• ۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5091 -
  • ۱۴۰۰ دوشنبه ۱۵ آذر

پيدا و پنهان

بانك‌ها  به كمك  صادركنندگان  مي‌آيند
عليرضا پيمان‌پاك، رييس سازمان توسعه تجارت، مي‌گويد كه شرايط براي تامين مالي صادركنندگان از طريق شبكه بانكي كشور فراهم شده و اين سازمان با روش‌هايي هوشمند، افزايش صادرات غيرنفتي را  در دستور كار خود قرار داده است. پيمان‌پاك با اشاره به تامين مالي صادرات با همكاري شبكه بانكي كشور اظهار كرد: تلاش مي‌شود با همكاري بانك‌هاي عامل، بانك مركزي و صندوق توسعه ملي امكان حضور فعال و موثر جامعه صادركنندگان در بازارهاي هدف صادراتي با اولويت ۱۵ كشور همسايه و اتحاديه اوراسيا در راستاي افزايش رقابت‌پذيري و درنهايت نيل به اهداف پيش‌بيني شده تجارت خارجي كشور فراهم شود.


معافيت عراق از تحريم‌ها  براي واردات گاز و برق از ايران
همزمان با مذاكرات در وين براي احياي برجام، دولت امريكا بار ديگر معافيت عراق از تحريم‌هاي امريكا براي واردات گاز و برق از ايران را تمديد كرد، معافيتي كه به نوعي عقب‌نشيني امريكا به شمار مي‌رود. در اين ميان عراق كه به عنوان يكي از بزرگ‌ترين بازارهاي صادراتي انرژي ايران مطرح است نيز از اين معافيت‌ها استفاده كرده و به‌تازگي دولت امريكا معافيت عراق از تحريم‌هاي امريكا براي واردات گاز و برق از ايران را تمديد كرد. سخنگوي وزارت امور خارجه امريكا با اعلام اين خبر گفت كه واشنگتن معافيت عراق را تمديد كرده است تا اين كشور بتواند براي تامين برق مورد نياز خود وارد تراكنش‌هاي مالي لازم با ايران شود.


23 آذر ماه، حراج  بزرگ  سازمان  اموال  تمليكي
سيدعبدالمجيد اجتهادي، رييس هيات‌مديره و مديرعامل سازمان اموال تمليكي اعلام كرد: يكي از بزرگ‌ترين حراج‌هاي اين سازمان، بيست و سوم آذر ماه برگزار خواهد شد و شركت براي عموم در اين حراج آزاد است. وي گفت: براي بازديد كالاهايي كه در اين حراج فروخته خواهد شد مردم مي‌توانند از بيستم تا بيست و دوم آذر به انبارهاي اين سازمان در سراسر كشور مراجعه كنند. رييس سازمان اموال تمليكي ادامه داد: پس از ورود رييس دولت و رياست قوه قضاييه به مساله دپوي كالاها در انبارهاي سازمان اموال تمليكي، به سرعت اين مشكل را پيگيري كرديم و با همكاري خوبي كه با دادستان‌هاي سراسر كشور داشتيم در تلاش براي كاهش كالاهاي دپو شده در انبارها هستيم.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون