• ۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5256 -
  • ۱۴۰۱ شنبه ۲۵ تير

رييسي در جمع مردم كرمانشاه:

هر خطايي در منطقه با پاسخي سخت و پشيمان‌كننده‌ مواجه خواهد شد

امروز ايران قوي‌تر و امريكا ضعيف‌تر از هميشه است

گروه سياسي| رييس‌جمهور در واكنش به تحركات برخي كشورها در منطقه و همراهي با امريكا با بيان اينكه «متاسفانه برخي كشورهاي منطقه در حال ترانزيت ناامني و تروريسم از غرب و ايالات متحده به منطقه هستند» گفت: به امريكايي‌ها و متحدان آنها در منطقه مي‌گويم كه ملت بزرگ ايران هيچ‌گونه ناامني و بحران را در منطقه نمي‌پذيرد و هرگونه خطايي در اين منطقه با پاسخ سخت و پشيمان‌كننده‌اي مواجه خواهد شد.
ابراهيم رييسي بعدازظهر پنجشنبه در ادامه برنامه‌هاي سفر به استان كرمانشاه در ديدار آحاد مختلف مردم اين استان افزود: امريكايي‌ها و متحدان منطقه‌اي‌اش بدانند كه ملت‌هاي مسلمان منطقه از روابط تحقيرآميز دولت‌هاي خود با امريكايي‌ها كه موجب غارت منابع آنها مي‌شود، سخت بيزارند. رييسي قدرت نظامي، توانايي‌ها و اقتدار ايران در منطقه را امنيت‌ساز دانست و تاكيد كرد: دخالت بيگانگان و امريكايي‌ها در منطقه جز ايجاد بحران و ناامني نتيجه ديگري ندارد. رژيم صهيونيستي بداند كه نبايد در اين منطقه چشم طمع به هيچ كجا داشته باشد. برقراري ارتباط و عادي‌سازي روابط، به هيچ‌وجه براي رژيم صهيونيستي امنيت‌ساز نخواهد بود. اين پيام را همه خبرنگاران به همه جهان مخابره كنند كه ايران اسلامي امروز از همه زمان‌ها قوي‌تر و امريكا از هميشه ضعيف‌تر است. رييس‌جمهور با اشاره به اعلام رسمي امريكايي‌ها مبني بر شكست مفتضحانه فشار حداكثري به جمهوري اسلامي ايران، تصريح كرد: شما ما را با تحريم‌ها و تهديدها آزموديد، چرا امرِ تجربه‌شده را دوباره مي‌آزماييد؟ رييسي در بخش ديگري از سخنانش با بيان اينكه اعتماد مردم را سرمايه‌اي بزرگ مي‌دانيم كه براي دولت مردمي مسووليت‌آفرين است، خاطرنشان كرد: هم دولتمردان و همه كساني كه به نام دولت مردمي كار مي‌كنند، باتوجه به اين مسووليت بايد در جاي‌جاي كشور بدون هيچ حاشيه‌اي، به شكل انقلابي به مردم انقلابي خدمت كنند.

اگر مديري روحيه تحول‌خواهي، انقلابي، مردم‌داري و ولايي ندارد، به حاشيه رانده شود
رييس‌جمهور گفت: اگر مديري يا كارشناسي در هر اداره و سازماني روحيه تحول‌خواهي، انقلابي، مردم‌داري و ولايي ندارد و دغدغه او دغدغه مردم نيست، حتما بايد به حاشيه رانده شود، نه اينكه از اداره اخراج شود، اما حتما نبايد مدير و در مصدر تصميم‌گيري باشد؛ اين انتظار مردم از دولت خدمتگزار انقلابي است. رييسي با تاكيد بر اينكه اعتماد مردم به دولت براي آن بوده كه از اين دولت انتظار كار انقلابي، سريع و دقيق و گره‌گشايي از مشكلات زندگي خود دارند، گفت: اگر كسي تحول‌خواه نيست، كار امروز را به فردا موكول مي‌كند، با روابط ناسالم، رشوه و پارتي‌بازي مي‌خواهد مسائل را از مسير خود خارج كند، نبايد در اين دولت تحمل شود.

در زيرساخت‌ها عقب‌ماندگي بسياري داريم 
رييس دولت سيزدهم با تاكيد بر اينكه ماموريت اصلي دولت مردمي، عمران و آباداني كشور است، افزود: متاسفانه در زيرساخت‌ها، عقب‌ماندگي‌هاي بسياري داريم با اين حال، در زيرساخت‌هاي انرژي، طرح‌هاي آبرساني بزرگ، نيروگاه‌سازي و ساخت پالايشگاه و پتروپالايشگاه‌ها، دولت كار خود را آغاز كرده است. براي كنترل تورم كه مردم، دولت و همه مسوولان را رنج مي‌دهد، گام‌هايي برداشته شده و ان‌شاء‌الله با قوت دنبال خواهد شد.
رييسي همچنين با بيان اينكه «نرخ رشد نقدينگي به كمترين حد خود در ۱۶ ماه اخير رسيده است» اظهار كرد: روند خلق پول بانك‌ها كاهشي شده و اينها همه نشانه‌هاي آن است كه علاوه بر اصلاح برخي از ساختارهاي نادرست اقتصادي، گام‌هايي در جهت توسعه زيرساخت‌ها در حال برداشته شدن است كه ان‌شاءالله آثارش در زندگي مردم آشكار خواهد شد. رييس‌جمهور صبوري و تحمل و همكاري مردم را براي دولت بسيار ارزشمند توصيف و تصريح كرد: همراهي شما مردم با دولت به كارهاي بزرگي منتج مي‌شود كه دوستان را اميدوار و دشمنان را نااميد مي‌كند. رييسي، كرمانشاه را چهارراهي براي ترانزيت كالا و انرژي معرفي و خاطرنشان كرد: همجواري كرمانشاه با عراق، زمينه خوبي است تا بتوانيم بازارچه‌هاي مرزي را فعال كنيم تا جريان كولبري در اينجا سامان پيدا كند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون