• ۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5043 -
  • ۱۴۰۰ يکشنبه ۱۸ مهر

پيشخوان

مسوولان افغانستان عاملان جنايت قندوز را مجازات كنند

رهبر معظم انقلاب در پي حادثه مصيبت‌بار انفجار در مسجدي در استان قندوز افغانستان و جان‌باختن تعداد زيادي از مردم نمازگزار، در پيامي بر مجازات عاملان اين جنايت بزرگ و جلوگيري از تكرار چنين فجايعي تاكيد كردند. به گزارش پايگاه اطلاع‌رساني دفتر مقام معظم رهبري، در متن پيام رهبر معظم انقلاب آمده است: «حادثه تلخ و مصيبت‌بار انفجار در مسجد منطقه خان‌آباد استان قندوز كه به جان‌باختن جمع زيادي از مومنان نمازگزار انجاميد، ما را داغدار كرد. از مسوولان كشور همسايه و برادر افغانستان جدا انتظار مي‌رود كه عاملان خونخوار اين جنايت بزرگ را به مجازات برسانند و با تدابير لازم از تكرار چنين فجايعي جلوگيري كنند. از خداوند متعال رحمت و علو درجه براي شهيدان اين حادثه و شفاي عاجل براي آسيب‌ديدگان و صبر و سكينه براي كسان و بازماندگان آنها مسالت مي‌كنم.»

نقش نيروي انتظامي در سال‌هاي اخير برجستگي بيشتري يافته است

حضرت آيت‌الله خامنه‌اي در پيامي به ‌مناسبت هفته نيروي انتظامي، اين نيرو را از ستون‌هاي امنيت در كشور خواندند و با تقدير از كمك نيروي انتظامي به دستگاه‌هاي متصدي خدمات مردمي ازجمله در مقابله با كرونا، بر ارتقاي سطح خدمتگزاري و انجام وظيفه در اين نيرو تاكيد كردند. به گزارش پايگاه اطلاع‌رساني دفتر مقام معظم رهبري، در متن پيام فرمانده معظم كل قوا آمده است: «نيروي انتظامي يكي از ستون‌هاي استوار امنيت در كشور است. اين نقش ارزشمند، در سال‌هاي اخير برجستگي بيشتري يافته است. همكاري و كمك به دستگاه‌هاي متصدي برخي خدمات مردمي، مانند آنچه در تعامل با ستاد ملي مقابله با كرونا ديده شد، نيز جنبه ديگري از ارزش‌هاي اين سازمان است. همه در نيرو - به‌ويژه مسوولان و مديران- بايد تلاش كنند سطح خدمتگزاري و انجام وظيفه را ارتقا دهند و با كاركرد خود، قدر نيروي انتظامي را نيز در چشم عموم مردم ارتقا بخشند.»


نشست سران قوا به ميزباني رييس‌جمهوري برگزار شد

نشست سران قواي سه‌گانه بعدازظهر روز گذشته به ميزباني ابراهيم رييسي، رييس‌جمهوري برگزار شد. به گزارش ايرنا، در اين نشست، روساي قواي مجريه، مقننه و قضاييه درباره مهم‌ترين موضوعات كشور از جمله مسائل اقتصادي گفت‌وگو و مشورت كردند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون