• ۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5354 -
  • ۱۴۰۱ شنبه ۲۸ آبان

صفحات ويژه « اعتماد» براي قطر ۲۰۲۲ از روز يكشنبه 29 آبان منتشر مي‌شود

جام جهاني فراتر ازفوتبال

ما از تيم ملي حمايت مي‌كنيم

با بازي افتتاحيه قطر و اكوادور جام جهاني از فردا يكشنبه رسما آغاز مي‌شود. اين بيست و دومين جام جهاني در تاريخ فوتبال است و نخستين جام جهاني در منطقه خاورميانه.  جام جهاني قطر به دلايل زيادي يكي از متفاوت‌ترين جام‌هاي جهاني در ادوار تاريخ است، مسابقاتي بيرون آمده از دل يك همه‌گيري بزرگ با ميليون‌ها كشته كه براي اولين بار به جاي تابستان در پاييز برگزار مي‌شود.  رسانه‌هاي بزرگ و كوچك در ايام مسابقات تمام نگاه‌شان را به قطر و شهر دوحه خواهند دوخت تا بزرگ‌ترين رويداد ورزشي جهان را در وسيع‌ترين شكل ممكن پوشش بدهند تا ببينند چطور كشوري با كمتر از ۳ ميليون جمعيت قرار است نزديك به يك و نيم 
ميليون گردشگر و هوادار فوتبال را در خود جاي بدهد.  اينجا در روزنامه «اعتماد» هم چنين اتفاقي رقم خواهد خورد. از فردا شما خوانندگان محترم مي‌توانيد ويژه‌نامه مربوط به جام جهاني ۲۰۲۲ قطر را لابه‌لاي صفحات روزنامه پيدا كنيد. ويژه‌نامه‌اي در دو صفحه شامل پوشش كامل اخبار و اتفاقات، نتايج مسابقات، تحليل‌ها و اظهارنظرها و خلاصه هر آنچه به جام جهاني ارتباط پيدا مي‌كند. ما تلاش مي‌كنيم در اين ويژه‌نامه به جام جهاني از منظري بزرگ‌تر نگاه كنيم و ديدگاه‌مان صرفا فوتبالي نباشد. 

كما اينكه خود جام جهاني هم يك رويداد صرفا فوتبالي نيست و همه ساحت‌ها از جمله سياست، اقتصاد، مسائل اجتماعي و فرهنگي را در برمي‌گيرد. همين حالا كشور قطر با موارد متعددي از مسائل مختلف روبروست؛ با اتهاماتي در مورد فساد مالي، تحريم‌هايي از سوي تماشاچيان و انتقاداتي در حوزه‌هاي حقوق بشري مخصوصا حقوق كارگران. 
در ايران هم مردم ديدگاهي فرافوتبالي به اين جام جهاني دارند و دنبال رگه‌هايي از اتصال اتفاقات جام‌ جهاني با وضعيت حال حاضرشان مي‌گردند. ما سعي داريم در ويژه‌نامه مربوط به جام جهاني حواس‌مان به همه اين موارد باشد. 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون