• ۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5066 -
  • ۱۴۰۰ يکشنبه ۱۶ آبان

توضيحات مدير تيم كشتي درباره مبارزه بزرگ

امريكايي‌ها چشم انتظار حسن هستند

در بهمن ماه امسال قرار است تيم ملي كشتي آزاد ايران به مصاف امريكا برود و مسوولان فدراسيون كشتي ايالات متحده تاكيد دارند حسن يزداني هم در اين سفر باشد تا بار ديگر با تيلور رودررو شود. محسن كاوه مدير فني تيم‌هاي ملي كشتي آزاد در اين باره مي‌گويد: «به هر حال حسن كشتي‌گيري محبوب و مطرح است ولي اين امريكايي‌ها نمي‌توانند بگويند چه كسي باشد و چه كسي نباشد. احتمالا ما با تيم كامل مي‌رويم ولي باز مربيان بايد در اين باره تصميم‌گيري كنند.» او اضافه كرد: «ما ابهت كشتي خود را در رقابت‌هاي جهاني اسلو نشان داديم. بعد از اين رقابت‌ها خيلي‌ها تقاضا دارند تا به ايران بيايند و با ما بازي يا تمرين داشته باشند. درباره سفر به امريكا هم بايد بگويم مربيان تيم ملي صلاح مي‌دانند چه تيمي را ببرند.» 
كاوه درباره كار زيباي حسن يزداني در مشهد و ضربه شدن مقابل يكي از طرفداران معلولش توضيح داد: «خيلي سخت است جواني در جايگاه او خودش را فراموش نكند. حسن از قديم تا امروز همين شكلي است. پسر خوب و نجيبي است. اگر به مشهد رفت و آن كار را كرد ريا و تظاهر نبود. اين خود واقعي حسن است.»
حسن يزداني در رقابت‌هاي جهاني اسلو موفق شد طلسم تيلور را بشكند و به مدال طلاي جهان دست پيدا كند. تيم كشتي امريكا انتظار دارد تيم ايران با تركيب كامل به اين كشور سفر كند تا يك رقابت هيجان‌انگيز را به نمايش بگذارد. بر همين اساس كشتي‌گيران امريكايي در حال آماده‌سازي خودشان براي اين رويداد هستند. حتي چند وقت پيش گيل استيوسون كه بعد قهرماني در سنگين وزن المپيك راهي رقابت‌هاي رزمي تركيبي شده بود با شنيدن خبر آمدن كشتي‌گيران ايراني به كشورش اعلام كرد مي‌خواهد مقابل اميرحسين زارع قهرمان جهان در اسلو كشتي ‌بگيرد. 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون