• ۱۴۰۳ يکشنبه ۱۶ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5239 -
  • ۱۴۰۱ پنج شنبه ۲ تير

روياي بي‌منطق

به گزارش روابط عمومي موسسه فرهنگي و هنري ايده، نمايشگاه گروهي سوررئال با نام روياي بي‌منطق در گالري ايده آغاز به كار خواهد كرد. اين نمايشگاه از روز 3 تيرماه 1401 آغاز خواهد شد و درهاي آن به مدت 10روز در گالري ايده براي بازديد عموم باز خواهد بود. از جمله هنرمنداني كه در اين نمايشگاه حضور دارند، مي‌توان به فائزه افجه‌نيا، ليلا اميني، مهدي جلالي، نيلوفر و عطيه حيدري، روزبه دبيري، حسنيه رومي و... اشاره كرد.
در استيتمنت اين نمايشگاه آمده است: 
«روياي بي‌منطق مجموعه‌اي است از پيوند زدن واقعيت و تخيل كه حاصل تلاش هنرمنداني است كه با رويارويي به ايده‌هاي چالش‌برانگيز براي تجلي تصور و خيال سفري را آغاز كرده‌اند به دنيايي ناشناخته و جادويي كه ردپاي واقعيت را محو مي‌كند. آنجا كه با نگاهي هنرمندانه تصورات‌شان را به هيجان انداخته و با آزادسازي ذهن و پرداختن به زيبا‌شناسي پا فراتر از محدوديت‌ها گذاشته و با بلندپروازي روياها و تداعي‌هاي‌شان را به تصوير كشيده‌اند. روياهايي كه جهان ديگري را طلب مي‌كند. جهاني ديوانه‌وار، عجيب و غريب و خلاقانه كه واقعيت را تحريف كرده و به چالش مي‌كشد. روياهايي كه همچون آيينه‌اي جادويي در مقابل‌مان قرار مي‌گيرد و راه‌حل جسورانه‌اي است كه ما را از قيد و بند‌هاي منطقي رها مي‌كند.»
علاقه‌مندان جهت بازديد از نمايشگاه روياي بي‌منطق مي‌توانند همه ‌روزه ساعت 17 الي 21 به گالري ايده به نشاني: تهران، خيابان كريمخان، خيابان خردمند شمال، خيابان هجدهم، پلاك26 مراجعه كنند.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون