۵ روز‌ 

ركورد «ركوردها»  در فولاد مباركه شكسته شد

فولاد مباركه در راستاي لبيك به منويات مقام معظم رهبري و پاسخ به تقاضاي داخلي و خارجي، موفق شد در ۷۵ روز پاياني سال ۱۳۹۹، تنها ۱۴ ركورد در ناحيه فولادسازي و ريخته‌گري مداوم به ثبت رساند و از اين حيث ركورد تازه‌اي را ثبت كند. به گزارش روابط عمومي فولاد مباركه، كاربرد گسترده فولاد در صنايع مختلف و افزايش جمعيت باعث شده تا تقاضا براي اين محصول كليدي هرساله افزايش يابد. بنابراين لازم است توليدكنندگان نيز گام به گام در راستاي تامين اين حجم تقاضا بكوشند.  اين مساله در شرايط سياسي- اقتصادي ايران كه از تحريم‌هاي بين‌المللي گسترده رنج مي‌برد، اهميت ويژه‌اي دارد. علاوه بر آن با توجه به حجم واردات محصولات فولادي و خروج ارز از كشور، تقويت فولادسازان داخلي قدرتمند به ويژه حمايت از طرح‌هاي توسعه‌اي شركت فولاد مباركه نقش قابل‌توجهي در جلوگيري از خروج ارز از كشور خواهد داشت. اين شركت با بررسي تقاضاي داخلي و خارجي در حوزه فولاد كوشيده تا به‌رغم همه تحريم‌ها و دشواري‌هاي توليد در كشور، فرآيند توسعه‌اي پيوسته خود را به پيش برد و نقش پررنگي را در بخش‌هاي مختلف از جمله توليد فولاد خام (تختال) و در‌نهايت ورق‌هاي  فولادي  ايفا  كند.


صندوق بازنشستگي فولاد در سال ۹۹ كارهاي بزرگي را به سرانجام رساند

وزير تعاون، كار و رفاه اجتماعي در پيامي توييتري سه برابر شدن بازده سرمايه‌گذاري‌ها نسبت به ۹۸، پرداخت مطالبات ٨ ساله بازنشستگان فولاد، متناسب‌سازي و همسان‌سازي حقوق و اجراي طرح‌هاي احداث و توسعه را از جمله مهم‌ترين كارهاي بزرگ صندوق بازنشستگي فولاد در سال 99 بيان كرد. به گزارش مركز روابط عمومي و اطلاع‌رساني وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعي، محمد شريعتمداري وزير تعاون، كار و رفاه اجتماعي در حساب توييتر نوشت: جوانگرايي خلق  مي‌كند. صندوق بازنشستگي فولاد در سال ۹۹ كارهاي بزرگي را به سرانجام رساند: سه برابر شدن بازده سرمايه‌گذاري‌ها نسبت به ۹۸، پرداخت مطالبات ٨ ساله بازنشستگان فولاد، متناسب‌سازي و همسان‌سازي حقوق و اجراي طرح‌هاي احداث و توسعه و سامانه خدمات الكترونيكي.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون