• ۱۴۰۳ شنبه ۱۵ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5045 -
  • ۱۴۰۰ سه شنبه ۲۰ مهر

دراگان قبل از بازي با كره چه گفت؟

با برد جواب انتقادها را مي‌دهم

سرمربي تيم ملي پيش از ديدار حساس با كره جنوبي گفت: «جواب انتقادات را با برد مي‌دهم.»  دراگان اسكوچيچ با حضور در نشست خبري پيش از اين جدال و در شرايطي كه عليرضا بيرانوند نيز او را همراهي مي‌كرد، صحبت‌‎هايش را اينچنين آغاز كرد: «عصر همگي بخير. بازي مهمي را فردا خواهيم داشت. بعد از بازي برابر امارات انگيزه ما زياد هم شده. براي حريف احترام زيادي قائل خواهيم بود. تيمي كه با نظم و سازماندهي زياد در زمين حاضر خواهد شد. به تيم خودمان هم ايمان خواهيم داشت. خوشبختانه تمام بازيكنان را در اختيار خواهيم داشت و آمادگي لازم را براي بازي فردا مهيا كرده‌ايم.» 
سرمربي تيم ملي ايران در واكنش به سوالي درباره اين موضوع كه به‌رغم انتقادات كه به نحوه بازي تيم ملي صورت گرفته، عملكرد او با 10 برد طي بازي و برتري روحي كه مقابل ايران در جدال‌هاي گذشته مقابل كره جنوبي داشته‌ايم، اين‌طور پاسخ داد: «دقيقا نمي‌دانم كه انتظار هواداران چيست. فكر كنم بازي خوبي مقابل امارات در آن شرايط جوي نشان داديم. من فقط مي‌توانم جواب انتقادات را با برد نشان دهم. اگر كسي هست كه بعد از 10 برد طي 10 بازي انتظاراتش برآورده نشده، من نمي‌دانم بايد چه كنيم. تمام تلاش ما اين است كه ضمن انجام بازي‌هاي خوب، به نتايج خوبي هم برسيم.» اسكوچيچ در واكنش به سوال ديگري درباره اينكه از سبك بازي تيم ملي در نيمه اول مقابل امارات انتقاداتي صورت گرفته، اينكه در صورت تداوم اين انتقادات اگر با نتيجه هم همراه نشود، چه خواهد شد و آيا فلسفه او بازي زيباست يا نتيجه‌گرايي، اين‌طور واكنش نشان داد: «نمي‌دانم كه چطور بايد جواب اين سوال را بدهم. اين‌طور به نظر مي‌رسد كه بازي را باختيم و چنين صحبت‌هايي مطرح مي‌شود. در 10 بازي كه سرمربي تيم ملي بودم امكان نداشت كه 12 برد داشته باشم و سعي كرديم كه در همه بازي‌ها برنده باشيم. دوست دارم كه تيمم خوب بازي كند و هم برنده باشم.»
وي كه به نظر از اين وضعيت ناراضي به نظر مي‌رسيد، گفت: «ممكن است اين انتقادات به اين خاطر باشد كه خيلي‌ها دوست دارند اين جايگاه را به عنوان سرمربي در اختيار داشته باشند، اما بايد به اين افراد بگويم كه زمان مناسبي را براي اين انتقادات انتخاب نكرده‌اند و بايد منتظر زمان ديگري باشند.»اسكوچيچ درباره پاسخ به سوال خبرنگار كره جنوبي درباره اينكه چه بازيكني از كره را برابر ايران خطرناك مي‌داند، گفت: «درباره بازيكنان كره صحبت كرده‎ام اما به نظرم سون بازيكن خطرناكي است كه مي‌تواند در هر لحظه خطرناك باشد و نتيجه را به سود تيم خود تغيير دهد. به تيمم باور دارم و همين‌طور كاري كه انجام مي‌دهيم. ما اين اعتماد را در خودمان داريم كه بتوانيم به نتيجه خوبي برسيم و اميدوارم بتوانم به نتيجه‌اي كه مي‌خواهيم برسيم.»

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون