• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5357 -
  • ۱۴۰۱ سه شنبه ۱ آذر

آتش‌افروزان جنت‌مكان!

مسوولان پيش‌بيني حادثه‌اي مانند فوت مهسا اميني را نكرده باشند يا احتمال تجمعات معلمان و بازنشستگان به‌دليل عدم پرداخت مطالبات را در ذهن نياورده باشند.
مسوولان انتظامي و قضايي وقتي مي‌بينند مكررا فيلم‌هايي از خشونت پليس (يا پليس‌نما) يا افراد لباس ‌شخصي كتك ‌زدن افراد ظاهرا بي‌گناه، منتشر مي‌شود و هيچ اطلاع‌رساني درباره برخورد با اين افراد صورت نمي‌گيرد، باورپذير نيست كه بگوييم حدس نزده‌اند انتقام‌جويي، حتما پشت‌بند انتشار اين ويديوهاست.
مسوولان سياسي كشور حتما مي‌توانند پيش‌بيني كنند كه برخي خطيبان و صاحب تريبون‌ها به‌دليل بيان حرف‌هاي بي‌ترمز و خشن، مي‌توانند فضاي ملتهب در جامعه پديد آورند كه دشمن از آن به عنوان بستري براي خشونت و ترور استفاده كند.
مديران محترم دولت بايد بدانند وقتي مرتبا از گل و بلبل بودن اوضاع حرف مي‌زنند و آمار و ارقام غيرواقعي به سمع مردم مي‌رسانند و در همان حال بچه‌دارها نسخه به دست از اين داروخانه به آن داروخانه دنبال يك شربت، قرص و سرم مي‌دوند، نارضايتي و لجاجت ايجاد مي‌كند.
كوتاه سخن آنكه معني ندارد ترور و چاقوكشي و خشم را ببينيم و برايش اشد مجازات بخواهيم اما آنهايي كه با گفتار و رفتارشان آتش‌افروزي كرده و راه دشمن را آسفالت كرده‌اند، جنت‌مكان و خلد آشيان گوشه‌اي بيارامند و كسي هم بهشان نگويد بالاي چشم‌تان ابروست و بعد از آنكه گردوخاك‌ها خوابيد، همان‌ها كما في‌السابق طلبكار ملت باشند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون