• ۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5013 -
  • ۱۴۰۰ سه شنبه ۹ شهريور

با حضور دبير شوراي عالي مناطق آزاد

۱۴ پروژه با ۴۱۰ ميليارد تومان اعتبار درمنطقه آزاد انزلي افتتاح شد

در ششمين روز از هفته دولت، با حضور دبير شوراي عالي مناطق آزاد؛ ۱۴ پروژه با ميزان سرمايه‌گذاري۴۱۰ ميليارد تومان در منطقه آزاد انزلي افتتاح و به بهره‌برداري رسيد.
مهندس حميدرضا مومني در حاشيه افتتاح اين پروژه‌ها گفت: با بهره‌برداري از اين واحد‌هاي توليدي و خدماتي براي ۶۲۰ نفر شغل ايجاد مي‌شود. در جريان اين سفر به صورت نمادين  «مجموعه تفريحي دريايي مارينا»،« شركت مكين دريا كاسپين» با ۳۰۰ ميليارد ريال اعتبار و ۳۰ نفر اشتغالزايي، بهره‌برداري از «واحد صنعتي توليدي پوشاك، شركت وينا تجارت»  با ميزان سرمايه‌گذاري۴۰ ميليارد ريالي و اشتغالزايي براي ۲۰ نفر، «سه پروژه عمراني روستايي» در سطح روستاهاي محدوده منطقه با ۱۰ ميليارد ريال از محل اعتبار اين سازمان و بهره‌برداري از «يك باب انبار سرپوشيده» با صرف هزينه ۳۰ ميليارد ريال و ايجاد فرصت شغلي براي سه نفر افتتاح و به بهره‌برداري رسيد. مومني در جريان اين سفر از روند اجرايي عمليات اتصال بندر كاسپين به خط آهن سراسري در بخش‌هاي مختلف محل اجراي اين طرح ملي و پروژه در حال احداث « پارك آبي »  واقع در فاز تجارت و گردشگري منطقه آزاد انزلي نيز بازديد به عمل آورد.
دكتر ارسلان زارع استاندار گيلان نيز در آيين افتتاحيه طرح‌هاي عمراني و زيرساختي منطقه آزاد انزلي با بيان اينكه منطقه آزاد انزلي يكي از سازمان‌هاي پيشتاز استان در حوزه توسعه در همه جوانب بوده كه در طول سال در بازه‌هاي زماني مختلف طرح‌هاي عام المنفعه را به بهره‌برداري رسانده است، اضافه كرد: با افتتاح طرح‌هاي زيرساختي، صنعتي و عمراني در منطقه آزاد انزلي فرصت اشتغال مناسبي براي جوامع محلي و مردم گيلان ايجاد شده و توسعه ظرفيت‌هاي همه‌جانبه زمينه توسعه و افزايش مراودات گيلان و كشورمان ايران را بيش از پيش فراهم مي‌كند.
گفتني است؛ حضور در نشست با فعالان اقتصادي و مديران و مسوولان سازمان منطقه آزاد انزلي از ديگر برنامه‌هاي سفر يك روزه حميدرضا مومني دبير شوراي عالي مناطق آزاد و ويژه اقتصادي به اين منطقه است.
اين آيين با حضور استاندار گيلان، مهندس علي اوسط اكبري مقدم رييس هيأت مديره و مديرعامل سازمان منطقه آزاد انزلي و جمعي از مسوولان استاني و شهرستاني برگزار شد.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون