• ۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5145 -
  • ۱۴۰۰ سه شنبه ۱۹ بهمن

بودي حالا آقاي وزير!

روز چهارشنبه هفته گذشته مقامات ورزش ايران ازجمله حميد سجادي راهي پكن شدند تا در مراسم افتتاحيه المپيك زمستاني ۲۰۲۲ شركت كنند.
طبق اعلام روابط ‌عمومي وزارت ورزش يكي از اصلي‌ترين اهداف سجادي از اين سفر ديدار با توماس باخ رييس كميته بين‌المللي المپيك عنوان شد. با اين حال وزير ورزش ايران بعد از چند روز اقامت در چين بدون ديدار با باخ روز گذشته به تهران بازگشت! ملاقات سجادي با باخ قرار بود دوشنبه برگزار شود. اين جلسه مي‌توانست اولين جلسه وزير ورزش با رييس IOC باشد و در آن مسائل مهمي در مورد ورزش ايران به خصوص مشكلاتي كه در برخي از فدراسيون‌ها وجود دارد، مطرح شود. سجادي به اين دليل قبل از ملاقات با باخ پكن را ترك كرد كه اگر پرواز نمي‌كرد مجبور مي‌شد تا پنجشنبه در چين بماند. حال سوال اينجاست كه باتوجه به مشخص بودن برنامه پروازها در چين وزير ورزش چرا ديرتر به اين كشور نرفت تا ملاقات مهم را از دست ندهد؟ آيا شركت در افتتاحيه المپيك به ديدار با باخ ارجحيت داشت؟ همچنين بايد پرسيد وزير در ايران چه كار مهم‌تري داشته كه با اين سرعت به تهران بازگشته است؟ اين هم از عجايب روزگار است. تا ديروز رسانه‌ها بايد مدام به سفرهاي غيرضروري مقامات ورزش انتقاد وارد مي‌كردند و درست زماني كه پاي اقامتي ضروري مطرح شده، وزير ورزش چنين رفتاري مي‌كند.
ورزش ايران با تهديدات بسياري مواجه است و سجادي مي‌توانست در يك گفت‌وگوي دوطرفه با بالاترين مقام المپيك بخشي از تهديدات را برطرف كند. اما چنين چيزي رخ نداد تا باز هم معلوم شود وقتي منتقدان از نبود مديريت حرف مي‌زنند منظورشان چيست.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون