• ۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4907 -
  • ۱۴۰۰ سه شنبه ۳۱ فروردين

مشاركت همراه اول در پروژه‌هاي جهادي عمراني در سال مانع‌زدايي‌ها

همراه اول با هدف رفع موانع، محروميت‌زدايي و ايجاد اميد و انگيزه در دل هموطنان محروم در روزهاي آغازين سال 1400 در پروژه‌هاي عمراني مشاركت كرده است.
همسو با نگاه و توجه ويژه به امر محروميت‌زدايي همراه اول بار ديگر در راستاي چشم‌انداز برنامه‌هاي مسووليت اجتماعي خود در روزهاي آغازين سال 1400 با همكاري مراكز، موسسات و قرارگاه‌هاي جهادي توجهي ويژه به توسعه امور عمراني در مناطق محروم و دورافتاده كشور داشته است.
شركت ارتباطات سيار ايران در راستاي مسووليت اجتماعي خود با سرلوحه قرار دادن مقوله «مانع‌زدايي» كه بخشي از شعار سال 1400 است، اقدام به مشاركت در پروژه‌هاي خيرخواهانه با رويكردهاي ساخت مدرسه، مسكن، درمانگاه وكلينيك، كارگاه كارآفرين، مسجد و ...كرده است.
نحوه مشاركت همراه اول در اغلب اين پروژه‌ها كه بيشتر در مناطق محروم استان‌هاي هرمزگان و سيستان و بلوچستان اجرا خواهد شد به شكل تامين تجهيزات و ملزومات مورد نياز ساخت اين اماكن بوده كه در اين راستا ده‌ها كانتينر وكانكس به ارزش بيش از 50 ميليارد ريال به مناطق محروم ارسال كرده است.
همچنين بخش قابل توجهي از حمايت‌هاي اپراتور اول تلفن همراه مربوط به زمان وقوع حوادث غيرمترقبه يا پس از آن در برهه‌هاي زماني مختلف و در اقصا نقاط كشور بوده است؛ يكي از اين موارد مربوط به زلزله كرمانشاه و ايلام بود كه همراه اول به دليل شرايط جوي و سرماي هواي آن مناطق اقدام به ارسال ۱۳۰۰ كانكس كرد و مبلغ ۵۰ ميليارد ريال را به امر ساخت و بازسازي مدارس مناطق زلزله‌زده اختصاص داد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون