• ۱۴۰۳ چهارشنبه ۵ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5356 -
  • ۱۴۰۱ دوشنبه ۳۰ آبان

ويژه

جلسه كارگروه پروژه اطلاع‌رساني، آموزش و آگاهي‌بخشي شركت آب منطقه‌اي
به گزارش روابط عمومي شركت آب منطقه‌اي، جلسه كارگروه پروژه اطلاع‌رساني و آگاهي‌بخشي وضعيت منابع آب روز پنجشنبه مورخ 26 آبان ماه در محل سالن جلسات شركت برگزار شد.در اين جلسه كه با حضور اعضاي اين كارگروه تشكيل شد به بحث و تبادل نظر در خصوص چگونگي انجام هر چه بهتر اين پروژه پرداختند. در ادامه اين جلسه عدناني، سرپرست روابط عمومي شركت، با بيان اين جمله كه آگاهي بخشي و اطلاع‌رساني مهم‌ترين رسالت روابط عمومي‌هاست، افزود: پروژه اطلاع‌رساني و آگاهي‌بخشي و در كنار آنها داناب از نظر اهميت كار فرهنگي براي روابط عمومي در اولويت قرار دارد. در پايان مهدي سلامي، معاون طرح و توسعه شركت، بر انعقاد تفاهمنامه فيمابين شركت آب منطقه‌اي و نهاد‌هاي مرتبط با طرح تاكيد كرد و گفت: پس از انتخاب مشاور بر اساس قوانين و مقررات، پروژه بايد در چارچوب تعريف شده و با هدف افزايش آگاهي و اطلاع‌رساني به آحاد مردم انجام شود.لازم به ذكر است شركت آب منطقه‌اي چهارمحال و بختياري در سال‌هاي متوالي 97-98 و 99 در اجراي پروژه اطلاع‌رساني، فرهنگسازي و آموزش رتبه برتر كشور را كسب كرده است.


شروع عمليات ساماندهي
 20 نقطه اولويت‌دار رودخانه‌هاي چهارمحال و بختياري

به گزارش دفتر مهندسي رودخانه‌ها و سواحل شركت آب منطقه‌اي، در آبان ماه سال جاري 20 پروژه پيمانكاري در خصوص ساماندهي رودخانه‌هاي سطح استان فعال شده است.با توجه به وسعت 16 هزار و 533 كيلومتر مربعي و توپوگرافي كوهستاني استان چهارمحال و بختياري و همچنين تغييرات اقليمي پيش آمده كه موجب تغيير بارش‌ها از برف به باران شده است، لزوم ساماندهي رودخانه‌هاي اين استان و پيشگيري از وقوع حوادث احتمالي لازم و ضروري به نظر مي‌رسد بر همين اساس شركت آب منطقه‌اي با تاكيد مديرعامل اين شركت و با نگاه انجام اقدامات پيشگيرانه در راستاي مديريت بحران به نوعي كه در صورت بروز حوادث طبيعي كمترين خسارت ممكن حادث شود، هزينه‌اي بالغ بر 220 ميليارد ريال به منظور ساماندهي نقاط اولويت‌دار در نظر گرفته شد و اين پروژه‌ها در حال اجرا هستند كه در نوع خود، در حوزه مهندسي رودخانه‌ها بي‌نظير بوده است.


مدير مخابرات منطقه مركزي خبر داد
واگذاري FTTH در مناطق خرم و جهان پناي اراك

مدير مخابرات منطقه مركزي گفت: با پايان يافتن عمليات اجراي فيبرنوري درپروژه FTTH در مناطق خرم و جهان پناي اراك اين سرويس با هدف ارايه خدمات اينترنت پرسرعت و باكيفيت به مشتريان آماده واگذاري است. به گزارش اداره روابط عمومي مخابرات منطقه مركزي، مهندس لطفي اظهار كرد: اجراي فيبرنوري در اين مناطق، در راستاي ارتقاي فناوري و ارايه خدمات بهتر در بستر مناسب و باكيفيت سرويس FTTH انجام شده است. مدير مخابرات منطقه مركزي با اشاره به برخي مزيت‌هاي تكنولوژي FTTH، شامل پهناي باند بالا، امنيت بيشتر و كيفيت بهتر بيان كرد: استفاده از اين سرويس امكان اتصال پرسرعت‌تر در مسافت‌هاي طولاني را بدون افت كيفيت و بروز اختلال نسبت به كابل مسي فراهم مي‌كند. وي افزود: مشتريان FTTH مي‌توانند، علاوه بر اينترنت، از مزاياي خط تلفن نيز روي همان بستر انتقال بهره‌مند شوند. بر اساس اين گزارش ساكنين اين مناطق مي‌توانند جهت ثبت‌نام به ساختمان تجاري مخابرات واقع در خيابان جانبازان مراجعه كنند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون