• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4950 -
  • ۱۴۰۰ يکشنبه ۲۳ خرداد

آلودگي امنيتي و جنگ جناحي

  مديران كشور در جنگ زرگري بين جناح‌هاي سياسي درگير هستند، همه آنجا درگير هستند. يك مرتبه مي‌گويند حجاب، فيلترينگ، چرا ايران در سوريه است، كنسرت، موشك، ديواركشي و... و يك جنگ زرگري مي‌شود و همه انرژي‌ها و افكار مي‌رود به آن سمت و امام و رهبر جامعه اين را پايان مي‌دهد و بعد دوباره اين غائله راه مي‌افتد.
  نياز به دو جراحي بزرگ در كشور است، اول اصلاح از درون قدرت در بخش‌هاي قوانين و رفتارها و حكمراني بايد انجام شود و مساله دوم معماري نوين اقتصاد ايران است.
  وضعيت نهادها درون قدر از نهادها منتسب به رهبري كه براي دولت هم كار مي‌كنند تا خود دولت و رابطه 3 قوه كه معمولا در نزاع و درگيري و در برخي مسائل دست به يقه مي‌شوند تا وزارتخانه‌ها براي اينها برنامه داريم و اصلاح  مي‌كنيم.
  در مذاكرات هسته‌اي رهبري با خط‌مشي نرمش قهرمانانه يك امكاني را به دولت دادند و جانانه حمايت كردند و قرار شد اقدام تبديل به يك شاهكار در بحث رفع تحريم‌ها شود اما تحريم‌ها كه برطرف نشد، تحريم‌هاي سنگيني ايجاد شد.
  نشان مي‌دهيم اين آلودگي امنيتي از كجاست. با انتشار يك نوار نبايد فردي كنار رود و نفري ديگري جلو بيايد. مگر مي‌شود هدف و برنامه ملت بزرگ را هر كسي را تغيير دهد؟ ما نياز به اقتدار داريم؛ براي اجراي برنامه من نياز به جراحي‌هاي بزرگ است.
  دولت ما حتما مساله برجام را جدي خواهد گرفت و امريكا را با ديپلماسي واقعي مي‌كشانيم به سمتي كه به تعهداتش عمل كند اما كشور را معطل مذاكرات نمي‌كنم، كشور را روي توليد و درآمد و اشتغال  مي‌اندازيم.
  8 سال آينده بسيار مهم و تعيين‌كننده براي مردم و ايران و نظام جمهوري اسلامي ايران است. عقب‌ماندگي از تركيه براي ما ننگ است و وضعيت معيشتي مردم براي ما ننگ است. دولت ما مصمم است با برنامه‌ريزي براي عبور ايران از مشكلات اقدام كند.
  اگر من نتوانم به وعده‌هايم عمل كنم زودتر از چيزي كه فكر كنيد، اعتراف مي‌كنم و در مقابل شما تعظيم   مي‌كنم.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون