• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5065 -
  • ۱۴۰۰ شنبه ۱۵ آبان

پايان كار بوكسورهاي ايران با برنز تاريخي

مصدوميت مانع بلندپروازي بيشتر شه‌بخش شد

با مصدوميت بدموقع دانيال شه‌بخش ستاره بوكس ايران، پرونده تيم ملي بوكس كشورمان در رقابت‌هاي جهاني با كسب يك مدال برنز به پايان رسيد. مدال برنزي كه نخستين مدال تاريخ بوكس ايران در رقابت‌هاي جهاني به حساب مي‌آيد اما مي‌توانست نقره يا حتي طلا باشد. 
تيم بوكس ايران در رقابت‌هاي قهرماني جهان با ۱۰بوكسور حاضر شد كه در وزن ۵۷ كيلوگرم سجاد محمدپور در نخستين مبارزه با شكست برابر حريف كوبايي حذف شد. در ۶۳.۵ اشكان رضايي با برد در دور نخست و باخت در دور دوم به بوكسور اسكاتلندي كنار رفت. در ۶۷ مسلم مقصودي بعد از استراحت در دور نخست حريفي از كره را برد و در دور دوم به حريفي از گرجستان باخت. در ۷۱ فرهاد مرادي در دور اول به بوكسوري از قزاقستان باخت. البته مرادي در صورت پيروزي ممكن بود در ادامه به بوكسوري از كشور اسراييل
 برخورد كند.
 در ۷۵ شاهين موسوي با سه برد پياپي مقابل بوكسورهايي از قرقيزستان و گويان به راند سوم رسيد اما مقابل حريفي از آلمان نتيجه را واگذار كرد. در ۸۰ ميثم قشلاقي با يك برد و يك باخت حذف شد. در ۸۶ علي جمالي در همان دور نخست به حريفي از روماني باخت. در ۹۲ طوفان شريفي بعد از برد در دور نخست در دور دوم مقابل مبارزي از كوبا شكست را پذيرا شد. در به اضافه ۹۲ نيز پوريا اميري با شكست در دور اول برابر بوكسور ازبكستاني حذف شد. تنها بوكسور ايران كه توانست به جمع چهار نفر برتر برسد دانيال شه‌بخش بود كه متاسفانه به دليل مصدوميتي كه در مبارزه يك چهارم نهايي برايش به وجود آمد ديدار نيمه نهايي را از دست داد و به مدال برنز بسنده كرد.  به اين ترتيب تيم بوكس كشورمان با كسب 10 برد و يك مدال برنز تاريخي و ثبت نتيجه‌اي قابل توجه به كار خودش در رقابت‌هاي جهاني پايان داد. هدايت تيم ملي ايران در مسابقات را عليرضا استكي به عنوان سرمربي بر عهده داشت و همايون اميري، محمود نهتاني و شهرام فاتح نيز به عنوان مربي در صربستان حضور داشتند. 

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون