• ۱۴۰۳ چهارشنبه ۵ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5256 -
  • ۱۴۰۱ شنبه ۲۵ تير

مديرعامل گروه بهمن:

كرامت مشتريان اولويت نخست اين گروه است

بيوك عليمرادلو، مديرعامل گروه بهمن در حاشيه نوزدهمين نمايشگاه خودروهاي سبك و‌ سنگين در نمايشگاه بين‌المللي شيراز اعلام كرد كه به زودي موتوسيكلت برقي توسط اين گروه وارد سيستم حمل‌و‌نقلي كشور مي‌شود.
وي تصريح كرد: در ادامه عرضه اتوبوس برقي به عرصه ناوگان حمل و نقل كشور، وجود موتوسيكلت‌هاي برقي تحول بزرگي را در اين حوزه ايجاد خواهد كرد.
او تاكيد كرد: معمولا روش فروش اتوبوس‌ها از طريق وزارت كشور يا تفاهمنامه مستقيم با شهرداري‌هاست كه خريد توسط شهرداري‌ها با تسهيل و تسريع بيشتري همراه خواهد بود.
به گفته او؛ هدفگذاري اين شركت از امسال تا ١۴٠٢ افزايش عرضه خودرو به ۵٠ تا ۶٠ هزار دستگاه است.
مديرعامل گروه بهمن ابراز اميدواري كرد كه محصولات عرضه شده اين گروه در نمايشگاه مورد استقبال شهروندان شيرازي قرار گرفته است.
عليمرادلو همچنين با بيان اينكه گروه بهمن داراي سابقه‌اي طولاني در بخش صنعت خودرو است و در بورس داراي سهام است، گفت: اين شركت در بخش خودروهاي تجاري و سواري كيفيت بالاتر از ميانگين را در دستور كار خود قرار داده است.
مديرعامل گروه بهمن با بيان اينكه خودروهاي اين گروه از ايمني و استاندارد بالايي برخوردار هستند و بر مصرف سوخت خودروها تمركز شده، گفت: در مجموع تلاش كرده‌ايم تا محصولاتي در شأن مردم به بازار عرضه شود.
عليمرادلو تصريح كرد: قيمت معناداري بين بازار و كارخانه داريم و گاهي تا يك ميليارد با قيمت بازار تفاوت دارد اما ما سعي نكرده‌ايم كه قيمت را منطبق با قيمت بازار كنيم. او خاطرنشان كرد: گروه بهمن تلاش كرده تا بهترين خدمات را به مشتريان ارايه كند كه تنها در بخش خودروهاي سواري نيست و مربوط به خودروهاي سنگين هم مي‌شود. مديرعامل گروه بهمن همچنين كرامت مشتريان را اولويت نخست اين گروه ذكر و عنوان كرد: براي تحويل خودرو نيازي به صف نيست و خودرو در زمان‌بندي مشخص شده، به مشتريان تحويل داده مي‌شود. عليمرادلو به قيمت‌گذاري هم اشاره و بيان كرد: ما طبق دستورالعمل در اين باره پيش مي‌رويم.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون