• ۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5279 -
  • ۱۴۰۱ سه شنبه ۲۵ مرداد

برخورد ماشين با موتوسيكلت در جاده اهواز- شوش منجر به كشته شدن يك جوان ۳۶ ساله شد

راننده‌اي كه پس از تصادف متواري شد

«سعيد چناني»؛ جوان تقريبا ۳۶ ساله، آن شب از جاده اهواز به سمت شهرستان شوش با موتور در حركت بود كه ناگهان يك ماشين به او برخورد مي‌كند و او را با شتاب به سمت گاردريل جاده پرتاب مي‌كند. اين حادثه منجر به كشته شدن اين جوان شده و راننده پس از حادثه متواري مي‌شود.  نيمه شب شنبه ۸ مرداد ماه سال جاري سعيد چناني در يكي از جاده‌هاي واقع در استان خوزستان به‌طور ناگهاني در يك حادثه جانش را از دست مي‌دهد.  برخي افراد كه آن شب از اين جاده در حال گذر بودند از اين صحنه دلخراش عكس و فيلم مي‌گيرند و در فضاي مجازي منتشر مي‌كنند تا شايد از اين طريق خانواده سعيد از وضعيت او آگاه شوند. سپس او را به بيمارستان نظام مافي شوش منتقل مي‌كنند.  فيلم پس از انتشار به دست يكي از اقوام سعيد مي‌رسد و آنها با ديدن اين صحنه، خود را به بيمارستان مي‌رسانند، اما به دليل شدت جراحات سعيد جانش را از دست داده بود.
شكايتي نداريم و فقط 
مبلغ ديه را مي‌خواهيم
يكي از پسرعموهاي سعيد چناني در‌خصوص اين حادثه به «اعتماد» مي‌گويد: «سعيد 36 سال داشت و در شركت قند دزفول مشغول به كار بود. سه فرزند پسر دارد كه بزرگ‌ترين آنها 11 ساله است. وقتي اين حادثه رخ داد بچه‌هايش يتيم شدند. وضع مالي خوبي هم ندارند و فقط سعيد نان‌آور خانواده بود. شنبه 8 مرداد ماه ساعت 12 و سي دقيقه شب اين حادثه رخ داد. مشخص هم نيست چه ماشيني به سعيد مي‌زند و فرار مي‌كند، اما چون به بالاي سپر موتور او اصابت كرده احتمال مي‌دهيم ماشين سنگين بوده است. وقتي هم ماشين به موتور پسرعمويم برخورد مي‌كند او را به سمت گاردريل مي‌اندازد. سعيد هم بر اثر اين تصادف خونريزي داخلي مي‌كند. اگر راننده‌اي كه با ماشينش به موتور پسرعمويم زد، او را به بيمارستان مي‌رساند شايد سعيد زنده مي‌ماند. اين حادثه در جاده اهواز- شوش حدفاصل شهر شاپور رخ داد. هيچ دوربيني هم در اين جاده وجود ندارد كه آنها را بررسي كنيم تا بتوانيم راننده‌اي كه منجر به كشته شدن پسرعمويم شده را پيدا كنيم. البته اگر او خودش را هم معرفي كند ما هيچ شكايتي از او نداريم و فقط از او تقاضاي ديه داريم، چون بچه‌هاي پسرعمويم يتيم شدند و هيچ‌كس هم نيست كه خرج آنها را بدهد.»
او در ادامه درباره اينكه چگونه از حادثه اطلاع پيدا كردند، مي‌گويد: «پس از حادثه بعضي افرادي كه از اين جاده رد شده بودند از صحنه تصادف سعيد عكس و فيلم گرفتند و پخش كردند. چند نفر هم سعيد را شناخته و گفته بودند كه اين مرد اهل روستاي الجزاير است و فيلم را براي من ارسال كردند. سعيد را به بيمارستان نظام مافي شوش رساندند و ما به بيمارستان رفتيم، اما وقتي رسيديم او از دنيا رفته بود. پليس هم بر سر صحنه تصادف حاضر بود اما خب تا به حال نتوانسته نشاني از راننده‌اي كه باعث اين حادثه شده است، پيدا كند. پسرعمويم وضع مالي خوبي ندارد و سه فرزند دارد. فقط مي‌خواهيم اگر راننده پيدا شد از او مبلغ ديه را بگيريم و شكايتي هم از بابت اين اتفاق نداريم.»

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون