• ۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4971 -
  • ۱۴۰۰ چهارشنبه ۱۶ تير

بررسي آلبوم جديد همايون شجريان در «دانگ»

پنجشنبه هفدهم تيرماه، مجله زنده موسيقي «دانگ» در گفت‌وگو با مدير هنري آلبوم جديد همايون شجريان و فردين خلعتبري، به بررسي اين اثر خواهد پرداخت. 
به گزارش ايسنا به نقل از روابط عمومي راديو نمايش، اسماعيل باستاني تهيه‌كننده و مجري اين برنامه افزود: اين هفته با رضا موسوي مدير هنري درباره آلبوم جديد فردين خلعتبري و همايون شجريان و با همايون نصيري درباره كليت دنياي موسيقي و وضعيت موسيقي در روزهاي كرونايي گفت‌وگو‌خواهيم‌كرد.
وي ادامه داد: در برنامه «دانگ» موسيقي‌هاي داراي مجوز وزارت ارشاد به علاقه‌مندان معرفي مي‌شود و در بخش كارشناسي و تحليل به گفت‌وگوي ويژه با خوانندگان، موسيقيدانان، نوازندگان و ترانه‌سرايان مي‌پردازيم. برنامه «دانگ» راديو نمايش كه پيش از اين «نوباب» نام داشت به شيوه مطالبه‌گر از مردم دعوت مي‌كند تا به آثار خوب موسيقي گوش دهند. اين برنامه شامل بخش‌هايي چون «موزيك‌باز»، «سازباز»، «نغمه ساز»، «پيكان جوانان»، «پياده رو» و «بخش ميداني» است. مجله موسيقي زنده «دانگ» توليد گروه برنامه‌هاي مستند و تركيبي راديو نمايش به تهيه‌كنندگي و اجراي اسماعيل باستاني و با حضور نوژان حيدري مجري و كارشناس، پنجشنبه‌ها ساعت18:00‌ به صورت زنده از راديو نمايش پخش مي‌شود.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون