• ۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5301 -
  • ۱۴۰۱ يکشنبه ۲۰ شهريور

بسته اينترنت رايگان، هديه همراه اول به ساكنان شهرهاي مرزي

بسته اينترنت رايگان، هديه همراه اول به ساكنان شهرهاي مرزي
ديروز شنبه ۱۹ شهريور ۱۴۰۱، همراه اول به پاس قدرداني از مهمان‌نوازي ساكنان شهرهاي مهران، خسروي و روستاهاي اطراف در دو استان كرمانشاه و ايلام از زايران حسيني اربعين، يك بسته اينترنت يك گيگابايتي هفت‌روزه به آنها هديه كرد.   همراه اول به ‌مناسبت اربعين، بسته‌هاي تخفيف‌دار و ظرفيت‌هاي ويژه زيرساختي تدارك ديده و تيم‌هاي عملياتي خود را در نقاط پنجگانه مرزي مستقر كرده است. اپراتور اول همچنين با تعريف و طراحي «دو بسته رومينگ ويژه اربعين»، سطح ميزباني خود از مشتركان حاضر در اين رويداد بزرگ را بالاتر برده است؛ به‌صورتي كه مشتركان به اندازه مصرف خود مي‌توانند يكي از دو بسته هفت‌روزه «نامحدود» يا «اقتصادي زاير» را از طريق «ستاره ۱ ستاره ۴۰ مربع» انتخاب كنند. همراه اول از كليه مشتركان خود كه قصد سفر به عراق را دارند درخواست كرده كه اطلاعات لازم در‌خصوص تعرفه‌هاي اربعين را فقط از صفحه ويژه اربعين پرتال اين اپراتور به نشاني https: //mci.ir/arbaen  دريافت كنند.


فرهنگ‌سازي و تشويق براي جواني جمعيت ضروري است
دبير ستاد ملي جمعيت جايزه ملي جمعيت را اقدام ويژه‌اي در جهت اجراي شايسته‌تر و جامع قانون ملي حمايت از خانواده و جواني جمعيت معرفي كرد. به گزارش روابط عمومي بنياد ۱۵خرداد ستاد اجرايي فرمان حضرت امام(ره)، كاظم‌ فروتن با تقدير از اقدامات جمعيتي بنياد ۱۵ خرداد ستاد اجرايي فرمان حضرت امام(ره) گفت: تقدير از فعالان حوزه ازدواج و فرزندآوري اقدام خوبي از سوي بنياد ۱۵ خرداد است كه خوب است در همه استان‌ها هم داشته باشيم. دبير ستاد ملي جمعيت با اشاره به اينكه رهبر معظم انقلاب تلاش جهت فرزندآوري و افزايش جمعيت را به عنوان يك فريضه مطرح كرده‌اند، فرهنگ‌سازي در بحث فرزندآوري و فرزندپروري را مهم ارزيابي كرد و افزود: درست است كه مشكلات اقتصادي مانع بزرگي در راه فرزندآوري است اما اگر در زمينه مشكلات پيري جمعيت صحبت شود مردم با معايب آن آشنا شده و فرهنگ‌سازي صورت مي‌گيرد. وي گفت: در حال حاضر جمعيت سالمند كشور ۱۰ درصد است اما در سال ۱۴۲۵ در صورت حفظ شرايط فعلي به ۳۰ درصد مي‌رسد. لذا بايد در بحث جواني جمعيت كشور، اين فرهنگ‌سازي صورت بگيرد تا مردم فضا را لمس كنند و بدانند كه اگر الان اقدام نشود، در ۲۵ سال آينده مشكلات يك جامعه سالمند به مراتب بيشتر خواهد بود. گفتني است پويش ملي «لبخند مادري» از هفته گذشته با ارسال پنج هزار بسته به سراسر كشور آغاز شده است.


راه‌اندازي سرويس  ويژه اربعين «آيگپ»
سرويس ويژه اربعين سيد و سالار شهيدان(ع) در آيگپ راه‌اندازي شد. به گزارش روابط عمومي آيگپ، اين سوپر اپليكيشن به عنوان يكي از پرمخاطب‌ترين پيامرسان‌هاي ايراني و در پي استقبال كاربران از «حسينيه مجازي آيگپ» در ايام شهادت امام‌حسين(ع) بر آن شد تا اربعين سيد و سالار شهيدان(ع) نيز همراه با سوگواران ابا عبدالله(ع) باشد. آيگپ، امسال هم همچون سال‌هاي گذشته اين افتخار را دارد كه با بخش‌هاي مختلفي در سرويس خدمات ويژه اربعين همراه با رهروان بارگاه امام حسين(ع) باشد. اين خدمات شامل ثبت موقعيت، اطلاع از ساير زايران، ارسال پيام و تهيه شارژ و پرداخت قبض است.  در خدمات ويژه اربعينِ آيگپ، كاربران بدون نياز به اينترنت مي‌توانند موقعيت مكاني خود را ثبت كنند، از موقعيت ساير زايران اطلاع پيدا كنند، با كليك روي نشان ارسال پيام، متن ارسال كنند، در صورت نياز، شارژ تهيه كنند و قبض‌هاي خود را بپردازند و موقعيت مكاني موكب‌ها را نيز شناسايي كنند.  از طريق راديو اربعين عزاداران حسيني مي‌توانند در جريان لحظه‌اي اخبار و اطلاعات برنامه‌ها، حوادث و ساير مواردي كه نياز به اطلاع‌رساني دارد، قرار بگيرند. پخش زنده اخبار، پخش زنده تصويري، راديو نما و بخش خبرهاي مكتوب قسمت‌هاي مختلف در راديو اربعين است. كاربران آيگپ به راحتي و تنها با يك كليك مي‌توانند خود را در حرم امام حسين(ع) ببينند و به صورت مجازي به كربلا سفر كنند و با گوشي تلفن همراه خود و با ورود به تايل اين قسمت در سرويس اربعين، بر گرد حرم امام‌حسين(ع) طواف كنند و بارگاه حسيني را از نزديك زيارت كنند. حس و حال زايران هنگام استفاده از سرويس «زيارت مجازي» آيگپ به دليل شرايط سه‌بعدي تصاوير، بسيار نزديك به زيارت واقعي خواهد بود و عاشقان حسين(ع) خود را در بارگاه ملكوتي امام سوم شيعيان(ع) حس خواهند كرد. در نشان‌هاي زيارت عاشورا و زيارت اربعين در آيگپ، بدون نياز به جست‌وجو در فضاي مجازي، متن پرفيض زيارت عاشورا و زيارت اربعين در اختيار كاربران خواهد بود و عزاداران در هر ساعت از شبانه‌روز و در هر موقعيتي كه باشند، مي‌توانند هر دو زيارتنامه را زمزمه كنند. آيگپ امسال در سرويس ويژه اربعين، اين امكان را براي مشتاقان به زيارت بارگاه امام حسين(ع) فراهم كرده است كه از طريق اين اپليكيشن شاهد پخش زنده لحظه به لحظه حرم امام حسين(ع) و زيارت عاشقان اباعبدالله و همچنين پياده‌روي اربعين باشند. در اين قسمت كاربران آيگپ مي‌توانند در مسير نجف تا كربلا و حرم مطهر امام حسين(ع) همراه با زايرين باشند. اگر تاكنون آيگپ را نصب يا به‌روزرساني نكرده‌ايد براي نصب و به‌روزرساني اين اپليكيشن و بهره‌مندي از خدمات سرويس ويژه اربعين، مي‌توانيد عدد 1 را به 10004427 ارسال يا از طريق ماركت‌هاي داخلي يا شماره‌گيري #80*1* براي دانلود، نصب يا به‌روزرساني اقدام كنيد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون