• ۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3275 -
  • ۱۳۹۴ سه شنبه ۲ تير

ساختمان سوهانك كميته امداد به قيمت كارشناسي رسمي فروخته مي‌شود

اعتماد| پرويز فتاح، رييس كميته امداد گفت: مساله فروش ساختمان سوهانك به جد در حال انجام است. مشتري‌هاي خوبي نيز آمده‌اند. هم بايد بخريم و هم بايد بفروشيم. ساختمان سوهانك و مجموعه اطراف آن قطعا به قيمتي كه كارشناس رسمي دادگستري اعلام كند فروخته خواهد شد و ملك جديد هم با قيمت كارشناسي خريداري مي‌شود تا حرف و حديثي در آن نباشد.
وي با اعلام اينكه كميته امداد يك ميليون و ۸۰۰ هزار خانواده معادل حدود چهار ميليون نفر مددجو را تحت سرپرستي دارد با اشاره به اينكه در حال حاضر چندين پيشنهاد براي خريد سوهانك وجود دارد اما همه در حال بررسي است، درباره پيشنهاد يك هزار ميليارد توماني براي خريد ساختمان كميته امداد گفت: عدد نگوييد، درست نيست اين اعداد در ذهن‌ها برود. بايد كارشناسي رسمي صورت بگيرد و با كارشناسي مي‌فروشيم و با كارشناسي نيز رسمي مي‌خريم كه حرف و حديثي نباشد. اينكه برخي اعداد و ارقامي را مطرح مي‌كنند كاري اشتباه است زيرا در اذهان عمومي مطلبي خلاف واقع و اشتباه را نقش مي‌بندند.
فتاح اضافه كرد: نظرات براي فروختن يا نفروختن ساختمان سوهانك متفاوت است اما ما با نظر هيات امنا و همچنين با نظر مردمي به اين وادي رفتيم اما اينكه در اين ساختمان راحت هستيم، قطعا همين‌طور است.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون