• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۳۰ فروردين
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5204 -
  • ۱۴۰۱ چهارشنبه ۲۱ ارديبهشت

ويژه

بهمن با اعلام قيمت‌‌هاي رقابتي، بازار خودروهاي تجاري را شوكه كرد
قيمت‌هاي جديد كاميون امپاور (BD500) به عنوان قوي‌ترين و مدرن‌ترين كشنده ساخت كشور و كاميون‌هاي پيشرفته فورس ۶ و 5/8 تن (همراه با اتاق خواب و كابين بسيار راحت و مدرن) براي سال ۱۴۰۱ اعلام شد. بر اساس اعلام شركت بهمن ديزل به‌رغم افزايش ۵ برابري هزينه‌هاي گمركي به دليل تغيير نرخ پايه ارز از 4200تومان به 25000 تومان و افزايش هزينه حمل‌ونقل خارجي و داخلي و همچنين افزايش پايه دستمزد نيروي انساني در سال جاري به بيش از 50%، بهمن ديزل كمترين افزايش قيمت را براي محصولات خود به شرح ذيل اعلام كرد‌.

گفتني است كاميون كشنده امپاور قابل رقابت با برندهاي معتبر اروپايي و مجهز به آخرين استانداردهاي روز دنيا است و داراي مجوز حمل كالاي خطرناك نيز مي‌باشد. اين كاميون داراي موتور پرقدرت كامينز (CUMMINS) با 500 اسب بخار و گيربكس اتوماتيك 12 سرعته ZF آلمان است. ضمن تجهيز به قواي محركه بي‌نظير، از مشخصات و تفاوت‌هايي كه اين كاميون را متمايز كرده مي‌توان به سيستم هشدار انحراف از مسير (LDWS)، سيستم ترمز اضطراري هوشمند (AEBS) و سيستم كنترل پايداري الكترونيكي (ESC) و... اشاره كرد. كاميون‌هاي فورس نيز با دارا بودن كابين بسيار راحت و مدرن در دو مدل ۶ و 5/8 تن، از موتور پر قدرت و استاندارد آلايندگي يورو ۵ بهره‌مند است كه در دو نوع خواب‌دار و بدون جاي خواب توليد و آماده عرضه به بازار است.


شركت‌هاي خودروساز گروه بهمن در صدر رتبه‌بندي خدمات فروش
بنا بر آخرين اعلام شركت بازرسي كيفيت و استاندارد ايران، شركت‌هاي خودروساز گروه بهمن در حوزه ارايه خدمات فروش خوش درخشيدند و مقام برتر را به خود اختصاص دادند. شركت بازرسي كيفيت و استاندارد ايران، همه ساله شركت‌هاي خودروساز را طبق استانداردها و معيارهاي خاصي در حوزه خدمات فروش مورد ارزيابي قرار مي‌دهد. مطابق اين ارزيابي‌، در حوزه تجاري شركت بهمن ديزل با يك پله صعود نسبت به سال گذشته مقام نخست، سيبا موتور مقام دوم و در حوزه سبك نيز شركت بهمن موتور جايگاه دوم را كسب كردند.اين گزارش حاصل ارزيابي 17 شركت خودروساز و 1750 نمايندگي مجاز عرضه‌كننده خودرو سواري و سنگين در سال 1400 و مصاحبه با 321هزار مشتري بوده است.در شاخص نظام رويه‌هاي اجرايي تعريف شده در سيستم مديريتي شركت‌ها و وضعيت نمايندگي‌هاي مجاز نيز بهمن ديزل مقام نخست را كسب كرد.شاخص‌هاي اصلي اين ارزيابي شامل نتايج عملكرد، كيفيت، سرعت و هزينه خدماتي مانند وضعيت نمايندگي‌ها، سيستم‌هاي ارتباطي و اطلاعاتي، رعايت ضوابط روش‌هاي متفاوت فروش، ضوابط حمل خودرو، رسيدگي به شكايت و... است كه كليه شركت‌هاي عرضه‌كننده خودرو در 4 حوزه مذكور مورد سنجش قرار گرفتند.گفتني است شركت‌هاي خودروساز گروه بهمن با ارايه خدمات متمايز فروش و هدف قرار دادن افزايش رضايت مشتريان اقدامات قابل توجهي انجام داده است. بهره‌مندي از فاكتورهايي همچون اطلاع‌رساني دقيق طرح‌هاي فروش، ارتقاي سيستم‌هاي ارايه خدمات، آموزش اثربخش پرسنل در سطح شبكه نمايندگان، توسعه و بهبود دسترسي مشتريان به نمايندگي‌هاي مجاز، اجراي نظام نظرسنجي مشتريان، بازرسي خودرو قبل از تحويل به مشتري از علل مهم دستيابي به اين جايگاه بوده است.


سيدمهدي حسيني به عنوان قائم‌مقام مديرعامل بانك سپه معارفه شد
در جلسه ديروز هيات‌مديره بانك سپه، «دكتر سيدمهدي حسيني» به عنوان قائم‌مقام مديرعامل بانك معارفه شد.
به گزارش پايگاه اطلاع‌رساني بانك سپه در جلسه هيات‌مديره بانك سپه كه ديروز به رياست دكتر آيت‌الله‌ابراهيمي مديرعامل بانك و با حضور تمامي اعضاي هيات‌مديره برگزار شد، «دكتر سيدمهدي حسيني» به عنوان قائم‌مقام مديرعامل معارفه شد.مديرعامل بانك سپه با اشاره به خدمات دكتر سيدمهدي حسيني در حوزه‌هاي برنامه‌ريزي، فناوري اطلاعات و پروژه بزرگ بانكداري يكپارچه در بانك سپه، افزود: اين انتخاب با توجه به خدمات، توانمندي‌ها و ضرورت نقش‌آفريني در ماموريت‌هاي سخت آينده بانك سپه صورت گرفته است. مديرعامل بانك سپه مجاهدت مديران و كاركنان را موجب وثوق نظام و انقلاب عنوان كرد و افزود: طي ماه‌هاي گذشته اقدامات ارزنده‌اي در بانك سپه انجام شده كه نشان از روحيه جهادي و اخلاص مديران و كاركنان دارد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون