• ۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4896 -
  • ۱۴۰۰ چهارشنبه ۱۸ فروردين

سپاهان توقف‌ناپذير نشان مي‌دهد

بردهاي پياپي طلايي‌پوشان را صدرنشين كرد

در آخرين ديدارهاي هفته نوزدهم ليگ برتر عصر دوشنبه سپاهان در زمين سايپا به ميدان رفت و گل‌گهر در سيرجان ميزبان ماشين‌سازي تبريز بود. زردپوشان اصفهاني در رقابت با سايپا با تك‌گل عزت‌الله پورقاز كه در دقيقه ۴ بازي به ثمر رسيد 3  امتياز فوق‌العاده با ارزش اين بازي را به دست آورد و با ۴۰ امتياز به صدر جدول راه پيدا كرد. اين صدرنشيني درحالي رقم خورد كه سرخابي‌ها در همين هفته با تساوي مقابل پديده و پيكان متوقف شده بودند.
حالا سپاهان مدل نويدكيا برخلاف آن استارت نه چندان خوب در ابتداي فصل اصلي‌ترين مدعي قهرماني به حساب مي‌آيد. تيم او در اين هفته‌ها پي در پي برنده از زمين خارج مي‌شود و بازي‌هاي خوبي را به نمايش مي‌گذارد. برد مقابل سايپا هفتمين برد پياپي سپاهان بود. اين تيم فعلا اختلافي دو امتيازي با پرسپوليس و ۶  امتيازي با استقلال ايجاد كرده كه حاشيه  امنيت خوبي به حساب مي‌آيد.  هرچند  فاصله‌اي ۱۱ هفته‌اي تا پايان ليگ باقي مانده و هر 3 اين تيم‌ها بازي رو در رو دارند. آنچه مي‌تواند سپاهان را اميدوار كند، فشاري است كه در ليگ قهرمانان آسيا به پرسپوليس و استقلال خواهد آمد. شايد سرخابي‌ها پس از بازگشت از هند و عربستان نتوانند آن كيفيت مورد نظرشان را ادامه دهند و سپاهان مي‌تواند از اين فرصت استفاده كرده و اختلاف را به حدي برساند كه شرايط قهرماني برايش هموار شود.  محرم نويدكيا پس از پيروزي تيمش مقابل سايپا اظهار كرد:«نيمه اول فوتبال خوبي انجام داديم و سعي كرديم  موقعيت‌هاي خوبي ايجاد كنيم و فشار بياريم كه اين كار را خيلي خوب انجام داديم. اما در فاز هجومي از بچه‌ها راضي نيستم چون فضاهاي خيلي خوبي  داشتيم اما كمتر به فضاها رفتيم و بيشتر سعي كرديم توپ را حفظ كنيم. واقعيت اين است دلم نمي‌خواست اينگونه شود.» او ادامه داد: «در نيمه دوم دفاع‌هاي ما خيلي خوب تيم را جلو نگه مي‌داشتند اما در 10 دقيقه آخر سايپا فشار بيشتري به ما آورد و يكي، دو موقعيت خوب داشتند كه پيام نيازمند شوت فوق‌العاده را مهار كرد و باعث شد تيم‌مان بتواند با 3 امتياز بازي را تمام كند. حيف بود و موقعيت‌هاي خوبي مي‌توانستيم ايجاد كنيم اما در فاز هجومي ايده‌آل نبوديم.»
او درباره 7 پيروزي پياپي سپاهان گفت:«ما ابتدا در خط دفاع شرايط خيلي ايده‌آلي نداشتيم.  به خاطر نوع تاكتيكي كه دوست دارم بازيكنان بازي كنند،گل‌هاي زيادي دريافت مي‌كنيم. اوايل فصل مشكل خيلي زيادي در ضربات ايستگاهي داشتيم و گل‌هايي كه دريافت مي‌كرديم از اين قسمت بود و بين دو دفاع مركزي فضا مي‌داديم اما خوشبختانه شرايط تيم دارد بهتر مي‌شود و دفاع‌هاي چپ و راست‌مان ياد گرفتند در ضد حملات به حمله اضافه شوند. برخي از خواسته‌هاي‌مان براي‌شان پيچيده بود اما كم كم داريم رو به جلو مي‌رويم. نمي‌گويم مشكلي نداريم اما شرايط‌مان خيلي بهتر شده و داريم كم‌كم به وضعيت ايده‌آلي مي‌رسيم.» در ديگر ديدار روز دوشنبه گل‌گهر سه بر يك ماشين‌سازي نگون‌بخت را شكست داد. هر3 گل گل‌گهر را يونس شاكري به ثمر رساند. اين نخستين هت‌تريك شاكري در طول دوران حضورش در ليگ  برتر بود. 

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون