• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۳۰ فروردين
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5013 -
  • ۱۴۰۰ سه شنبه ۹ شهريور

پيام مديرعامل سازمان منطقه آزاد انزلي به مناسبت هفته دولت و گراميداشت روز كارمند

مهندس علي اوسط اكبري مقدم رييس هيأت مديره و مديرعامل سازمان منطقه آزاد انزلي در پيامي فرارسيدن هفته دولت و گرامي داشت ياد و خاطر شهيدان رجايي و باهنر را گرامي داشت.
در متن پيام آمده است
بسم‌الله الرحمن الرحيم
هفته دولت يادآور فداكاري‏هاي فرزندان پاكنهاد و گرانقدر انقلاب و احيا كننده روزهاي پرشور خدمتگزاري شهيدان بزرگ، رجايي و باهنر و فرصتي است براي مرور داشته‌‌هاي گران‌ بهاي تلاشگراني كه با كوشش جهاد گونه و خدمت خالصانه، عشق و ايمان را به مردم ارزاني داشتند و خدمات شاياني را به جامعه ارايه دادند.
همزمان شدن هفته دولت با ايام ماه محرم و همزماني شهادت شهيدان رجايي و باهنر با قيام امام حسين (ع) نشانه‌اي قابل توجه است چرا كه خدمت به خلق خدا از جهاد در راه حق عليه باطل كمتر نيست.
دولتمردان ايران اسلامي از ابتداي پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي هيچگاه از ملت فاصله نداشتند و همواره در كنار مردم بودند، آنها در ادامه اين مسير براي ساختن ايراني آباد هم‌پيمان شده و از هيچ كوششي فروگذار نخواهند كرد و در اين ميان سازمان منطقه آزاد انزلي نيز با هم افزايي و همراهي در ساختن آينده‌اي روشن، نقش‌آفريني مي‌كند و چشم‌انداز توسعه همه‌جانبه كشور خواهد بود.
اينجانب ضمن گرامي‌داشت ياد و خاطره‌ شهيدان رجايي و باهنر، هفته دولت و روز كارمند را به همه خدمتگزاران كشور به ويژه همكاران پرتلاش خود تبريك عرض نموده و پيشرفت روزافزون و سرافرازي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران در عرصه‌هاي گوناگون داخلي و بين المللي را از خداوند متعال خواستارم.
علي اوسط اكبري مقدم
رييس هيات مديره و مديرعامل سازمان منطقه آزاد انزلي

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون