• ۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5079 -
  • ۱۴۰۰ دوشنبه ۱ آذر

ويژه

دعوت دوستان به آیگپ و افزایش امتیازات

دعوت از دوستان یکی از قابلیت‌های موجود در آیگپ است.به گزارش روابط عمومی آیگپ، کاربران آیگپ می‌توانند از دوستان و مخاطبان خود دعوت کنند تا به آیگپ بپیوندند. دعوت از دوستان می‌تواند مزایای مختلفی برای کاربران آیگپ داشته باشد.مهم‌ترین این مزیت‌ها گسترده‌تر کردن جامعه مخاطبان هر کاربر در پیام‌رسان آیگپ است. استفاده‌کنندگان از این سوپراپلیکیشن وقتی مخاطبان بیشتری از دوستان خود را در آیگپ داشته باشند، طبیعتا می‌توانند با افراد بیشتری در آیگپ در ارتباط باشند.یکی دیگر از محاسن قابلیت دعوت از دوستان در آیگپ، افزایش امتیاز است!دعوت دوستان، یکی از روش‌های ویژه برای کسب امتیاز است به این شکل که کاربر پس از دعوت دوستان به تعداد نامحدود، می‌تواند تا سه مرحله بعد نیز امتیاز کسب کند.وقتی  که شما از یکی از دوستان‌تان برای ورود به آیگپ دعوت کرده و شخص مذکور وارد آیگپ می‌شود، در این مرحله شما 100 امتیاز کسب می‌کنید. سپس دوست شما نیز یکی از مخاطبانش را برای نصب آیگپ دعوت کرده و او وارد آیگپ می شود. در این مرحله علاوه بر دوست شما، شما نیز 100 امتیاز دیگر دریافت خواهید کرد. در مرحله سوم نیز با دعوت از شخص سوم باز هم شما 100 امتیاز کسب می‌کنید و این دعوت می‌تواند به تعداد نامحدود از مخاطبان برای شما اتفاق بیفتد.حال سوال اینجاست؛ چگونه می‌توانیم از دوستان خود برای حضور در آیگپ دعوت کنیم؟از دو منوی تنظیمات و مخاطبان می‌توان دوستان خود را به آیگپ دعوت کرد. پس از انتخاب گزینه «دعوت دوستان»، راه‌های مختلف برای ارسال لینک دعوت به آیگپ به شما نمایش داده می‌شود.برای نصب آیگپ می‌توانید عدد 1 را به 10004427 ارسال یا از طریق استورهای داخلی برای دانلود و نصب اقدام کنید.


سرپرست جدید پالایشگاه امام خمینی (ره) شازند منصوب شد
آیین تودیع و معارفه سرپرست شرکت پالایش نفت امام خمینی (ره) شازند با حضور مهندس سالاری، معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش و هیات همراه و جمعی از مدیران ستادی و عملیاتی پالایشگاه در محل سالن شهدای مدافع حرم این شرکت برگزار شد .به گزارش روابط عمومی در این مراسم که با حضور فرماندار و ائمه جمعه شهرستان‌های شازند و دیگر مسوولان و روسای ستادی و عملیاتی پالایشگاه همراه بود ، مهندس مجید رجبی به عنوان سرپرست جدید پالایشگاه منصوب شد و از زحمات و تلاش‌های مهندس غلامحسین رمضان‌پور تقدیر به عمل آمد .  مهندس رمضان‌پور ضمن خوشامدگویی و خیرمقدم به کلیه میهمانان حاضر در مراسم گفت : «طی مدتی که من در این پالایشگاه حضور داشتم ، وفاق سازمانی خوبی بین همکاران برقرار بود و همت و تلاش کلیه پرسنل سختکوش این مجموعه را در پیشبرد برنامه‌های شرکت شاهد بودم ؛ لذا جا دارد از همه دوستان و عزیزان که دو سال در خدمت‌شان بودم تشکر کرده ، مراتب قدردانی خود را اعلام كنم.» وی در ادامه با ارائه گزارشی از مهم‌ترین کارهای انجام شده در دو سال اخیر تصریح کرد:« مهم‌ترین اقدامی که به عنوان هدف اصلی مدنظر مجموعه قرار داشت ، حفظ و استمرار عملیات تولید بود که بحمدالله در این مدت حتی بیشتر از ظرفیت اسمی پالایشگاه به خوبی انجام شد و ما بیشتر از برنامه‌ریزی‌های مدون ، کار کردیم و برنامه‌ها را به ثمر نشاندیم.» وی افزود: «من امیدوارم در آینده هم این همکاری و همدلی با حضور مهندس رجبی ادامه داشته باشد و گام‌های مهم‌تر و موثرتری در راستای تولید و خدمت‌رسانی به کشور برداشته شود . من از اینکه در کنار چنین همکارانی خدمت کردم به خود می‌بالم و ان‌شاءالله در آینده هم با شنیدن اخبار خوب از این شرکت احساس غرور خواهم کرد .»


«همراه‌بانک پاسارگاد»  بانک همراه شما
لزوم استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک در دوران همه‌گیری کرونا بیش از پیش احساس می‌شود و این در حالی است که در دنیای پرشتاب امروز، مشتریان بانک‌ها نیاز دارند در هر زمان از شبانه‌روز، بدون نیاز به حضور فیزیکی در شعبه‌های بانک‌ها، به مدیریت حساب خود و انجام امور بانکی بپردازند.پایگاه خبری تحلیلی انتخاب: امروزه انجام خدمات بانکی و مالی از بستر اپلیکیشن‌های تلفن همراه بیش از هر زمان دیگری در بین کاربران متداول است که دلیل آن سهولت دسترسی کاربران به شبکه اینترنت، گسترش چشمگیر استفاده از گوشی‌های همراه، رشد خدمات حوزه فین‌تک و ابداع ابزارهای جدید برای انجام امور مالی و بانکی است. طی دو سال اخیر با توجه به وقوع معضل جهانی همه‌گیری کرونا، این ابزارهای کارآمد مالی و بانکی که امکان انجام بسیاری از خدمات را به صورت غیرحضوری و بدون نیاز به خروج از منزل برای کاربران فراهم می‌کند، بیش‌ از پیش مورد توجه قرار گرفته‌اند. در این میان یکی از کاربردی‌ترین و جامع‌ترین اپلیکیشن‌های بانکی، اپلیکیشن همراه‌بانک پاسارگاد است. مشتریان بانک پاسارگاد، تنها با در اختیار داشتن یک تلفن همراه هوشمند می‌توانند در تمام مدت شبانه‌روز از خدمات سامانه همراه‌بانک پاسارگاد بهره‌مند شوند.لزوم استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک در دوران همه‌گیری کرونا بیش از پیش احساس می‌شود و این در حالی است که در دنیای پرشتاب امروز، مشتریان بانک‌ها نیاز دارند در هر زمان از شبانه‌روز، بدون نیاز به حضور فیزیکی در شعبه‌های بانک‌ها، به مدیریت حساب خود و انجام امور بانکی بپردازند.خدمات «همراه‌بانک پاسارگاد» (موبایل‌بانک) نیز با نیازسنجی مداوم و بهبود مستمر از طریق دریافت بازخوردهای مشتریان در طول سال‌ها فعالیت این بانک، به‌گونه‌ای طراحی شده که مشتریان محترم این بانک را از مراجعه حضوری به شعبه‌های بانک برای انجام امور بانکی بی‌نیاز کند. این اپلیکیشن با رابط کاربری روان، امنیت بالا و امکانات جامع، طیف متنوعی از خدمات بانکی را در اختیار کاربران قرار می‌‎دهد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون