• ۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4931 -
  • ۱۴۰۰ چهارشنبه ۲۹ ارديبهشت

ويژه

ارايه خدمات صندوق امانات بانك پاسارگاد در شعبه آزادي رجايي‌شهر كرج

بانك‌پاسارگاد در اقدامي ديگر در راستاي ارتقاي خدمات بانكي به هم‌وطنان عزيز استان البرز، صندوق امانات شعبه آزادي رجايي‌شهر كرج را افتتاح كرد.
صندوق امانات بانك مكاني امن و مطمئن در بانك جهت حفظ و نگهداري از اسناد، اموال و اشياي گرانبها و مجهز به سيستم‌هاي مدرن ايمني و حفاظتي است كه مشتريان مي‌توانند با اجاره اين صندوق‌ها هرگونه اسناد و مدارك و اشياي با ارزش خود را با خاطري آسوده در اين مكان نگهداري نمايند.به ‌منظور رفاه حال سپرده‌گذاران بانك پاسارگاد در استان البرز و تامين امنيت و آسودگي خاطر آنها، صندوق امانات شعبه آزادي رجايي‌شهر كرج راه‌اندازي و آماده ارايه خدمات به متقاضيان مي‌باشد. بر‌اين‌اساس، مشتريان حائز شرايط مي‌توانند اشياي گرانبها، اسناد و... را در اين صندوق‌ها به امانت بگذارند. گفتني است بدين‌ترتيب شعبه‌هاي مجهز به صندوق امانات بانك به شهرهاي تهران، تبريز، اردبيل، مشهد، شيراز، رشت، ساري، كرمان، اهواز، دزفول، قشم، شهركرد و كرج ارتقا پيدا كرد. هم‌ميهنان گرامي مي‌توانند براي كسب اطلاعات بيشتر به سايت بانك پاسارگاد به نشاني www.bpi.ir مراجعه كرده يا با مركز اطلاع‌رساني بانك‌ پاسارگاد به شماره ۸۲۸۹0 تماس حاصل فرمايند.


حضور فعال جيرينگ در رويداد نوآوري كشور، اينوتكس 2021

شركت پرداخت اول كيش با نام تجاري جيرينگ به عنوان اولين بازيگر خدمات كيف پول همراه به منظور ارتباط هدفمند با ديگر بازيگران صنعت فين‌تك در دهمين نمايشگاه فناوري و نوآوري اينوتكس حضور فعال دارد. اين شركت با هدف ارايه محصولات و خدمات خود در چهار واحد مركز فين‌تك جيرينگ، مركز كيف پول خرد جيرينگ، جشنواره بين‌المللي فين‌تك ريتيل و همچنين واحد سرمايه‌گذاري به عموم بازديدكنندگان و به منظور ارايه محصولات و خدمات زيرساخت پرداختي خود در نمايشگاه اينوتكس 2021 حضور دارد. اين نمايشگاه از روز سه‌شنبه 28 ارديبهشت برگزار شده تا جمعه 31 ارديبهشت از ساعت 10 صبح تا 18 عصر در محل پارك فناوري پرديس برگزار مي‌شود. نمايشگاه اينوتكس تلاش مي‌كند كه علاوه بر معرفي فناوري‌هاي روز به صنايع بزرگ و متوسط، مشتريان محصولات فناورانه را به توليدكنندگان آنها متصل كند و همچنين سرمايه‌گذاران را با فرصت‌هاي سرمايه‌گذاري در طرح‌هاي فناورانه يا استارت‌آپ‌ها آشنا نمايد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون