• ۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5145 -
  • ۱۴۰۰ سه شنبه ۱۹ بهمن

براي ساخت خودرو باكيفيت ابتدا بايد پرسنل با ايمان و اعتقاد به كيفيت داشته باشيم

حميد كشاورز در مراسم افتتاح خط وانت شركت بهمن ديزل در شهرك صنعتي البرز قزوين با اشاره به اهميت ساخت محصول باكيفيت در بهمن گفت: ايران يكي از مناسب‌ترين كشورها در منطقه براي توليد خودرو است و تنوع آب هوايي، بزرگي سرزمين و وجود سوخت شرايط يك بازار خوب را فراهم كرده ولي بايد اراده و فكر را به ‌كار بگيريم و از دل خلاقيت‌هاي جوانان بهترين محصول را توليد و عرضه كنيم. 
كشاورز افزود: از چهل سالي كه در صنعت هستيم سي سال است كه در صنعت خودرو‌سازي وارد شديم و هميشه سعي كرديم ياد بگيريم. پنج سال گذشته كه به بهمن پيوستيم در كنار ۲۰۰ هزار سهامدار در گروه بهمن تلاش كرديم خود را باور داشته باشيم تا بتوانيم آرام‌آرام يك خودروساز بشويم. هرچند راه زيادي داريم در صنعت خودرو تا به آنچه در ذهن داريم برسيم. 
كارآفرين و سهامدار بهمن در ادامه گفت: در صنعت خودرو ذي‌نفع بايد هم سازنده باشد و هم مصرف‌كننده تا پايداري اتفاق بيفتد و توسعه شرط اصلي براي يك توليد مناسب است. اصلي كه در پنج سال گذشته در بهمن رواج داده‌ايم، اين است كه از خودمان انتقاد كنيم.
ما با بهترين‌ها كه در بهمن جمع شده‌اند بايد بهترين محصولات را ارايه دهيم. 
حميد كشاورز در خصوص پروژه انتقال خط وانت گفت: اين برنامه را پنج سال پيش در نظر گرفتيم و شروع به توسعه واحد توليدي كرديم و الان كه اين افتتاح انجام مي‌شود يك شروع براي مدرن كردن و توسعه وانت‌هاي ما خواهد بود و بخش‌هاي ديگري نيز در راه داريم و شايد هر فصل يك توسعه جديد در بهمن ديزل داشته باشيم. 
كشاورز در آخر با اشاره به سهم پنجاه درصدي بهمن‌ديزل در بازار گفت: براي رسيدن به يك تجاري‌ساز موفق مسير خيلي طولاني را بايد طي كنيم. نيازهاي تكنيكي و عملياتي و تكنولوژيكي زيادي داريم كه با عزم جهادگران عرصه توليد اعم از مديران و پرسنل به دست خواهيم آورد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون