• ۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5357 -
  • ۱۴۰۱ سه شنبه ۱ آذر

بازخواني گريه‌ عادلي پشت درهاي بسته

مدافع سپاهان بعد از اين عكس مصدوم شد

فاطمه ابراهيمي

فاطمه عادلي مدافع مطرح باشگاه سپاهان پس از شادي گل جنجالي در هفته سوم ليگ برتر زنان، به‌طور عجيبي مصدوم اعلام شد!

به گزارش «اعتماد» از دو ماه قبل كه شرايط كشور متشنج شد برخي ورزشكاران در مسابقات ورزشي اقدام به حركات نماديني در واكنش به اتفاقات جاري كردند. فوتباليست‌ها، شادي‌هاي گل خاص انجام دادند يا برخي ديگر از ورزشكاران سعي كردند شادي خاصي از خود به نمايش نگذارند. يكي از اين بازيكنان فاطمه عادلي بود. 
در جريان برگزاري ديداري از هفته سوم رقابت‌هاي ليگ برتر فوتبال زنان ميان دو تيم سپاهان اصفهان و زارع باطري سنندج، فاطمه عادلي مدافع تيم سپاهان بعد از به ثمر رساندن گل به تيم سنندجي، به نشانه اعتراض به اتفاقات اخير جلوي دهان و چشم خودش را گرفت و اين شادي گل مورد توجه عكاسان آن ديدار قرار گرفت.
طبق اطلاعات رسيده به روزنامه اعتماد بلافاصله بعد از ديدار سپاهان و زارع باطري، عكاساني كه آن عكس را به ثبت رسانده بودند توسط مديران خود توبيخ شده و مجبور شدند كه ثبت آن عكس را به‌ طور كلي انكار كنند، اما اصل ماجرا اين نيست.
سه روز پيش از برگزاري ديدارهاي هفته سوم ليگ برتر فوتبال زنان، اسامي ۳۵ بازيكن دعوت شده به اردوي تيم ملي زنان براي دو مصاف برابر تيم ملي زنان بلاروس اعلام شده بود و بر اين اساس قرار بود بعد از برگزاري مسابقات ليگ برتر در روز جمعه، اين ۳۵ بازيكن ظهر روز يكشنبه خودشان را در مجموعه ورزشي الياف به كادرفني تيم ملي معرفي كنند و در بين اين ۳۵ بازيكن نام فاطمه عادلي نيز مانند سال‌هاي گذشته ديده مي‌شد.
بعد از واكنش عادلي پس از گلزني برابر زارع باطري سنندج و انتشار عكس او در ابعاد گسترده به ويژه شبكه‌هاي خارج از ايران، برخي رسانه‌ها از احتمال محروميت اين بازيكن گفتند اما در آن مقطع امكان چنين چيزي وجود نداشت، چون حاشيه‌هاي بيشتري ايجاد مي‌كرد. پس عادلي نيز مانند ساير آن ۳۵ بازيكن ظهر يكشنبه در مجموعه الياف حاضر شد تا براي دو ديدار برابر بلاروس تحت هدايت مريم آزمون سرمربي تيم ملي قرار بگيرد.
تيم ملي زنان ايران در فيفادي نوامبر در روزهاي ۲۱ و ۲۴ آبان دو ديدار برابر بلاروس برگزار كرد، دو ديداري كه پشت درهاي بسته ورزشگاه آرارات تهران برگزار شد و اين‌بار به جز هواداران مرد و زن، حضور عكاسان و خبرنگاران نيز براي پوشش اين ديدار ممنوع بود.
ممنوعيتي كه در پي پيگيري خبرنگاران و عكاسان زن، علت آن عدم رعايت حجاب توسط تيم ملي بلاروس عنوان شده بود اما اين اصل ماجرا نبود و گويا اتفاقات عجيبي در استاديوم آرارات در حال رخ دادن بود.
درحالي كه به گفته ديگر ملي‌پوشان، فاطمه عادلي در روزهاي پيش از بازي برابر بلاروس پاياپاي ساير بازيكنان تمرين مي‌كرده و در شرايط مطلوبي قرار داشته، در روز بازي برابر بلاروس بدون هيچ پيش‌زمينه‌اي، درحالي كه حال روحي خوبي نداشته و در حال گريه كردن بوده به سمت سكوهاي ورزشگاه راهنمايي شده، مربيان تيم ملي در آن روز خطاب به ديگر بازيكنان كه جوياي حال همبازي خود بودند گفتند كه عادلي از ناحيه چهارسر دچار مصدوميت شده و قادر به حضور در مسابقه  نيست !
نكته عجيب‌تر اينكه بعد از اتمام اردوي تيم ملي و در فاصله چهار روز، ظهر ديروز فاطمه عادلي در ديدار هفته چهارم سپاهان برابر كيان نيشابور نود دقيقه بازي كرده و هيچ خبري از آن مصدوميت نبود.
با اين تفاسير به نظر مي‌رسد بازيكن تيم ملي ايران به دليل آن شادي گل از تركيب تيم ملي كنار گذاشته شده بود. اتفاقي كه در غياب حضور خبرنگاران به‌وقوع پيوست و براي همين خبري از آن به بيرون منتشر نشد. با اين حال يك منبع آگاه كه در جريان امور تيم ملي زنان قرار داشت شرح داد كه در آن دو مسابقه تيم ملي چه اتفاقاتي به وقوع پيوست .

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون