• ۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4950 -
  • ۱۴۰۰ يکشنبه ۲۳ خرداد

دولت سلام؛ غیرت به جای پارتی

  در ماجراي گراني بنزين معلوم نشد چه كسي مقصر است. در اين موضوع كسي حاضر نشد استعفا دهد يا عذرخواهي كند.
   دوستان طوري حرف مي‌زنند كه انگار در مجموعه مديريتي كشور نبودند و از بيرون آمده‌اند. در حالي كه از سابقه سي تا چهل ساله مديريتي خود سخن مي‌گويند.
  سپردن درمان و حل مسائل امروز به بانيان وضع موجود مانند سپردن درمان مالاريا به دست پشه مالارياست يا سپردن درمان كرونا به دست ويروس كروناست.
  ما پيش‌بيني كرديم كه دولت را به مردم واگذار كنيم در اين راستا اختيارات اجرايي به فرمانداران، بودجه‌هاي تجميع شده براي فرمانداري‌ها و اختيار عزل و نصب مديران براي مردم را پيش‌بيني كرديم به گونه‌اي كه اگر يك‌سوم مردم از مديري ناراحت باشند دولت موظف است او را عزل كند. از نظر ما همه شهرستان‌ها پايتختند و اختيارات هيات وزيران را دارند.
  رهبري اختيار فوق‌العاده به دولت داده‌اند، اما دولت فرصت مذاكره را از بين برد كدام دولت اختياري كه در مذاكره مستقيم با امريكا را داشته تجربه كرده؟
  عده‌اي به‌جاي برداشتن تومور بدخيم و برداشتن پا از گلوي مردم، دولت‌ها را رياستي و متعلق به طبقه خاص و فرزندان خود كرده‌اند و فاميل‌ها رفته‌اند تبارگرايي و قوم‌گرايي آمده است.
  امروز زنان و جوانان قوي داريم نه اينكه آنها به ما محتاج باشند ما به آنها احتياج داريم تا از توانايي آنها استفاده كنيم تا ما را از وضع موجود رها كنند.
   نبايد فضاي مجازي را محدود كنيم. فضاي مجازي در همه حوزه‌ها مي‌تواند موثر باشد.
   سفره انقلاب بايد تكانده شود، بايد تبعيض نباشد و فقير و غني نباشد. دولت سلام، دولت جوانان گام دومي در مقابل آناني كه آرامش جامعه را به گروگان گرفتند، خواهد ايستاد. 
  بزرگ‌ترين درد مردم اين است كه چرا در اين كشور همه‌چيز بايد در بند «پ» {پارتي بازي} خلاصه شود... دولت سلام، دولت جوانان مي‌آيد تا بند «غ» يعني غيرت را جايگزين كند.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون