• ۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5198 -
  • ۱۴۰۱ شنبه ۱۰ ارديبهشت

روايت صادق درودگر از حواشي فينال جام حذفي

رحمتي مرا بغل كرد و بوسيد و عذرخواهي كرد

گروه ورزش

تنها حاشيه فرآيند برگزاري فينال جام حذفي دقايقي قبل از شروع مسابقه رقم خورد. جايي كه مهدي رحمتي و تيمش مي‌خواستند وارد رختكن شماره دوي ورزشگاه شوند اما در رختكن از داخل قفل شده بود. فيلم عصبانيت شديد مهدي رحمتي دقايقي بعد در فضاي مجازي منتشر شد كه از مسوولان برگزاري مسابقه مي‌خواهد در را بشكنند. صادق درودگر عضو هيات‌رييسه سازمان ليگ در آن لحظه سر مي‌رسد و از رحمتي مي‌خواهد خونسرد باشد تا مشكل برطرف شود اما رحمتي به درودگر مي‌گويد من نمي‌توانم بخندم و كاملا جدي هستم و بايد اين در باز شود. درودگر در رابطه با برخوردش با مهدي رحمتي به روزنامه اعتماد گفت: «در جريان هستيد كه من هيچ مسووليتي در حوزه برگزاري مسابقه نداشتم. من براي تبليغات محيطي رفته بودم بازديد كنم از اتاق فرمان. اتاق فرمان هم بغل رختكن‌ها بود و آقاي رحمتي اعتراض داشتند تيم نساجي در رختكن اينها قرار گرفته است. ناظر بازي آقاي سليماني و آقاي رفعتي هم كنار ايشان بودند و پيگيري مي‌كردند تا اين كار درست و موضوع حل شود. آقاي رحمتي تا مرا ديد چون فكر مي‌كرد من مسووليتي دارم با من وارد ديالوگ شد. من هم از ايشان خواستم آرامشش را حفظ كند و ايشان هم بعدا آمد مرا بغل كرد و بوسيد و گفت عصبي بودم. گفتم اشكالي ندارد. من دركت مي‌كنم. بالاخره مربي هستي و مي‌خواهي نتيجه بگيري و در آن لحظه اعصابت به هم ريخته بود و اگر هم چيزي گفتي اشكالي ندارد. به او گفتم مساله‌اي نيست و بالاخره اتفاقي است كه افتاده.» ايشان ادامه داد: «از آن طرف نساجي مي‌گفت ما هفته پيش هم كه ميزبان بوديم توي همين رختكن بوديم. در مجموع به نظرم آنچه مسلم است بايد روي رختكن‌ها نوشته مي‌شد. قبل از اينكه تيم‌ها وارد ورزشگاه شوند بايد روي رختكن‌ها نوشته مي‌شد رختكن تيم نساجي و رختكن تيم آلومينيوم. اين مشكلات هم پيش نمي‌آمد.» 

بعد از بازي برخي بازيكنان و اعضاي كادرفني آلومينيوم اين حاشيه را دليل باخت تيم‌شان عنوان كردند و چون صادق درودگر در آن لحظات آنجا حضور داشت، گفتند او باعث بروز اين مشكلات شده و چون خودش با تيم‌هاي شمالي كار كرده مي‌خواسته نساجي قهرمان شود! درودگر در واكنش به اين شايعات گفت: «شايعه زياد است. اينكه من ملوان بودم و با تيم‌هاي شمالي كار كردم چه ربطي دارد به اينكه بازي چه شكلي بوده؟ چه ربطي دارد به اينكه نساجي رفته توي يكي از رختكن‌ها؟ به نظر شما بودن در يكي از دو رختكن نتيجه بازي را عوض مي‌كند؟»
به ايشان يادآور شديم كه مهدي رحمتي بعد از بازي گفت نتيجه بيرون از زمين رقم خورد! آقاي درودگر در واكنش به اين اظهارنظر گفت: «آقاي رحمتي خودش يك بازيكن با سابقه و با اخلاق است. من كاري به مطالب ديگر ندارم كه يك تيم رفته در رختكن يك تيم ديگر. ايشان هم در مورد تيم مقابلش صحبت كرده و در مورد برگزاري و اينها عصبي شده بود كه آن حرف‌ها را زد و بعدش كه آرام شد آمد و با من خوش‌وبش كرد و يك عذرخواهي دوستانه هم كرد.» 
اين عضو هيات‌رييسه سازمان ليگ در واكنش به اين سوال كه در مجموع از فرآيند برگزاري ديدار فينال رضايت داشتيد يا خير توضيح داد: «ببينيد، وقتي تا آخرين لحظه و يك روز قبل از مسابقه هيچ‌كس نمي‌داند تهران ميزبان است يا جاي ديگر و بايد از چند جا استعلام بگيريد تا به شما اعلام كنند كار سخت مي‌شود. يك زماني وقتي فدراسيون فوتبال برنامه مسابقات را اعلام مي‌كرد همه دستگاه‌ها خودشان را با برنامه هماهنگ مي‌كردند. امروز ۲۳ دستگاه بايد نظر بدهند كه يك بازي فوتبال برگزار بشود يا نشود يا به چه صورتي انجام شود. خب اين كار را سخت مي‌كند.»

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون