• ۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5168 -
  • ۱۴۰۰ چهارشنبه ۱۸ اسفند

قرعه‌كشي جام حذفي برگزار شد

دربي شايد در فينال

قرعه‌كشي مرحله يك‌چهارم نهايي جام حذفي با حضور فرشاد پيوس و مجيد نامجو مطلق پيشكسوت‌هاي سرخابي برگزار شد و تيم‌ها رقباي خود را شناختند. بر اين اساس تيم‌هاي استقلال و پرسپوليس كه ممكن بود در اين مرحله به هم بخورند بايد به ترتيب با آلومينيوم اراك و نساجي مازندران ديدار كنند. هر دو تيم هم با شانس خوب در اين مرحله به عنوان ميزبان معرفي شدند. استقلال روز ۲۰ فروردين مقابل نساجي بازي مي‌كند و پرسپوليس ۲۱ فروردين با آلومينيوم مصاف مي‌دهد. 
در دو ديدار ديگر مس كرمان و خيبر خرم‌آباد بايد باهم روبه‌رو شوند و مس رفسنجان و خليج‌فارس با هم مصاف بدهند. براساس قرعه‌كشي دربي پايتخت تا فينال اتفاق نخواهد افتاد، چرا كه برنده استقلال-نساجي با برنده مس كرمان- خيبر بازي مي‌كند و برنده پرسپوليس- آلومينيوم با برنده مس رفسنجان- خليج‌فارس.  استقلال در صورت برد مقابل تيم ليگ برتري و سرسخت شانس خوبي براي رسيدن به فينال دارد، چرا كه رقيبش حتما تيمي از دسته پايين‌تر خواهد بود. در سمت پرسپوليس هر سه تيم آلومينيوم، مس رفسنجان و پرسپوليس شانس بالايي براي رفتن به فينال دارند.  
مسوولان سازمان ليگ به صورت رسمي اعلام كردند كه روزهاي ۲۰، ۲۱ و ۲۲ فروردين يك‌چهارم نهايي برگزار خواهد شد و همچنين روز ۲۸ و ۲۹ فروردين تاريخ بازي‌هاي نيمه‌نهايي در نظر گرفته شده است. همچنين ۷ ارديبهشت نيز فينال رقابت‌ها برگزار خواهد شد. 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون