• ۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5162 -
  • ۱۴۰۰ چهارشنبه ۱۱ اسفند

گام جديد بهمن‌ديزل براي ورود به بازارهاي جهاني

نياز شبكه حمل و نقل كشور در داخل تامين شد

محصول جديد گروه بهمن‌ديزل رونمايي شد. حسين خضري، مديرعامل شركت بهمن‌ديزل در مراسم رونمايي محصول و خطوط توليد محصول امپاور گفت: بهمن‌ديزل با رونمايي از محصول جديد خود به نام كشنده امپاور گامي ديگر در جهت اقدامات توسعه توليدات تجاري خود برداشت و يكي از نيازهاي شبكه حمل نقل كالا در كشور را مرتفع كرد. مديرعامل بهمن‌ديزل در خصوص اقدامات توسعه‌اي اين شركت گفت: بهمن‌ديزل پيش از خصوصي‌سازي فضايي به مساحت 80هزار مترمربع را دارا بود كه اين فضا پس از خصوصي‌سازي به 330هزار مترمربع افزايش يافت.حسين خضري تصريح كرد: كاربري‌سازي در مساحتي با 24هزار مترمربع، شاسي‌سازي در مساحتي با 22هزار مترمربع، توليد وانت در مساحتي با 34 هزار مترمربع و خطوط تست در مساحتي 7هزار مترمربع از ديگر اقدامات توسعه‌اي اخير شركت بهمن‌ديزل به شمار مي‌رود.وي با تاكيد بر اينكه خودروهاي تجاري گروه بهمن با توليد خودروهاي تجاري ايسوزو آغاز به كار كرده بود، اظهار داشت: استراتژي‌هاي گروه بهمن در انتخاب كشنده جديد امپاور انتخاب محصول منطبق بر آخرين استانداردهاي بين‌المللي است. اين كشنده داراي گيربكس اتوماتيك و ريتار در 5 حالته، سيستم تعليق بادي، سيستم هوشمند ترمز اضطراري (AEBS) و كابين و ظاهر مدرن امكان تامين خودرو براي حمل كالاهاي خطرناك (حمل سوخت و...) بر اساس گواهي اخذ شده استاندارد اروپا (R105) است و نكته حايز اهميت آنكه ارايه اين محصول با قيمت بسيار رقابتي بر اساس استراتژي‌هاي بازار اين شركت عرضه خواهد شد. خضري به امكانات كشنده جديد امپاور اشاره و خاطرنشان كرد: كابين ارگونوميك، مدرن، دلنشين و جادار و مسطح ارگونومي و همچنين سقف بلند جهت تردد راحت در كابين، صندلي ارگونوميك راننده با سيستم تعليق بادي و قابليت تنظيم در شش جهت، داراي دو تختخواب بزرگ و راحت جهت استراحت راننده و سرنشين جزو امكانات اين كشنده به شمار مي‌رود. وي همچنين بيان داشت: امپاور داراي كليدهاي كنترل مولتي مديا و كروز كنترل روي غربيلك فرمان، يخچال مسافرتي نيز با دسترسي آسان و مجهز به سانروف برقي است. گفتني است؛ اخيرا گروه خودرو‌سازي بهمن طي اقدامي خط توليد وانت كارا را به بهمن‌ديزل سپرد و خط توليد به شهرك صنعتي البرز واقع در شهر قزوين انتقال يافت. همچنين توليدات خودرو‌هاي كار و تجاري به گروه بهمن‌ديزل سپرده شده است.

فروش امپاور با قيمت رقابتي در شنبه هفته آينده
نيما مومني، مدير بازاريابي و فروش گروه بهمن از ديگر حاضران در مراسم رونمايي از خودروي امپاور بود كه از عرضه اوليه اين محصول از هفته آينده (شنبه ۱۴ اسفند) خبر داد.مومني قيمت بهاي فروش كارخانه اين محصول را دو ميليارد و هفتصد ميليون تومان اعلام كرد. وي در همين رابطه افزود: خودروها از ابتداي سال۱۴۰۱ تحويل مشتريان خواهد شد. مومني با بيان اينكه كاميون‌هاي كشنده موجود در بازار كه با امكانات وقدرت موتور به مراتب كمتر به قيمت‌ رسمي كارخانه بالاي ۳ ميليارد و دويست ميليون تومان به فروش مي‌رسانند، گفت: با اين قيمت و كيفيت مي‌توان پيش‌بيني كرد امپاور بتواند بيش از ۵۰ درصد از بازار را در سال ۱۴۰۱ تصاحب كند. مدير بازاريابي و فروش گروه بهمن كيفيت امكانات و قيمت اين محصول را مهم‌ترين مزيت رقابتي آن دانست و افزود: بهمن در تمامي استان‌ها نمايندگي دارد و نمايندگي‌ها آموزش‌هاي لازم را ديده‌اند و همچنين قطعات مصرفي و تعميراتي تامين شده است. گفتني است؛ استراتژي‌هاي گروه بهمن در انتخاب كشنده پر قدرت و مدرن جديد امپاور، محصولي منطبق بر آخرين استانداردهاي بين‌المللي است. اين كشنده داراي گيربكس اتوماتيك و ريتار در 5 حالته، سيستم تعليق بادي، سيستم هوشمند ترمز اضطراري (AEBS) و كابين و ظاهر مدرن امكان تامين خودرو براي حمل كالاهاي خطرناك (حمل سوخت و...) بر اساس گواهي اخذ شده استاندارد اروپا (R105) است و كابين ارگونوميك، مدرن، دلنشين و جادار و همچنين سقف بلند جهت تردد راحت در كابين، صندلي ارگونوميك راننده با سيستم تعليق بادي و قابليت تنظيم در شش جهت، داراي دو تختخواب بزرگ و راحت جهت استراحت راننده و سرنشين جزو امكانات اين كشنده به شمار مي‌رود.

مديرعامل گروه بهمن از برنامه‌ريزي براي كسب بيش از 50 درصد از بازار خودروهاي تجاري خبر داد
بيوك عليمرادلو، مديرعامل گروه بهمن نيز از ديگر حاضران در آيين رونمايي از محصول جديد اين گروه خودرويي بود. او با اشاره به سهم بيش از ۵۰ درصد در بازار كاميونت توسط بهمن‌ديزل و ۳۰ درصد در كاميون كشنده توسط سيباموتور (FAW) گفت: بازار كاميون كشنده مدرن و پرقدرت امپاور در بهمن‌ديزل در كنار توليدات جديد سيباموتور با برند FAW به عنوان بزرگ‌ترين سازنده كاميون كشنده در كشور چين به راحتي مي‌توانيم به ۵۰ درصد از سهم كل خودروسازي تجاري كشور دست يابيم. در سال ۱۴۰۱ توليدات سيباموتور و بهمن‌ديزل دوبرابر خواهد شد.وي اظهار كرد: هدف ما در كنار رشد دو برابري توليد حفظ مقام اول كيفيت در توليد و خدمات است. 
عليمرادلو ضمن تشكر از حمايت‌هاي مسوولان در وزارت صمت و استان قزوين گفت: به زودي كاميون ۱۲ و ۱۸ تن به سبد محصولات اين گروه اضافه مي‌شود.گفتني است؛ امپاور يكي از مدرن‌ترين كاميون‌هايي است كه در كشور توليد و قابل رقابت با برندهاي معتبر اروپايي است. اين خودرو جزو معدود كاميون‌هايي است كه داراي گواهينامه بين‌المللي حمل كالاي خطرناك بوده و مجهز به آخرين استانداردهاي روز دنياست. امپاور داراي موتور پرقدرت كامينز (CUMMINS) با 500 اسب بخار و گيربكس تمام اتوماتيك 2+12 سرعته با ساخت ZF است. از مشخصات و تفاوت‌هايي كه اين كاميون را متمايز كرده، ضمن داشتن قواي محركه بي‌نظير، مي‌توان به سيستم هشدار انحراف از مسير (LDWS)، سيستم ترمز اضطراري هوشمند (AEBS) و سيستم كنترل پايداري الكترونيكي (ESC) و... اشاره كرد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون