• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4943 -
  • ۱۴۰۰ چهارشنبه ۱۲ خرداد

پرسپوليس در پرونده كالدرون محكوم شد

بدهي ۶۰۰ هزار دلاري و فرصت ۳۰ روزه

باشگاه پرسپوليس كه با مشكلات مالي فراوان دست و پنجه نرم مي‌كند حالا با راي دادگاه عالي ورزش                     ( CAS) بايد طي ۳۰ روز آينده مبلغ ۵۸۰ هزار دلار به گابريل كالدرون پرداخت كند.
زمستان ۱۳۹۸ بود كه باشگاه پرسپوليس با تصميم محمدحسن انصاري‌فرد با گابريل كالدرون بدون انجام توافق قطع همكاري كرد و حالا ملزم به پرداخت ۵۸۰ هزار دلار به اضافه ۵درصد سود سالانه به او شده است.
كالدرون در نيم‌فصل نوزدهمين دوره ليگ برتر و پس از جدايي از جمع سرخپوشان براي دريافت مطالباتش به فيفا شكايت كرد و اين نهاد باشگاه پرسپوليس را به پرداخت بيش از نيم ميليون دلار محكوم كرد. پس از اين اتفاق باشگاه پرسپوليس پرونده يادشده را ابتدا به كميته استيناف و سپس به CAS ارجاع داد و حالا مشخص شده دادگاه عالي ورزش نيز حكم فيفا در محكوميت سرخپوشان را تاييد كرده است.
باشگاه پرسپوليس كه تا چند روز ديگر بايد مطالبات ۸۰۰ ميليون توماني سوشا مكاني و ۵۰۰ ميليون توماني شايان مصلح را پرداخت كند، حالا طبق حكم دادگاه CAS بايد حدود ۱۴ ميليارد تومان را نيز به گابريل كالدرون بپردازد، اين در حالي است كه سرخپوشان با مشكلات مالي فراواني مواجه هستند و طي روزهاي گذشته نيز از هواداران باشگاه درخواست كمك كرده بودند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون