• ۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5226 -
  • ۱۴۰۱ چهارشنبه ۱۸ خرداد

ويژه

افزايش ۲ برابري ظرفيت   ناوگان حمل بار در استان مركزي
بر اساس تحليل داده‌ها، مركزي تنها استاني است كه بيش از دو برابر ظرفيت تعيين شده، تامين ناوگان مورد نياز را انجام داده است؛ در همين راستا و باتوجه به پهلو‌گيري كشتي‌هاي حامل كالاهاي اساسي در بنادر، اميدواريم اين هم‌افزايي كمافي‌السابق تداوم داشته و امسال نيز شاهد تخليه بنادر در سريع‌ترين زمان ممكن باشيم. به گزارش روابط عمومي اداره كل راهداري و حمل و نقل جاده‌اي استان مركزي، مديركل اين دستگاه از عملكرد خوب رانندگان استان، در حمل كالاهاي اساسي از بنادر جنوب كشور در يك سال گذشته خبر داد.
مهرداد جهاني ضمن قدرداني از اقدام جهادي رانندگان ناوگان حمل و نقل كالاي استان براي حمل كالاهاي اساسي و نهاده‌هاي دامي از بنادر جنوب كشور گفت: بر اساس اعلام سازمان راهداري و حمل و نقل جاده‌اي كشور، استان مركزي در ده ماه گذشته عملكرد بسيار خوبي در حمل كالاهاي اساسي داشته است. سهميه تعيين شده براي حضور ناوگان حمل و نقل كالاي استان در بنادر جنوب كشور ۴۵ دستگاه در هر شبانه‌روز تعيين شده بود كه با همت مضاعف رانندگان، اين رقم به‌طور ميانگين به ۹۷ دستگاه در روز ارتقا يافت.
مديركل راهداري و حمل و نقل جاده‌اي استان مركزي خاطرنشان كرد: از تاريخ ۱۶ مرداد ماه سال گذشته تاكنون ۲۵ هزار و ۵۸۹ دستگاه انواع كاميون و تريلي از تمامي شهرستان‌هاي استان براي حمل كالاهاي اساسي و نهاده‌هاي دامي به بنادر جنوب كشور به ويژه استان خوزستان اعزام شده‌اند. به گفته وي براساس تحليل داده‌ها، مركزي تنها استاني است كه بيش از دو برابر ظرفيت تعيين شده، تامين ناوگان مورد نياز را انجام داده است؛ لذا در همين راستا و باتوجه به پهلو‌گيري كشتي‌هاي حامل كالاهاي اساسي در بنادر، اميدواريم اين هم‌افزايي كمافي‌السابق تداوم داشته و امسال نيز شاهد تخليه بنادر در سريع‌ترين زمان ممكن باشيم. تلاش رانندگان صرفا معطوف به حمل كالاهاي اساسي نبوده و طبق معمول در حمل كالاهاي استان نيز پيش‌قدم بوده‌اند؛ به ‌طوري كه از ابتداي سال جاري تاكنون بيش از دو ميليون و ۸۷۰ هزار تن كالا از مبدا استان به اقصي نقاط كشور حمل شده است. جهاني، مبدا اصلي بار استان را به ترتيب شهرستان‌هاي اراك، ساوه و دليجان عنوان كرد و در ادامه نيز مقصد اصلي بارهاي استان را به ترتيب استان‌هاي تهران با ۱۸/۷ درصد، اصفهان با ۱۲/۵ درصد و خوزستان با ۷/۵ درصد برشمرد. مديركل راهداري و حمل و نقل جاده‌اي استان مركزي اضافه كرد: حدود ۱۳/۷ درصد از بارهاي حمل شده به صورت درون استاني و ۸۶/۳ درصد به صورت برون استاني جابه‌جا شده است.


برگزاري مجامع همراه اول در ۲۲ خرداد ماه
 مجامع «عمومي عادي سالانه»، «عمومي عادي به‌طور فوق‌العاده» و «عمومي فوق‌العاده» صاحبان سهام شركت ارتباطات سيار ايران از ساعت ۹ صبح روز يكشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۱، در سالن خليج‌فارس پژوهشگاه نيرو برگزار مي‌شود. استماع گزارش هيات‌مديره درباره عملكرد سال مالي منتهي به 29/۱۲/1400، استماع گزارش حسابرس و بازرس قانوني شركت، بررسي و تصويب ترازنامه و حساب سود و زيان سال مالي منتهي به 29/12/1400، اتخاذ تصميم درباره ميزان سود تقسيمي، تعيين حسابرس و بازرس قانوني شركت و همچنين ساير مواردي كه در صلاحيت «مجمع عمومي عادي سالانه» باشد، از موارد دستورجلسه ذكر شده است. مجمع عمومي عادي به‌طور فوق‌العاده همراه اول نيز از ساعت ۱۱ به تعيين اعضاي حقوقي هيات‌مديره خواهد پرداخت. همچنين «مجمع عمومي فوق‌العاده» اين شركت بورسي نيز از ساعت 11:30 به اصلاح ماده ۱۹ اساسنامه مي‌پردازد. همراه اول به سهامداران خود توصيه كرده است تا نسبت به مشاهده برخط (آنلاين) جلسه از طريق سايت اين اپراتور به نشاني live.mci.ir اقدام كنند.


مدير شركت ملي پخش فرآورده‌هاي نفتي منطقه ساري:
سهميه تابستاني نفت سفيد خانوارهاي فاقد گاز طبيعي شارژ شد

مدير شركت ملي پخش فرآورده‌هاي نفتي منطقه ساري گفت: براي هر خانوار 500 ليتر نفت سفيد درنظر گرفته شده كه در كارت بانكي معرفي شده مشتريان شارژ مي‌شود و تا تاريخ 15/5/‌1401 اعتبار دارد. به گزارش روابط عمومي، سبحان رجب‌پور مدير شركت ملي پخش فرآورده‌هاي نفتي منطقه ساري اعتبار اين دوره از توزيع سوخت نفت سفيد را براي خانوارهاي مناطق فاقد گاز طبيعي از تاريخ 16/3/1401 تا 15/5/1401 اعلام كرد و ادامه داد: براي هر خانوار يك نفره، دو نفره، سه نفره و چهار نفره 500 ليتر و خانوارهاي پنج نفره، شش نفره و هفت نفره به بالا 600 ليتر نفت سفيد در نظر گرفته شده است. وي يادآور شد عرضه نفت سفيد به صورت الكترونيكي با شارژ سهميه در كارت بانكي معرفي شده از سوي مشتريان انجام مي‌شود. وي تاكيد كرد: مصرف‌كنندگان نفت سفيد سوز فاقد گاز طبيعي با در دست داشتن كارت بانكي به فروشندگي‌هاي عرضه سوخت محل سكونت خود مراجعه و نسبت به دريافت مقدار سوخت تعيين شده اقدام نمايند. مدير منطقه ساري از شهروندان خواست تا شكايات و پيشنهادات خود را با شماره تلفن‌هاي ۳۳۲۷۰۱۳۸ و ۳۳۲۷۰۱۴۰ منطقه ساري و شماره ۰۹۶۲۷ شركت ملي پخش فرآورده‌هاي نفتي ايران اطلاع دهند تا در اسرع وقت رسيدگي شود.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون