• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5367 -
  • ۱۴۰۱ يکشنبه ۱۳ آذر

اوج حساسيت در فوتبال و فوتسال زنان ايران

بازي ملوان هفت‌تايي شد!

به رسم هر هفته، رقابت‌هاي سوپرليگ فوتسال و ليگ برتر فوتبال زنان ايران جمعه برگزار شد و در چهار مسابقه حساس مدعي‌ها به مصاف يكديگر رفتند.
به گزارش «روزنامه اعتماد»، ششمين هفته از نيم‌فصل نخست ليگ برتر فوتبال زنان در حالي ظهر جمعه از ساعت ۱۳ با انجام پنج بازي به‌طور همزمان آغاز شد كه در حساس‌ترين ديدارها، خاتون بم مدافع عنوان قهرماني به مصاف سپاهان مدعي رفت و در ديگر ديدار حساس، شهرداري سيرجان، ملوان را با شش گل در هم كوبيد تا با اين نتيجه همچنان با تفاضل گل بهتر نسبت به همشهري خود در صدر جدول رده‌بندي قرار داشته باشد.

سپاهان اصفهان صفر - خاتون بم  يك
حساس‌ترين ديدار اين هفته از رقابت‌هاي ليگ برتر زنان، مصاف شاگردان مرضيه جعفري و مريم ايراندوست در اصفهان بود تا پيش از اين ديدار خاتون بم مدافع عنوان قهرماني با ۱۳ امتياز و تنها به دليل تفاضل گل كمتر نسبت به شهرداري سيرجان در رتبه دوم قرار داشت و سپاهان با ۱۲ امتياز در تعقيب اين دو تيم مدعي بود، در اين ديدار كه به ميزباني سپاهان در اصفهان برگزار شد، بازي به‌طور پاياپاي تا دقايق پاياني با نتيجه مساوي بدون گل پيش رفت اما درنهايت اين زهرا قنبري، خانم گل فصل قبل بود كه در دقيقه ۸۲ دروازه سپاهان را باز كرد تا با اين نتيجه، خاتون از كورس قهرماني جا نماند.

شهرداري سيرجان ۶ - ملوان بندرانزلي يك
مصاف شاگردان مريم جهان نجاتي و معصومه جهانچي به ميزباني شهرداري سيرجان برگزار شد و دو تيم كه تا پيش از شروع اين بازي به ترتيب با ۱۳ و ۱۲ امتياز در رتبه اول و چهارم جدول قرار داشتند به مصاف يكديگر رفتند.
در اين ديدار خيلي زود با دبل شبنم بهشت و افسانه چترنور و تك گل مليكا متولي، تيم سيرجاني با نتيجه پنج بر صفر از حريف خود پيش افتاد و گل سوم افسانه چترنور در دقيقه ۶۰ كار ملواني‌ها را تمام كرد تا علي‌رغم جبران يكي از گل‌هاي خورده در دقيقه ۶۸ توسط فروغ موري، اين شهرداري سيرجان باشد كه با اختلاف حريف خود را از پيش رو برمي‌دارد. با اين نتيجه شهرداري سيرجان علي‌رغم امتياز برابر با خاتون بم، همچنان با تفاضل گل بهتر نسبت به اين تيم در صدر جدول رده‌بندي قرار گرفت.

نتايج كامل هفته ششم ليگ برتر زنان به شرح زير است
پيكان البرز ۳ - ايساتيس كران فارس يك / پالايش گاز ايلام ۴ - بادرود تهران صفر/ شهرداري سيرجان ۶ - ملوان بندرانزلي يك  /سپاهان صفر -  خاتون بم    يك/ زارع باطري سنندج ۲ - كيان نيشابور يك
اما در ادامه رقابت‌هاي سوپرليگ فوتسال زنان نيز هشت تيم حاضر در اين رقابت‌ها به مصاف يكديگر رفتند، كه در حساس‌ترين جدال هفته پيكان فاتح دوئل صدرنشيني در سوپرليگ زنان شد و از سد پالايش نفت آبادان گذشت.
جدال تيم‌هاي نصر و مس نيز با پيروزي نصر همراه شد تا اين تيم به رتبه دوم جدول صعود كند.

پالايش نفت آبادان صفر – پيكان تهران ۳ 
حساس‌ترين مسابقه در هفته دوازدهم سوپرليگ فوتسال، نبرد تيم‌هاي اول و دوم جدول در آبادان بود، جايي كه شاگردان نيلوفر اردلان با يك امتياز بيشتر نسبت به حريف آباداني خود در صدر جدول قرار داشتند و براي ماندن در صدر جدول محكوم به پيروزي در اين نبرد حساس بودند، جدال اين دو تيم كه از ابتداي فصل در كورس صدرنشيني قرار گرفته بودند با پيروزي سه بر صفر پيكاني‌ها به اتمام رسيد تا اين تيم همچنان با ۲۹ امتياز در صدر جدول رده‌بندي قرار داشته باشد، سه گل شاگردان اردلان در اين ديدار توسط فاطمه اعتدادي، فرشته كريمي و سحر زماني به ثمر رسيد. پالايش نفت آبادان نيز با متحمل شدن دومين شكست متوالي، از رتبه دوم به رتبه سوم جدول نزول پيدا كرد و جاي خود را به شاگردان فاطمه شريف در تيم نصر فرديس داد.

نصر ۳ –  مس رفسنجان صفر
در ديگر ديدار حساس هفته، نبرد تيم‌هاي سوم و چهارم جدول به ميزباني نصري‌ها برگزار شد. شاگردان شريف در اين ديدار ابتدا با يك گل از شاگردان عاطفه رضايي عقب افتادند اما در ادامه اين نساء احدي بود كه با دبل در اين مسابقه، تيم ميزبان را از حريف رفسنجاني خود پيش انداخت و سارا شيربيگي گل سوم نصري‌ها را وارد دروازه مس كرد تا با اين نتيجه و با توجه به شكست پالايش در ديدار برابر پيكان، نصري‌ها با ۲۶ امتياز به رتبه دوم جدول صعود كنند. در پايان اين ديدار، مس رفسنجان نيز با ۲۳امتياز همچنان در رتبه چهارم جدول باقي ماند.
نتايج چهار ديدار از هفته دوازدهم سوپرليگ فوتسال به شرح زير است.
پالايش نفت آبادان صفر- پيكان    ۳/ هيات فوتبال نطنز ۴ -  رايزكو صفادشت‌  ۴ /  نصر فرديس ۳ - مس رفسنجان  يك/ ملي حفاري ايران ۳ - فجر شيراز ۳

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون