• ۱۴۰۳ سه شنبه ۲۸ فروردين
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5303 -
  • ۱۴۰۱ سه شنبه ۲۲ شهريور

ويژه

افزايش 202 درصدي واريزي فروش مرزي منطقه كردستان  به خزانه
در راستاي نظارت بر فرآيند كنترل و پايش كاميون‌هاي ترانشيپي و پايش عملكرد كنترلي ‏كاركنان شاغل در جايگاه مرزي، مدير شركت ملي پخش فرآورده‌هاي نفتي منطقه كردستان از ‏بازارچه مرزي سيرانبند بانه بازديد كرد.‏ 
به گزارش روابط عمومي شركت ملي پخش فرآورده‌هاي نفتي منطقه كردستان، جهانبخش ‏نوكاني استفاده از خدمات الكترونيك، سامانه فروش مرزي، ساماندهي نيروهاي كنترلي ‏متصدي كنترل باك كاميون‌هاي ورودي به بازارچه و.... را در جهت تسهيل صادرات و جلوگيري ‏از قاچاق و عرضه خارج از شبكه فرآورده‌هاي نفتي عنوان كرد.
نوكاني با اشاره به افزايش تردد كاميون‌هاي ترانشيپي عراقي و رونق كسب‌وكار در اين ‏بازارچه بر آماده نمودن زيرساخت‌هاي لازم جهت ارايه خدمات مطلوب به رانندگان تاكيد كرد و ‏افزود: از ابتداي سال جاري تاپايان مردادماه از محل فروش جايگاه‌هاي مرزي استان و پايش ‏و كنترل فروش در باك بيش از‎ 176 ‎ ميليارد تومان به خزانه دولت واريز شده است كه اين ‏ميزان نسبت به مدت مشابه سال قبل با افزايش 202 درصدي همراه بوده است.‏
اين مقام مسوول استقرار دو باب جايگاه سيار عرضه نفتگاز در بازارچه جهت تحويل سوخت ‏به كاميون‌هاي عراقي ورودي به بازارچه سيرانبند را در همين راستا عنوان و اظهار داشت: ‏اقدامات عملياتي و كنترلي صورت‌گرفته در مرز سيرانبند در راستاي جلوگيري از قاچاق ‏فرآورده و ايجاد درآمد براي كشور موثر است.


استقرار جايگاه سيار عرضه سوخت در مسير زوار اربعين در مرز باشماق - مريوان
مدير شركت ملي پخش فرآورده‌هاي نفتي منطقه كردستان از آمادگي كامل اين منطقه براي ‏سوخت‌رساني به ناوگان حمل‌ونقل و زوار كربلاي معلي در ايام اربعين خبر داد.‏
به گزارش روابط عمومي شركت ملي پخش فرآورده‌هاي نفتي منطقه كردستان، جهانبخش نوكاني با بيان اين مطلب افزود: به منظور رفاه حال زوار اربعين و تسهيل در امر سوخت‌رساني به وسايل نقليه و خدمات‌رسان، جايگاه سيار عرضه سوخت با ظرفيت 19 هزار ليتر جهت اتوبوس‌ها، كاروان‌هاي حامل زوار و همچنين كاميون‌هاي خدمات‌رسان به موكب‌هاي مستقر در مرز باشماق - مريوان مستقر شد.
نوكاني افزود: باتوجه به قرار گرفتن منطقه كردستان در مسير استان‌هاي كرمانشاه و ايلام اين ‏منطقه به عنوان منطقه معين با 87 باب جايگاه عرضه فرآورده‌هاي نفتي آمادگي كافي و لازم را جهت ارايه خدمت‌رساني به زايرين ‏اربعين در مجاري عرضه كه از مسيرهاي مختلف وارد استان مي‌شوند را دارد.
وي در ادامه به كمك‌هاي همكاران منطقه و تاسيسات گاز مايع استان به موكب‌هاي برپاشده در استان و كربلاي معلي اشاره كرد و افزود: در اين راستا بيش از 100 ميليون ريال كمك نقدي و تعداد 300 كپسول گاز مايع به اين موكب‌ها اهدا شده است.


هر اقدامي كه به اعتماد عمومي ضربه بزند يك نوع فساد است
به گزارش پايگاه اطلاع‌رساني شوراي اسلامي استان چهارمحال و بختياري، سرهنگ نجفي رييس بازرسي فرماندهي نيروي انتظامي استان چهارمحال‌وبختياري در جلسه كارگاه آموزشي اعضاي شوراي اسلامي شهرها و روستاهاي شهرستان اردل، با اشاره به اينكه هر ارگان و نهاد بدون استفاده از مشاركت مردم خصوصا در زمينه برقراري امنيت در جامعه موفق نيست، خاطرنشان كرد: شخص‌محور نباشيد، اگر منيت را كنار بگذاريد كارها درست مي‌شود.
 ما بايد با دل و جان براي مردم كار كنيم كه برآمد آن خدمت خالصانه به مردم است و لازمه آن استفاده از قانون و انسان‌هاي نيكو است لذا براي خدمت به مردم كوشش، آسان‌سازي اجتماعي و نوع‌دوستي لازم است و آن چيزي كه به اعتماد عمومي ضربه مي‌زند فساد است. بر همين اساس خروجي كار ما و خدمت به مردم حائز اهميت است. پس سعي كنيد نردباني باشيد براي مردم در راستاي اعتلاي مسائل آموزشي، سلامت، خوداشتغالي، اعتماد به جوانان و ... 
سرهنگ نجفي با اشاره به لزوم تسلط اعضاي شوراهاي اسلامي شهرها و روستاها به قوانين و مقررات، تصريح كرد: برخي آداب و رسوم و فرهنگ‌هاي نادرست از جمله استفاده از مواد مخدر در برخي محافل بايد كنار گذاشته شود از شوراها انتظار مي‌رود نسبت به اين مسائل بي‌خيال نباشند و تا مي‌توانند مبارزه با مصرف مواد مخدر را مدنظر قرار دهند. 
وي يادآور شد: انتقاد از پليس را به صورت شبانه‌روزي با 197 تماس بگيريد و اعلام كنيد تا شكايت‌ها و درخواست‌هاي شما را پيگيري نماييم و از ظرفيت شوراي معتمد پليس در شهرها و روستاييان استفاده كنيد. سرهنگ نجفي با اشاره به اينكه هر اقدامي كه به اعتماد عمومي ضربه بزند يك نوع فساد است، تاكيد كرد: اعتماد عمومي را در جامعه ايجاد كنيد و مواظب بي‌اعتنايي مدني باشيد و زمينه مشاركت مردم در فعاليت با نهادهاي اجتماعي و فرهنگي را فراهم نماييد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون