• ۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5362 -
  • ۱۴۰۱ دوشنبه ۷ آذر

ويژه

مدرسه ۱۲ كلاسه خيري  حاج هادي فخاري استان مركزي به بهره‌برداري رسيد
به گزارش روابط عمومي اداره كل نوسازي مدارس استان مركزي، مدرسه 12 كلاسه مشاركتي زنده‌ياد، حاج هادي فخاري (شايان) با حضور دكتر صادقي مديركل توسعه مشاركت‌هاي سازمان نوسازي مدارس كشور، دكتر قفلي رييس و مديرعامل، اعضاي جامعه خيرين مدرسه‌ساز كشور، احمد نوازني مديركل آموزش و پرورش، تعدادي از روساي مناطق پانزده‌گانه آموزش و پرورش، جواد لنجابي مديركل و مسوولان اداره كل نوسازي مدارس استان، حاج علي فخاري و خانواده ايشان خير مدرسه‌ساز، رييس مجمع خيرين استان به بهره‌برداري رسيد .
جواد لنجابي، مديركل نوسازي مدارس استان مركزي ضمن تقدير از زحمات بدون چشمداشت مجمع خيرين استان افزود: خيرين هميشه پاي كار بوده و در امور ساخت و ساز و تجهيز مدارس نيز كمك و ياري‌دهنده آموزش و پرورش و مجموعه نوسازي مدارس هستند.
وي در ادامه افزود: اين مدرسه با ۱۲ كلاس درس و زيربنايي برابر ۱۵۷8 مترمربع در سه طبقه با اعتباري بالغ بر ۱۲۰ ميليارد تومان با مشاركت حاج علي فخاري و اداره نوسازي مدارس استان به نام زنده‌ياد (هادي فخاري) بنا شده است.
دكتر قفلي، رييس جامعه خيرين مدرسه‌ساز كشور در اين مراسم با قدرداني از زحمات حاج هادي فخاري، از تمامي خيرين خواست اولين مدرسه احداثي خود را به نام و ياد پدران و مادران خود بنا كنند .
 در ادامه حاج علي فخاري نيز ضمن قدرداني از همسر، فرزند و خانواده خويش به ميهمانان خصوصا رييس جامعه خيرين مدرسه‌ساز كشور و اعضاي هيات‌مديره خيرمقدم گفت و اظهار داشت: امروز بزرگ‌ترين روزي است كه خيرين مدرسه‌ساز منت نهادند و به اين مراسم تشريف آوردند.
وي ادامه داد: توفيق من در عرصه مدرسه‌سازي به بهاي هنري است كه پدر به من آموخت. پدرم از كودكي به فرزندانش كار خير را آموخت و امروز با سه دهه فعاليت در عرصه مدرسه‌سازي از خانواده‌ام به‌ خصوص همسرم و شما خيرين نيك‌انديش كه به اين مراسم تشريف آورديد، قدرداني مي‌كنم. وي ادامه داد: خانواده من (خواهر و برادرهايم به همراه همسران‌شان) به بنده وكالت دادند تا دو مدرسه ديگر در اين استان بنا كنم. در ادامه مراسم دكتر صادقي، مديركل مشاركت‌هاي سازمان نوسازي مدارس كشور بيان كرد: تلاش‌هاي پيگيرانه شما منجر به ساخت مدارسي مي‌شود كه فرزندان ما با تحصيل در آن آينده اين مرز و بوم را رقم مي‌زنند. در پايان اين مراسم از حاج علي فخاري، خير نيك‌انديش و رييس مجمع خيرين مدرسه‌ساز استان مركزي قدرداني شد.


مهم‌ترين تغيير فيدليتي پرايم در نسخه جديد
 تبديل گيربكس دو كلاچه خشك آن به wet يا ‌تر است. همچنين در داخل كابين و كنسول مياني ضمن ايجاد برخي تغييرات در چينش كليدها، اهرم تعويض دنده مكانيكي آن به اهرم تعويض دنده خلباني ديجيتال تبديل شده است.
بهمن موتور به‌رغم ايجاد تغييرات در فيدليتي پرايم بدون هيچ افزايش قيمتي اين خودرو را عرضه مي‌كند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون